Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä luulette...

Vierailija
25.07.2014 |

Eräs kaverini kertoi että häntä häirotsee kun diskoissa eräs poika pyysi häntä ja heidän tanssiessaan poika kysyi kaveriltaan "Ootko kade!?" Ja samalla iski tanssiparillensa silmää. Ystäväni on hiukan ihastunut poikaan muttei uskalla kertoa pojalle tunteistaan. Mitä mieltä olette? Pitäisikö minun rohkaista kaveriani kysymään poikaa vaikka ulos tai jotain...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:04"]Eräs kaverini kertoi että häntä häirotsee kun diskoissa eräs poika pyysi häntä ja heidän tanssiessaan poika kysyi kaveriltaan "Ootko kade!?" Ja samalla iski tanssiparillensa silmää. Ystäväni on hiukan ihastunut poikaan muttei uskalla kertoa pojalle tunteistaan. Mitä mieltä olette? Pitäisikö minun rohkaista kaveriani kysymään poikaa vaikka ulos tai jotain...

[/quote]

**häiritsee*

Ap

Vierailija
2/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:04"]Eräs kaverini kertoi että häntä häirotsee kun diskoissa eräs poika pyysi häntä ja heidän tanssiessaan poika kysyi kaveriltaan "Ootko kade!?" Ja samalla iski tanssiparillensa silmää. Ystäväni on hiukan ihastunut poikaan muttei uskalla kertoa pojalle tunteistaan. Mitä mieltä olette? Pitäisikö minun rohkaista kaveriani kysymään poikaa vaikka ulos tai jotain...

[/quote]

**häiritsee*

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te lapset teette vauvapalstalla?

Vierailija
4/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloma

Ap

Vierailija
5/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ikää on 14 vuotta

Pahoittelen huonosta selityksestä...

Ap

Vierailija
6/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:04"]Mitä te lapset teette vauvapalstalla?

[/quote]

Mä en tiedä... ;) kivoja aiheita lukemassa kai? ;)

Vierailija
7/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene demiin.

Vierailija
8/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:06"]mene demiin.

[/quote]

Menisin jos puhelin latais sen sivun... netti toimii tavallista nopeammin mutta demi ei vaa lataa :(

Vierailija
9/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:06"]mene demiin.

[/quote]

Menisin jos puhelin latais sen sivun... netti toimii tavallista nopeammin mutta demi ei vaa lataa :(

Vierailija
10/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14?! Ja tuollaista tekstiä, luulin että olet korkeintaan kymmenen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi