Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjetön väsymys mirtatsapiinista

Vierailija
18.07.2021 |

Sain unettomuuteen, mutta eipä sitä voi ottaa kun puolikkaasta tabletista tulee seuraavan päivän kestävä kooma. Ei jaksa kuin maata sohvalla.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaikuta mitään.

Unettomuus jatkuu siis.

Vierailija
2/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kauan syönyt, se kooma voi nimittäin mennä ohi pitemmässä käytössä. Ja kannattaa kokeilla myös ihan pientä tabletin murua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puolikas puolikkaasta, joillekin riittää pieni murunen.

Vierailija
4/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapiini oli ihan hirveetä. Kaks kertaa otin eikä enää ikinä.

Vierailija
5/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirtazapiini oli ihan hirveetä. Kaks kertaa otin eikä enää ikinä.

Samaa mieltä. Mieluummin olen uneton. En ymmärrä miten joku voi sitä syödä masennuslääkkeenä jatkuvasti :( t. Ap

Vierailija
6/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan itse 1/4 tai 1/3 tabletin ja nukun kuin tukki 12 tuntia ja yleensä vielä päiväunetkin. Todella väsyttävä lääke. Käytän yleensä 2 päivää peräkkäin, ja saan sillä unettomuuden hetkeksi (esim. 2 viikoksi tai jopa kuukaudeksi) poikki. Toivottavasti sinullakin auttaa!

En suostu syömään jatkuvasti sillä lihoin mirtazapiinin myötävaikutuksella melkein 10 kiloa vuosi sitten, kun jouduin vaikeassa elämäntilanteessa syömään jatkuvammin.

7/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma kuin ap:lla, siksi lopetin mitatsapiinin käytön kuukauden kokeilun jälkeen. Mitä hyötyä siitä on, jos vaikka 7h yöunen jälkeen on koko seuraavan päivän tokkurainen? Mieluummin käytän 1-2 kertaa viikossa ihan perinteistä unilääkettä Tenoxia. Eikö siitäkään tule riippuvuutta niin herkästi kuin peloitellaan. Esimerkiksi minä käytin toukokuussa 3 vko ajan Tenoxia 5 iltana viikossa ja sitten lopetin sen käytön kuin seinään enkä saanut mitään vieroitusoireita. Päinvastoin, sen jälkeen aloin nukkua varsin hyvin kun olin saanut unirytmiini kuntoon.

Vierailija
8/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihottaa, aiheuttaa seuraavan päivän kooman ja uni ei ole rentouttavaa. En suosittele.

Vierailija
9/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee muutaman päivän ajan päiväväsymystä, mutta sitten helpottaa.

Vierailija
10/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri lääkkeet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavoin. Jos Mirta ei sovi, mene lääkäriin ja pyydä jotain muuta tilalle. Mistä teitä uusavuttomia sikiää?

Vierailija
11/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan 1/6 osa tabletista ja nukun 8 tuntia, väsymys kestää pari tuntia heräämisestä. En syö joka päivä vaan kerran pari viikossa, mielestäni ihan hyvin toimiva lääke.

Vierailija
12/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt sellaista myrkkyä???

Vierailija
13/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihottaa, aiheuttaa seuraavan päivän kooman ja uni ei ole rentouttavaa. En suosittele.

Nää on aika yksilökohtaisia, minulle ollut paras unilääke.

14/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseen olen jo kauan käyttänyt essitalopraamia ja yötä vasten otan opamoxia ja melatoniinia reseptillä. Tulee vähän halvemmaksi. Hyvin ovat toimineet. Ei väsymystä.

Vierailija
15/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mieluummin käytän 1-2 kertaa viikossa ihan perinteistä unilääkettä Tenoxia. Eikö siitäkään tule riippuvuutta niin herkästi .

Niin, ongelma vaan on siinä, ettei lekurit kirjoita Tenoxia, mietatsapiinia ja ketiapiinia, sano sillä pitäis mennä.

Vierailija
16/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaikuttaa siten , että unet ja todellisuus menee hieman sekaisin. Pitää hetken miettiä mitä oli oikeesti tapahtunut ja mitä ei ja tosissaan seuraava päivä aivan hirveä väsymys ja uuvuttava olo. Väsyttää enemmän kuin olisi valvonut koko yön.

Vierailija
17/40 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisesti toimiva lääke.

Vierailija
18/40 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtsa on ihan piip huono unilääkkeenä. Illalla se ei nukuta ja aamulla sen takia on vaikea herätä. Kokeilin kun lääkäri sitä kehoitti ja oli huolissaan oikean nukahtamislääkkeen stellan käytöstä. Mirtsa p aska vaikutti niin että aamulla kesti 5-6 tuntia että heräsi kunnolla. 

Erikoista sekin että tuo vaiva tuli vain jos nukkui yhtään. Jos valvoi koko yön kuten kokeilun aikana kävi muutaman kerran niin silloin ei mirtsasta huomannut mitään vaikutusta. Annoksen koolla ei ollut mitään merkitystä. Kokeilin pillerin neljäsosasta kahteen pilleriin asti. Ihan turha lääke unettomuuteen.

Vierailija
19/40 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirtsa on ihan piip huono unilääkkeenä. Illalla se ei nukuta ja aamulla sen takia on vaikea herätä. Kokeilin kun lääkäri sitä kehoitti ja oli huolissaan oikean nukahtamislääkkeen stellan käytöstä. Mirtsa p aska vaikutti niin että aamulla kesti 5-6 tuntia että heräsi kunnolla. 

Erikoista sekin että tuo vaiva tuli vain jos nukkui yhtään. Jos valvoi koko yön kuten kokeilun aikana kävi muutaman kerran niin silloin ei mirtsasta huomannut mitään vaikutusta. Annoksen koolla ei ollut mitään merkitystä. Kokeilin pillerin neljäsosasta kahteen pilleriin asti. Ihan turha lääke unettomuuteen.

Minulla mirtatsapiini ei toiminut unettomuuden aikana. Myöhemmin kyllä toimi kun kokeilin.

Vierailija
20/40 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan itse 1/4 tai 1/3 tabletin ja nukun kuin tukki 12 tuntia ja yleensä vielä päiväunetkin. Todella väsyttävä lääke. Käytän yleensä 2 päivää peräkkäin, ja saan sillä unettomuuden hetkeksi (esim. 2 viikoksi tai jopa kuukaudeksi) poikki. Toivottavasti sinullakin auttaa!

En suostu syömään jatkuvasti sillä lihoin mirtazapiinin myötävaikutuksella melkein 10 kiloa vuosi sitten, kun jouduin vaikeassa elämäntilanteessa syömään jatkuvammin.

Siis  tuo viimeinen lause kertoo  asian ytimen lihomisen suhteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän