EU:n kehitys idea!
Varsinkin koronan aikana on tullut aika hyvin ilmi, etteivät kansalaiset tiedä omaa parastaan ja he ovat alttiita ottamaan tietoa vääristä lähteistäkin. Facebookissa onneksi estetään ja poistetaan uutiset vääristä medioilta, joten kaikki käyttäjät saavat tietonsa valmiiksi hyväksytyistä lähteistä. Ranskassa on suunnitteilla, että osa kansalaisista eivät pääse töihin tai julkisiin tiloihin, elleivät ota rokotetta. Italiassa ja Kreikassakin on samat ajatukset. Vaikka kaikki tarvittava tieto tulee hyväksyttyistä lähteistä, niin edelleen on rokotevastaisuutta. Muita kautta pääsee edelleen foliohattujen juttuja läpi, eikä sitä ole helppo estää. Tämänkin olisi helppo estää luomalla EU:n sisälle verkko, missä pääseminen olisi rajattu vain turvallisille sivuille. EU:n rajattu verkko loisi myös mahdollisuuden rajoittaa netin käyttöä ja valvontaa maittain. Väärien mielipiteiden levittäminen voitaisiin estää välittömästi ja tekijät saattaa vastuuseen. Näin jokainen saisi oikean tiedon, oikeasta lähteestä ja väärää tietoa ei voi levittää, koska se olisi laitonta. Eikö tämä helpottaisi kaikkien elämää?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset eivät itse ymmärrä, että mikä heille on parasta, niin eikö olisi paras, kun joku muu miettiin heidän puolesta? Vähän kuin lapset. Ei taaperoakaan voi yksin jättää kotiin.
Aikuiset vähän eri juttu. Aikuiset osaavat lukea ja muodostamaan omia mielipiteitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset eivät itse ymmärrä, että mikä heille on parasta, niin eikö olisi paras, kun joku muu miettiin heidän puolesta? Vähän kuin lapset. Ei taaperoakaan voi yksin jättää kotiin.
Aikuiset vähän eri juttu. Aikuiset osaavat lukea ja muodostamaan omia mielipiteitään.
Kuten olla ilman maskeja ja jättää lapset ilman rokotusta?
Eiköhän tulevaisuudessa saada vihdoin se Isoveli valvomaan kaikkien kansalaisten turvallisuutta. Muista että kaikki tämä tehdään ihan omaksi parhaaksesi!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tulevaisuudessa saada vihdoin se Isoveli valvomaan kaikkien kansalaisten turvallisuutta. Muista että kaikki tämä tehdään ihan omaksi parhaaksesi!
Jos sinulla ei ole mitään salattavaa, niin miksi sinua kiinnostaisi pikku valvonta? Ei mulla ainakaan ole mitään salattavaa.
Ihmiset tarvitsevat enemmän valvontaa ja ohjausta. Rajoitukset ovat paras tapa tehdä se. Valinnanvapaudesta ei ole hyötyä jos kaikki valitsevat väärin.
Vankilan eristyselli on maailman turvallisin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään salattavaa, niin miksi sinua kiinnostaisi pikku valvonta? Ei mulla ainakaan ole mitään salattavaa.
Se että sinä haluat valvontaa, ei tarkoita että muut haluaisivat valvontaa. Hankkiudu vankilaan, niin saat valvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tarvitsevat enemmän valvontaa ja ohjausta. Rajoitukset ovat paras tapa tehdä se. Valinnanvapaudesta ei ole hyötyä jos kaikki valitsevat väärin.
Ei kun kaikki valitsevat oman harkintansa mukaan oikein. Ei ole mitään yhtä ainoaa oikeaa valintaa, vaikka sinä kuvittelet niin. Lisäksi sinä kuvittelet että poliitikoilla olisi jotenkin ylivertainen viisaus holhota meitä kansalaisia vielä nykyistäkin enemmän. Joo, not!