Lasten synttärit! Mitä TEEMAA tai mitä ERIKOISTA teillä on ollut?
Mielelläni kuulen kokemuksia eri paikoissa järjestetyistä lastenjuhlista.
Kommentit (14)
pojille
- merirosvo
-inkkari
- ritari
tytölle
- keijut ja prinsessat
-sirkus
kivaa, voi miettiä kaikki koristelut ja tarjoilut teeman henkeen, hauskaa pohtia kakun koristelua (sirkusteltta, ritarin kilpi jne...)
Meidän poika on itse toivonut erikoisia synttärikakkuja:
lohikäärmeenhäntä
kummitus
helikopteri
Ja olemme toteuttaneet.
Meillä on ollut kaikkea aiheeseen liittyvää synttäreillä aina kattauksesta ja ilmapalloista kiitospussukoihin ja hattuihin saakka. Myös kakkuun olen tilannut Englannista päällikoristeen, joka viimeksi oli juuri Helinä Keiju. Todella helppo ja vaivaton laittaa kakun päälle ja tekijä sai sen täysin ehjänä perille saakka=)
Minä tykkäisin ihan innolla ottaa jonkun teeman, mutta kun epäilyttää aikuisten suhtautuminen. Tuleeko siitä sitten mutinoita kun näin suureellisia juhlia pitää järjestää jne. Mitä tykkäsitte vieraat jos olette olleet teemasynttäreillä, katsotteko emäntää kieroon?
-Batman
-Spiderman
-Prinsessa
-Keiju-barbie
Parhaillaan järkkään loony toons synttäreitä.
Meillä on kaikki tykännyt ja kehunut. Tietysti jotku kauhistelee että miksi oon nähnyt niin paljon vaivaa, mutta jos ei ole mulle ongelma niin en ota stressiä jos joku kauhistelee.
Meillä on aina koti koristeltu asian mukaan, kakun teen teeman mukaan ja ohjelma on teemaan sopiva. Ja lapset on kaikki tykännyt ja varsinkin synttärisankarit kun ollaan yhdessä valmisteltu ja ovat saaneet itse päättää teeman.
Puuha Pete
Nalle Puh
Barbie
Inkkari
Cowboy
ei mitään teemaa tms.
Kakkua ja herkkuja,muutama leikki ja sen jälkenn keksivät ihan itse tekemistä,mm vesisotaa pihalla,tramboliinillä hyppykilpailut yms ja kaikilla oli kivaa!!
Miksi pitäis järjestää jotku teemasynttärit niinkuin jenkeissä??
Enkä ymmärrä sitäkään että annetaan lahja synttärivieraalle=((
Onginta yms on ok mutta lahjapussukka lähtiessä!!
Eikös sankari ole se joka saa lahjan?
Vai onko se sitä ettei kellekkään tule pahamieli?!!!
Tai ei tietenkää pidä! Ne jotka haluaa, voi!
Vierailija:
Minä tykkäisin ihan innolla ottaa jonkun teeman, mutta kun epäilyttää aikuisten suhtautuminen. Tuleeko siitä sitten mutinoita kun näin suureellisia juhlia pitää järjestää jne. Mitä tykkäsitte vieraat jos olette olleet teemasynttäreillä, katsotteko emäntää kieroon?
Minä en ainaskaan katsoisi emäntää kieroon, päin vastoin, ihailisin miten hän on nähnyt niin paljon vaivaa ja keksinyt niin hyvät jutut. En kyllä vieraista stressaisi, ja jos joku ei tykkää muka " suurellisista" juhlistasi, niin eihän kenenkään ole pakko tulla.
*välillä kyllä ihmetyttää tämä suomalaisten vaatimattomuus*
oli kerran Lumikuningatar-synttärit. Kaikki sai pukeutua pikkuprinsessoiksi tms. Ja sitten toinen serkkuni joka on samanikäinen kuin mä pukeutui Lumikuningattareksi ja teki yllätysvisiitin kekkereihin. Lapset oli tosi innoissaan. Vissiin sillä oli sitten jotain tehtäviä, jotka hän teetti lapsilla tms.
teemoja:
- kummitus
- merirosvo
- pelle
hirvee homma