Teidän kaikkien aikojen lempi urheilija?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Olin todella ihastunut Valentin Konoseen Atlantan olympialaisten aikaan :)
Ja minä Jari Isometsään doping skandaaliin aikaan
Juha Kankkunen ja Markus Grönholm.
Markku Alenia Hannu Mikkolaa ja edesmennyttä Henri Toivosta unohtamatta.
Mo Farah, Sebastian Coe, Lasse Viren, Jackie Joyner-Kehrsee.
Kymmenottelun olympiavoittaja Roman Šebrle.https://media.gettyimages.com/photos/czech-republics-roman-sebrle-compe…
Vierailija kirjoitti:
Kymmenottelun olympiavoittaja Roman Šebrle.https://media.gettyimages.com/photos/czech-republics-roman-sebrle-compe…
Oli kova urheilija kovassa lajissa👍.
Muistan hyvin, kuinka ihailin häntä😗
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita esim.:
Huutaa ja ulvoo kuin metsän petoeläin.
Miksi urheilukisoissa pitää olla julmetun kova meteli, selosta huutaa kurkku suorana ja kauttumissa volyymit kaakossa, että se meteli varmasti kuuluu vähintäin 5 kilometrin päähän.
Mika Häkkinen. Sitkeästi jaksoi vain hajoilevilla autoilla ajaa ja lopulta sitkeys palkittiin kahdella mestaruudella.
Vierailija kirjoitti:
Mika Häkkinen. Sitkeästi jaksoi vain hajoilevilla autoilla ajaa ja lopulta sitkeys palkittiin kahdella mestaruudella.
Eikö tämä ole jokaisen Suomalaisen F1 kuskin tarina? Ei siellä ole Räikköselläkään ollut suorastaan priimaa alla.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa urheilua mutta ehdottomasti Charles Barkley.
Onko tämä se tumma mies joka luuli että Lauri Markkasesta tulee sueraava "iso juttu" ja joutui pettymään?
Vierailija kirjoitti:
Andre Agassi
Tykkäsin hänen ja Maradonan elämäkerroista, samoin kun Zlatanin.
Olin juniorina aivan rakastunut Andre Agassiin. Elämäni ensimmäinen SUURI rakkaus.
Matti Nykänen oli kova ja tykkäsin myös hänen ujoudestaan sekä verbaalisesta lahjakkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole jokaisen Suomalaisen F1 kuskin tarina? Ei siellä ole Räikköselläkään ollut suorastaan priimaa alla.
No vähän samalla tavallahan se Räikköselläkin meni, itse en enää silloin seurannut formuloita joten siksi Häkkinen on ollut minulle merkittävämpi idoli. Arvostan toki myös Räikkösen uraa, vaikka hyvin moni suomalainen sitä jostain syystä nälviikin, saa koittaa tehdä itse perässä.
Seinfeldillä oli ainekin, Sennasta en tiedä. Tyttö oli 17v Jerry 38....