Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on muutama Kiinapaketti tullattavana - mitä teen?

Vierailija
18.07.2021 |

Tilasin ne jo ajat sitten ennen 1.7, nyt on tullut Postilta viestiä että pitäisi niitä tullata. Tavaraa jonka arvo on 1 euro postikuluineen. Pitäisi ne tullata ja maksaa Postille 2,9 käsittely maksu per tavara.
Mitä teen?
Unohdan ne.. ihan sama, ei ole minulle iso menetys. Tehköön niillä mitä haluavat, varmaan tulee kuluja niiden hävittämisestä tai palauttamisesta lähetetäjälle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin dildon kiinasta.. 

oli vähän kuumottavaa soittaa Postin asiakaspalveluun, koska en tiennyt mikä paketti on kyseessä. "Adult Toy" he sanoivat... ja lähettäjä oli merkinnyt hinnaksi yhden dollarin. Maksoin siitä kumminkin 3 dollaria. Päätin nyt että en tee asialle mitää, periaatteen vuoksi. Ehkä siellä Tullissa on töissä joku jolle on dildolle käyttöä. Pitäköön dildonsa!

Vierailija
22/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa ja meinasi itku tulla, kun en yhtään tiennyt, miten tullaus tehdään ja mitä tietoja siihen tarvitaan. Nyt olen kuitenkin pari kertaa tehnyt tullauksen ja kyllä sinäkin siitä selviät. :)

Mene tähän osoitteeseen. https://tulli.fi/tullaa-pakettisi Kirjaudu verkkopankkitunnuksilla sisään. Sitten luet tullausohjeet sieltä.

Toivottavasti onnistuu!

Mahtaa olla helppo elämä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön kokeena voisi Aliexpressistä tilata jotain 0,50e + free shipping korvarenkaita vaikka viidellä kympillä.

Vierailija
24/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön kokeena voisi Aliexpressistä tilata jotain 0,50e + free shipping korvarenkaita vaikka viidellä kympillä.

Noh, Posti näkee että paketti tulee EU:n ulkopuolelta.

Eli makstat ALV 24% + postille käsittelymaksunb 2,9e. Todennäköisesti ne tulevat edelleen paljon halvemmaksi kuin Suomesta ostetut. 

Vierailija
25/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli ettei tuotteita koskaan noudettaisi vaan lisättäisiin työkuormaa.

Vierailija
26/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin dildon kiinasta.. 

oli vähän kuumottavaa soittaa Postin asiakaspalveluun, koska en tiennyt mikä paketti on kyseessä. "Adult Toy" he sanoivat... ja lähettäjä oli merkinnyt hinnaksi yhden dollarin. Maksoin siitä kumminkin 3 dollaria. Päätin nyt että en tee asialle mitää, periaatteen vuoksi. Ehkä siellä Tullissa on töissä joku jolle on dildolle käyttöä. Pitäköön dildonsa!

Mulla on dildo, mutta naapuriin muutti tumma mies. En enää tarvi dildoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan