TeidÀn kaikkien aikojen lempi urheilija?
Kommentit (99)
Olka Korput voimistelija KyllÀ kelpaisi vielÀkin
ap:lle siinÀ video Sennasta:
Olen monesti katsonut tuon enkÀ vielÀkÀÀn ymmÀrrÀ jalkatyöskentelyÀÀn! :D rip
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Novak Djokovic â€ïž
MitÀ pidettÀvÀÀ hÀnessÀ on? Paitsi se ettÀ on paras koskaan. Eikö yleensÀ ihailla Nadalia tai edes FedereriÀ?
Kaikki ei tykkÀÀ "yleensÀ ihaillaan" tyypeistÀ.
Niin, ei. Ihailetko hÀntÀ koska hÀn on paras vai jostakin muusta syystÀ?
En ihaile hÀntÀ mistÀÀn syystÀ. En ole tuo, joka nimesi hÀnet suosikikseen. Oma suosikkiurheilijani on Mikko Kalteva. Veikkaan, ettÀ hÀntÀkÀÀn ei yleensÀ ihailla. Moni ei taida edes tietÀÀ, mikÀ hÀnen lajinsa on.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitÀ pahaa Lance on tehnyt, paitsi ilmeisesti doupannut? Mennyt multa tÀysin ohi, paitsi tosiaan olen huomannut ettÀ on kadonnut kokonaan julkisuudesta. EihÀn tuo ainoa kÀrÀhtÀnyt ole sentÀÀn...
Jokin aika sitten tulleen dokumentin mukaan hÀn oli aikamoinen despootti ja jopa psykopaatti. HÀn pyöritti sitÀ dopingtoimintaa ja kaikki hÀnen kÀrynsÀ seliteltiin.
RĂ€ikkönen, HĂ€kkinen, Mörkö, NykĂ€nenâŠompas vaikee valita yhtĂ€ kun meillĂ€ on niin paljon hyviĂ€!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitÀ pahaa Lance on tehnyt, paitsi ilmeisesti doupannut? Mennyt multa tÀysin ohi, paitsi tosiaan olen huomannut ettÀ on kadonnut kokonaan julkisuudesta. EihÀn tuo ainoa kÀrÀhtÀnyt ole sentÀÀn...
Jokin aika sitten tulleen dokumentin mukaan hÀn oli aikamoinen despootti ja jopa psykopaatti. HÀn pyöritti sitÀ dopingtoimintaa ja kaikki hÀnen kÀrynsÀ seliteltiin.
Onko tuo nyt niin paha jos on lajinsa ylivoimaisesti paras? Outoa olisi jos kaikki EI pyörisi ympÀrillÀÀn.
Kiva kysymys!
Vaikka en itse ehkÀ osaakaan mainita ketÀÀn yhtÀ tiettyÀ suosikkia.
Hannu Manninen on ollut suosikki pitkÀÀn.
TÀllÀ hetkellÀ urheilevista yksi iso suosikki on Tove Alexandersson, maailman ylivoimaisin suunnistaja sekÀ muidenkin kestÀvyyslajien mestari (hiihtosuunnistus, vuorijuoksu, ski-mounteering).
Lasse Viren on myös kova!
Gloryhuntereiden kokoontumisajot tÀÀllÀ :D:D Suosikkeina vain menestyneitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Eddie Edwardshan tuolla ylempÀnÀ lukee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eddie Edwardshan tuolla ylempÀnÀ lukee
HÀn oli menestynyt omalla tavallaan. Ja etenkin tyylillÀÀn :D
Mulla on ollut tosi monia suosikkeja ja myös "urheilijaihastuksia" vuosien varrella. Varsinkin nuorena niitÀ oli paljon ja vaihtuivat tiuhaan.
Vastaan tÀhÀn nyt kuitenkin ehkÀ vÀhÀn yllÀttÀenkin: Tapio Rautavaara.
Tapsa nousi köyhÀstÀ riisitautisesta pojanrimpulasta keihÀÀnheiton olympiavoittajaksi ja jousiammunnan maailmanmestariksi. <3 HerÀttÀÀ minussa sekÀ liikutusta ettÀ suurta kunnioitusta.
Mahdotonta nimetÀ vain yhtÀ! Nuorena esim. Mika MyllylÀ, Merlene Ottey ym. hiihtÀjiÀ, yleisurheilijoita ja uimareita. NykyÀÀn esim. Kaisa MÀkÀrÀinen, Thomas Röhler ym...
PS. Kerrankin ketju josta tunnistan melkein kaikki nimet, toisin kuin jos puhutaan nÀyttelijöistÀ yms.
Terkuin urheiluhullu N42
Aleksander Karelin. Ken tietÀÀ hÀnet ymmÀrtÀÀ varmaan miksi!
En arvosta urheilijoita, eivÀt tee oikeaa tuottavaa työtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Aleksander Karelin. Ken tietÀÀ hÀnet ymmÀrtÀÀ varmaan miksi!
Karelin painoi syntyessÀÀn yli 6 kiloa! Ei ihme, ettÀ hÀnestÀ tuli "Siperian karhu".
Kobe Bryant oli ainekin komeinđ
MissÀ Tyson listoiltanne?