mitä luulette...
Eräs kaverini kertoi että häntä häirotsee kun diskoissa eräs poika pyysi häntä ja heidän tanssiessaan poika kysyi kaveriltaan "Ootko kade!?" Ja samalla iski tanssiparillensa silmää. Ystäväni on hiukan ihastunut poikaan muttei uskalla kertoa pojalle tunteistaan. Mitä mieltä olette? Pitäisikö minun rohkaista kaveriani kysymään poikaa vaikka ulos tai jotain...
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:04"]Eräs kaverini kertoi että häntä häirotsee kun diskoissa eräs poika pyysi häntä ja heidän tanssiessaan poika kysyi kaveriltaan "Ootko kade!?" Ja samalla iski tanssiparillensa silmää. Ystäväni on hiukan ihastunut poikaan muttei uskalla kertoa pojalle tunteistaan. Mitä mieltä olette? Pitäisikö minun rohkaista kaveriani kysymään poikaa vaikka ulos tai jotain...
[/quote]
**häiritsee*
Ap
Mitä te lapset teette vauvapalstalla?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:04"]Eräs kaverini kertoi että häntä häirotsee kun diskoissa eräs poika pyysi häntä ja heidän tanssiessaan poika kysyi kaveriltaan "Ootko kade!?" Ja samalla iski tanssiparillensa silmää. Ystäväni on hiukan ihastunut poikaan muttei uskalla kertoa pojalle tunteistaan. Mitä mieltä olette? Pitäisikö minun rohkaista kaveriani kysymään poikaa vaikka ulos tai jotain...
[/quote]
Ikää on 14 vuotta
Pahoittelen huonosta selityksestä...
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:04"]Mitä te lapset teette vauvapalstalla?
[/quote]
Mä en tiedä... ;) kivoja aiheita lukemassa kai? ;)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:06"]mene demiin.
[/quote]
Menisin jos puhelin latais sen sivun... netti toimii tavallista nopeammin mutta demi ei vaa lataa :(
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:06"]mene demiin.
[/quote]
Menisin jos puhelin latais sen sivun... netti toimii tavallista nopeammin mutta demi ei vaa lataa :(
14?! Ja tuollaista tekstiä, luulin että olet korkeintaan kymmenen...
[/quote]
**häiritsee*
Ap