Saanko vakituisen paikan, jos menen kauneusleikkaukseen?
Saankohan töissä vakituisen paikan, jos menen kauneusleikkaukseen? Arvelen, että syynä on ruma ulkonäköni. Pitäisikö opetella meikkaamaan ja ostaa muodikkaita vaatteita? Luulen myös, että pomo ei arvosta harrastuksiani ja asumismuotoani, mutta en saa omistusasuntoa pätkätöiden takia. Minkälaisia harrastuksia esimiehet arvostavat? Myös luonteeni on vääränlainen. En ole parantunut ujoudesta, vaikka minua on moitittu siitä lapsesta lähtien. En ymmärrä, mitä teen niin väärin, etten muutu arvokkaaksi ihmiseksi.
Esimiehet ovat sanoneet, että olen hyvä ja luotettava työntekijä. Siitä huolimatta en kelpaa vakituiseksi, vaikka olen hakenut avoimia paikkoja. Syy on varmasti ulkonäössäni, väärissä harrastuksissa, väärässä perhemuodossa ja väärässä asumismuodossa. Minulla on säästössä 20 000 euroa. Minkälaisen kauneusleikkauksen sillä saa? Painan 47 kg. Auttaako, jos laihdutan vielä lisää? Edes pari kiloa?
Kommentit (40)
Onko ne työkaverisi jotain kaunottaria joilla on 1000 instaseuraajaa?
Voi hyvin olla niin kuin tuo yksi kirjoitti että sinua hyväksikäytetään koska annat sen tapahtua. Niin kuin eksäsikin hyväksikäytti sitä että annat ihmisten kohdella itseäsi ihan miten sattuu. Koska sinulla ei ole itsetuntoa. Mikään ei tule muuttumaan paremmaksi ennen kuin menet terapiaan.
Työkavereiden ulkonäköön en osaa ottaa kantaa, mutta ovat he pomojen mielestä parempia ihmisiä ja työntekijöitä kuin minä, koska heidät on ylennetty vakituisiksi. Ja mitä nyt joidenkin tilejä olen vilkaissut, on kaikilla enemmän seuraajia kuin minulla.
Olen käynyt juttelemassa psykiatrian poliklinikalla ja siellä kerrottiin terapian aloituksesta. Sinne pääseminen vaikutti niin vaikealta prosessilta, että luovuin ajatuksesta. En uskonut, että minua hyväksyttäisiin terapiaan, joten valehtelin, etten ole kiinnostunut terapiasta. En ole tarpeeksi hyvä edes mielenvikaiseksi ihmiseksi.
Eksistä ei ole huolta, koska olen ikisinkku.
Nyt ap valoja päälle - vakipaikan saaminen EI ole kiinni ulkonäöstä vaan oikeasti siitä oletko hyvä tai työpaikkaan sopiva työntekijä. Käy vaan sijaistamassa vaikka pari kuukautta jossain muualla niin näet
muitakin kuvioita kuin vain nykyisen työpaikkasi. Voi olla että saatkin muualta vakipaikan helpostikin.
Mikset kokeilisi edes?
Olen aivan varma, että ulkonäköni vaikuttaa. Lisäksi myös väärät harrastukset, väärä luonne, väärä asumismuoto ym. asiat, jotka määrittelevät "hyvän tyypin". En ymmärrä, miksi muuten kelpaan määräaikaiseksi, mutta en vakituiseksi. Olen vastenmielinen ja arvoton ihminen. En pääse minnekään muualle töihin. Tiedän, ettei muualtakaan tule vakituista paikkaa. En pääsisi muualle edes määräaikaiseksi. Rekrytoijat vihaavat minua. Kukaan ei palkkaa pätkäkierteeseen joutunutta, koska heissä ajatellaan olevan jotain vikaa. Olen mieluummin työtön. Kaikki esimiehet pitävät minua rumana ällötyksenä. Olen ollut pätkätöissä melkein vuosikymmenen ajan. Kyllä se kertoo, että en vain riitä. Olen maailman huonoin työntekijä. Pomot varmaan toivovat, että kuolisin pois.
En edes ansaitse mitään työtä, koska olen pelkkä turha ylijäämäihminen.
Mitkä on muut mitat? Pari kokoa isommat tissit, eivät ainakaan huononna mahdollisuuksiasi. Sitten hiukset muodikkaiksi, tyylikkäät riittävän antavat vaatteet (stay-up sukkaa, lyhyttä hametta, tiukkaa avonaista toppia jne...)
Haluat käydä niin paljon leikkauksissa että sua voi sanoa vakioasiakkaaksi?
Vakipaikka voi tulla jonnekin, muttei välttämättä työpaikalle
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on muut mitat? Pari kokoa isommat tissit, eivät ainakaan huononna mahdollisuuksiasi. Sitten hiukset muodikkaiksi, tyylikkäät riittävän antavat vaatteet (stay-up sukkaa, lyhyttä hametta, tiukkaa avonaista toppia jne...)
En kerro niitä tänne, mutta luuletko, että tuo auttaisi? En ole käynyt kampaajalla 16 vuoteen, koska leikkaan hiukset itse. Uusista hiuksista ja vaatteista olisi varmaan helpoin aloittaa.
Mä oon painanut viimeks 47 kg ala-asteella. :) Muutut kohta näkymättömäks, jos vielä kutistut.
Nykyisin ei määräaikaisia työsuhteita saa ketjuttaa. Jos työtehtävä ei ole joku projekti tai vastaava, vaan siihen tarvitaan jatkuvasti työntekijä, on se vakinaistettava. Suostut liian helposti pomotettavaksi ja sitä käytetään tietty raadollisessa työelämässä surutta hyväksi. Liitto, luottamusmies tms. kysy sieltä.
Asumismuoto tai harrastukset, eihän niillä ole mitään merkitystä.
En kehtaa ottaa yhteyttä liittoon. En haluaisi olla vaivaksi, kun heillä on varmasti tärkeämpääkin tekemistä. Luulen, että saisin vakituisen paikan, jos olisin kauniimpi ja harrastukseni mielenkiintoisempia.
Vakipaikan saat helpoiten hammaslääkäristä.
Et, mutta jos mielistelet pomoa ja teet ylitöitä ja kuuntelet vaikka mitä paskaa pitämättä puoliasi niin varmasti saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa töissä? Luulin otsikosta, että paikallisbussissa.
Olen niin vastenmielisen näköinen, että minut heitettäisiin ulos bussista.
No mene sinne kauneusleikkaukseen ja katso, mitä tapahtuu.
Jos uliset näin ärsyttävästi työpaikallakin, niin ei ihme, ettei vakinaisteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, mitä kannattaisi tehdä.
Neurologiset ja psykologiset tutkimukset ja sen jälkeen terapia.
Tämä!
En kelpaa minnekään, joten jotain vikaa minussa on pakko olla. En ole tarpeeksi hyvä ihminen. Saisin vakituisen työn, jos olisin kaunis ja suosittu.