Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas oudot mökkibileet!!!

Vierailija
18.07.2021 |

Ollaan deittimiehen kanssa hänen yhden kaverin mökillä. Tääl on neljä pariskuntaa ja yks sinkkumies. Nää miehet on kavereita ja puuhaa kaikkee yhdessä, mut muijat istuu terassilla ja katsoo silmä kovana mitä miehet tekee. Paitsi mä, joka oon pelannut mölkkyä ja lentistä, soudellut ja kalastanut ym miesten kanssa. Illalla muidut vetää ykköset päälle ja istuu illallisella kuuntelemassa kun äijät muistelee opiskeluaikojen sekoilujaan. Kahvin kanssa miehet sai konjakit ja sikarit, kun naiset istui verannalla juomassa liköörii.
Mun deittimies on selkeesti vähän nolona, sekä tän jengin, että mun vuoksi (en niin selkeesti sovi joukkoin).
Muilla yhtä outoja kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks muijat ei keskenään touhua mitään?

Joo, tätä mäkin ihmettelin. Tai siis kyllä ne teki jotain, mut sellaisia oheistoimintoja miehille. Et kun miehet (ja minä) pelattiin ulkona, niin nää muijat kantoi miehilleen juomaa ja esmes pyyhkeitä, kun tuli hiki. Ne siis koko ajan istui varjossa ja katteli kun miehet pelas tai teki jotain muuta.

Ap

Vierailija
22/23 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pyysit muiduja mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano deitillesi että et kestä tällaisia nysväriseurueita

Mulla oli ihan hauskaa deittimiehen ja sen kavereiden kanssa. Muidujen kanssa ei vaan mitenkaan synkannyt. En tirdä mitä nää sit musta ajatteli, eikä hirveesti edes kiinnosta.

Tää mun deitti oli ihan ok jälkeenpäin, kuin heitti mut junalle. Ei mitään kommentteja viikonlopusta, eli vissiin ihan ok meni sit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi