Törmäsin tänään naiseen joka syötti vauvalleen korviketta
Kävi sääliksi pientä :/
Kommentit (31)
Provohan tämä on,mutta kerronpa esikoisen syömiset, oli lähellä etten kuollut synnytykseen ja poika ei päässyt rinnoille, vaan tottui pulloon.
Vaikkei syytä olisikaan, niin mitä toisten imettämiset kenellekkään kuuluu?
Ap:lla on katsokaas varaa arvostella, koska hän tietää kaikkien tilanteesta kaiken.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 18:38"]
Kävi sääliksi pientä :/
[/quote] minäkin syötin korviketta ja nyt 17 v on 184 pitkä
Mä en koskaan imettänyt. Olisin sen tehnyt, jos maitoa ois tullu. Viikkojen yrittämisen jälkeen luovutin, koska lapsen paino ei noussut ja huusi nälkäänsä päivin öin.
Ymmärrän niitä jotka ei oikeasti vain pysty imettämään, mutten niitä jotka eivät edes yritä tai halua
Törmäsin tänään äitiin, joka imetti lastaan, vaikka käyttää itse lääkkeitä, joita käyttäessä ei saisi imettää. Kun korvekemaitoa vaan EI VOI KÄYTTÄÄ,
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:18"]
Ymmärrän niitä jotka ei oikeasti vain pysty imettämään, mutten niitä jotka eivät edes yritä tai halua
[/quote]Niin ja mistäköhän heidät sitten pystyy erottamaan, että varmasti osaa kohdistaa sen ylenkatseensa oikeaan osoitteeseen? Eikö niin, että varmuuden vuoksi kannattaa ylenkatsoa ihan kaikkia pullosta syöttäviä äitejä?
Mua ei kiinnosta edes tutkia, katsotaanko mua rumasti, kun juotan vauvalleni korviketta julkisilla paikoilla. Mua kiinnostaa vaan ruokkia vauvani ja jos se joitakin säälittää, niin voi itku.