TeidÀn kaikkien aikojen lempi urheilija?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Olin todella ihastunut Valentin Konoseen Atlantan olympialaisten aikaan :)
Ja minÀ Jari IsometsÀÀn doping skandaaliin aikaan
Juha Kankkunen ja Markus Grönholm.
Markku Alenia Hannu Mikkolaa ja edesmennyttÀ Henri Toivosta unohtamatta.
Mo Farah, Sebastian Coe, Lasse Viren, Jackie Joyner-Kehrsee.
Kymmenottelun olympiavoittaja Roman Ć ebrle.https://media.gettyimages.com/photos/czech-republics-roman-sebrle-compeâŠ
Vierailija kirjoitti:
Kymmenottelun olympiavoittaja Roman Ć ebrle.https://media.gettyimages.com/photos/czech-republics-roman-sebrle-compeâŠ
Oli kova urheilija kovassa lajissađ.
Muistan hyvin, kuinka ihailin hĂ€ntĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita esim.:
Huutaa ja ulvoo kuin metsÀn petoelÀin.
Miksi urheilukisoissa pitÀÀ olla julmetun kova meteli, selosta huutaa kurkku suorana ja kauttumissa volyymit kaakossa, ettÀ se meteli varmasti kuuluu vÀhintÀin 5 kilometrin pÀÀhÀn.
Mika HÀkkinen. SitkeÀsti jaksoi vain hajoilevilla autoilla ajaa ja lopulta sitkeys palkittiin kahdella mestaruudella.
Vierailija kirjoitti:
Mika HÀkkinen. SitkeÀsti jaksoi vain hajoilevilla autoilla ajaa ja lopulta sitkeys palkittiin kahdella mestaruudella.
Eikö tÀmÀ ole jokaisen Suomalaisen F1 kuskin tarina? Ei siellÀ ole RÀikkösellÀkÀÀn ollut suorastaan priimaa alla.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa urheilua mutta ehdottomasti Charles Barkley.
Onko tÀmÀ se tumma mies joka luuli ettÀ Lauri Markkasesta tulee sueraava "iso juttu" ja joutui pettymÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Andre Agassi
TykkÀsin hÀnen ja Maradonan elÀmÀkerroista, samoin kun Zlatanin.
Olin juniorina aivan rakastunut Andre Agassiin. ElÀmÀni ensimmÀinen SUURI rakkaus.
Matti NykÀnen oli kova ja tykkÀsin myös hÀnen ujoudestaan sekÀ verbaalisesta lahjakkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tÀmÀ ole jokaisen Suomalaisen F1 kuskin tarina? Ei siellÀ ole RÀikkösellÀkÀÀn ollut suorastaan priimaa alla.
No vÀhÀn samalla tavallahan se RÀikkösellÀkin meni, itse en enÀÀ silloin seurannut formuloita joten siksi HÀkkinen on ollut minulle merkittÀvÀmpi idoli. Arvostan toki myös RÀikkösen uraa, vaikka hyvin moni suomalainen sitÀ jostain syystÀ nÀlviikin, saa koittaa tehdÀ itse perÀssÀ.
SeinfeldillÀ oli ainekin, Sennasta en tiedÀ. Tyttö oli 17v Jerry 38....