Miksi lääkkeet eivät auta ahdistukseen?? Apua!
En ymmärrä. Minulla on mielialalääke, neurolepti ja rauhoittava vaikeaan ahdistukseen määrättynä, mutta nekään eivät tunnu enää auttavan! Tänään olen uinut syvissä vesissä, pelottaa ja ahdistaa kaikki mahdollinen lähipiirin asioista tuntemattomiin sodan uhreihin. En ole käynyt ulkona kolmeen päivään, kaikki tuntuu vaikealta.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:39"]Trauma taustalla, kyllä. Olen yrittänyt pärjätä nykytilani kanssa, mutta vaikeaa se tuntuu olevan. Iso kiitos kaikista kommenteista ja ehdotuksista! Aion soittaa päivystykseen, jossei olo ala huomiseen mennessä helpottaa.
[/quote]
Ei traumat poistu lääkkeillä.
Väärä lääkitys? Oikea lääkitys, mutta väärä annos? Yritä jaksaa, kunnes saat ajan lääkärillesi. Pyydä korjaamaan lääkitystä. Löytyisikö yhtä ainutta lääkettä, mikä riittäisi? Useita psyykelääkkeitä ei pitäisi syödä samanaikaisesti, sillä silloin ei tiedetä sivuvaikutuksia. Ahdistus voi olla lääkityksen sivuvaikutus.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:36"]Koska lääkkeet hoitavat vain oireita, eivät syytä.
[/quote]
Nimenomaan.