Liikutteko te, joilla ei ole vielä kahta rokoteannosta vapaasti Helsingissä?
Itseä hieman arveluttaa, mutta pitäisi kuitenkin hoitaa asioita ennen kuin saan toisen annoksen.
Kommentit (20)
Olen liikkunut 70 luvula asti eikä ole yhtäkään annosta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut yhtäkään ja liikun aivan vapaasti ja olen liikkunut koko ajan.
Oletko koska saamassa ensimmäisen annoksen? Olet ilmeisesti nuori ja terve. Eikö deltavariantti pelota?
Kannattaisi jäädä kotiin kunnes koko pandemia on ohi.
Eli aivan hyvin voit liikkua Helsingissä kun pidät mielessä hygienian (likaisilla käsillä ei kosketella kasvoja) ja välttelet parhaasi mukaan isoja ihmismassoja ahtaissa sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on kerrottu, että deltavariantin myötä kaikki tulevat saamaan viruksen jossain vaiheessa. Eikö se pelota?
En ole liikkunut, kun hoitamassa juoksevia asioita ja käynyt ulkoilemassa
Asun ydinkeskustassa, ei ole rokotusta eikä tule.
Aivan muut asiat pelottavat kuin taudit pääsääntöisesti.
Ei ole ollut kahteen vuoteen edes flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koska saamassa ensimmäisen annoksen? Olet ilmeisesti nuori ja terve. Eikö deltavariantti pelota?
Pikkasen yli 40 olen ja en ole ottamassa koko rokotusta.
Olen saanut yhden rokotteen enkä ehkä edes ota toista (tuli ikävät sivuvaikutukset ekasta).
Liikun ihan vapaasti kaikkialla missä haluan. Pidän maskia siellä missä sitä suositellaan vaikka en erityisemmin usko että se estää epidemian leviämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on kerrottu, että deltavariantin myötä kaikki tulevat saamaan viruksen jossain vaiheessa. Eikö se pelota?
Ei, koska suhtaudun valtamedian propagandauutisiin erittäin skeptisesti
Vierailija kirjoitti:
rokotte on myrkkyä
Juu, sille virukselle.
Koko ikäni olen liikkunut vapaasti. Minulla on oma immuunipuolustus kunnossa joten mitään rokotuksia en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska suhtaudun valtamedian propagandauutisiin erittäin skeptisesti
Propagandauutisia nykyään riittää, sen allekirjoitan. Mutta ne liittyvät muuhun kuin koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se rokote mitään takaa. Muunnos jo väistää vasta-aineet niin rokote on yhtä tyhjän kanssa. Muunnoksia tulee melkein koko aika uusia.
Nyt ei kannata tulla.
Saatko mitenkään hoidettua muualla?
Helsingissä variantit on päässyt irti kaikki.
Vähän huolissani sun jaksamisesta.
Liikun vapaasti. Olen rokotettu ja toinen piikki elokuussa.
Enemmän sitä on Lahdessa ja Jyväskylässä ja Tampereella ja Turussa
Minulla ei ole yhtäkään annosta ja vapaasti liikun ihan keskustassa. Tänään viimeksi kävin mäkkärissä ja kummastelin nykyaikaa. Siellä on lapset ja aikuiset naamt kiinni ruuduissa sisällä ja ulkona. Vähän kiinnosti, että ovatko rokotettuja ja kyseessä jokin sivuoire. Ehkä se 5g yhteys on nyt niin hyvä, ettei saa katsettaan irti?
Kyllä mä liikun sen mitä on ns. välttämätöntä ihan hyvillä mielin. Toki käytän maskia siellä missä sitä suositellaan ja huolehdin turvaväleistä ja käsihygieniasta. En mihinkään baareihin mene, mutta en esimerkiksi kaupoissa käyntiä välttele. Kahvilassakin kävin salaatin viime viikolla syömässä, kun huomasin, miten hyvin siellä oli turvavälit huomioitu. Ekan rokotteen olen siis saanut, mutta en vielä tehostetta.