Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mieluummin poika- vai tyttökissan?

Vierailija
18.07.2021 |

Minun lapsuudenperheelläni on aina ollut poikakissoja ja miehen perheellä puolestaan tyttökissoja. Nyt kinastellaan siitä kumpi kissa on kivempi. Toki kissojen persoonallisuuksissa on eroja, mutta eikös yleisesti se kissan sukupuolikin vaikuta kissan luonteeseen. Itse olen poikakissojen kannalla, koska oman kokemukseni mukaan ovat seurallisempia ja leikkisämpiä. Tyttökissat puolestaan jotenkin säikympiä tai sitten liian huominkipeitä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut paljon kissoja, enkä ole huomannut että naaraskissat ja kollit olisivat jotenkin erilaisia. Taitaa riippua enemmän kasvatuksesta, miten kissa käyttäytyy. Ottaisin kumman vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiakin löytyy. Aivan yhtä kivoja molemmat

Vierailija
4/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika ja molemmat ihan yhtä hyviä ja ihania. Poika on kooltaan suuri ja tyttö pienempi. Poika on ehkä enemmän sylivauva, mutta tyttökin tulee syliin ja nukkuu vieressä. 

Vierailija
5/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tyttökissa ja poikakissa enkä kyllä huomannut kivuudessa mitään eroa. Kummatkin oli leikkisiä ja halusivat kovasti huomiota ja hellyyttä.

Vierailija
6/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin naaraksen.

Kiltimpimiäs

Vierailija
7/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt niin, että tyttökissa kiintyy enemmän miespuoliseen perheenjäseneen ja poikakissa naispuoliseen. Siksi ottaisin meille tyttökissan, koska mieheni kaipaa kovasti edellistä (vanhuuteen kuollutta) tyttökissaamme. Heillä oli hyvin merkityksellinen suhde, kissa mm. nukkui mieheni tyynyn vieressä (silloinkin kun mies ei ollut kotona).

Vierailija
8/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttöjä koska tytöt on yleensä aikuisena pienempiä kuin pojat. Tykkään enemmän pienistä kuin isoista kissoista ja tämä on ainoa syy miksi otettiin just tyttökissoja. Molemmat meidän kissat on pienehköjä, noin 3kg, vaikka pentuna otettiin eikä aikuiskoosta ollut mitään tietoa. Toki näin pienessä otannassa sattumalla on iso rooli

Vierailija
9/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyttökissoilla on kiima ne ovat tosi rasittavia, kun pi llua pitää hieroa joka paikkaan.

Vierailija
10/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat tarvii kissakaverin että on leikkikaveri myös koira tarvii koirakaverin. Nehän ei ei ole mitään leluja niitä pitää madottaa käyttää eläin lääkärissä hoitaa. ( Varastettu elukka varastetuista karman laki ).

Vierailija
11/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunsukupuolinen kissa on suosikkini.

Vierailija
12/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 2 molempia laatuja, ja pojan ottaisin. En jaksa perustella koska en jaksa lukea vastaväitteitä.

Vierailija
13/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakissan.

Voi leikata, ja vaikka ei leikkaiskaan niin ei tarvi pelätä pienten vahinkokissojen ilmestymistä porraspieleen.

Vierailija
14/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tyttökissoilla on kiima ne ovat tosi rasittavia, kun ***** pitää hieroa joka paikkaan.

Vähänpä kissoista tiedät. Eivät ne mitään hiero, mouruavat vain peräpää koholla. Ja tietenkin kissat leikkautetaan, niin naaraat kuin uroksetkin. Leikkaamaton kissa ei ole kotieläin.

Vierailija
15/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten suojelua kirjoitti:

Kissat tarvii kissakaverin että on leikkikaveri myös koira tarvii koirakaverin. Nehän ei ei ole mitään leluja niitä pitää madottaa käyttää eläin lääkärissä hoitaa. ( Varastettu elukka varastetuista karman laki ).

Joo kaksi otetaan.

Vierailija
16/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kastrointi on huomattavasti halvempi. Muuten ei väliä.

Vierailija
17/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut 2 leikattua poikaa. Ihania sylikisuja, mutta aika villejä äijiä samalla. Toinen oli oikea riiviö ja tuhosi huushollia myös. Tyttökisuja meillä ollut 1. Aivan mielettömän kiltti sylivauva, mutta osasi hänkin paikkoja tuhota. Poikakisun leikkaus on helpompi operaatio, mut ehkä kuitenkin ottaisin tytön, jos pitäisi valita.

Vierailija
18/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienistä kissoista, joten siksi mieluummin tyttökissa.

Vierailija
19/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 2 molempia laatuja, ja pojan ottaisin. En jaksa perustella koska en jaksa lukea vastaväitteitä.

Steriloiduilla ( kannattaa tehdä) kissoilla ei ole käyttäytymiseroja, olipa naaras- tai uroskissa. Ihan yhtä lutusia molemmat.

Vierailija
20/21 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tyttökissoilla on kiima ne ovat tosi rasittavia, kun ***** pitää hieroa joka paikkaan.

Vähänpä kissoista tiedät. Eivät ne mitään hiero, mouruavat vain peräpää koholla. Ja tietenkin kissat leikkautetaan, niin naaraat kuin uroksetkin. Leikkaamaton kissa ei ole kotieläin.

Silpominen on eläinrääkkäystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän