Onpas oudot mökkibileet!!!
Ollaan deittimiehen kanssa hänen yhden kaverin mökillä. Tääl on neljä pariskuntaa ja yks sinkkumies. Nää miehet on kavereita ja puuhaa kaikkee yhdessä, mut muijat istuu terassilla ja katsoo silmä kovana mitä miehet tekee. Paitsi mä, joka oon pelannut mölkkyä ja lentistä, soudellut ja kalastanut ym miesten kanssa. Illalla muidut vetää ykköset päälle ja istuu illallisella kuuntelemassa kun äijät muistelee opiskeluaikojen sekoilujaan. Kahvin kanssa miehet sai konjakit ja sikarit, kun naiset istui verannalla juomassa liköörii.
Mun deittimies on selkeesti vähän nolona, sekä tän jengin, että mun vuoksi (en niin selkeesti sovi joukkoin).
Muilla yhtä outoja kokemuksia?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miks muijat ei keskenään touhua mitään?
Olisko niin, että ne on ihan vieraita toisilleen, kun taas miehet on kavereita.
Luulen et deittimiesten kaverit kyllä tykkää susta.
Onko ne likat niin fiinejä, että pitää näyttää kauniilta tilanteessa kuin tilanteessa?
Nyt vaan viinaa kalloon et poistuu estot, ja sitten naitte yötä myöten kaikkien kanssa sekä hankitte kaikenlaisia ihania keksitauteja ;-D
Se sinkkumies on varmaan palstan kilttimies, kytkettynä hihnaan ettei tee tuhmia :)
Kokoomusnuorten hulvatonta hauskanpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne likat niin fiinejä, että pitää näyttää kauniilta tilanteessa kuin tilanteessa?
On kait? Istuu terassilla ykköset päällä ja plärää puhelimiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset saunaan ja uimaan tai tekemään hyvää jälkiruokaa valmiiksi.
Rantasauna on miesten aluetta. Paitsi mä saunoin siellä myös. Täällä on myös sähkösauna, missä nää naiset käy tekemässä jotain hoitoja. Miehet grillaa ja naiset väkertää salaattia ja jälkkäreitä keittiössä.
On muuten kyllä tosi hieno mökki, kelpais mullekin, mut pitäisin paremmat bileet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne puhelimet pitäs kerätä johkin kaappiin siksi aikaa. Nauttisivat välillä muustakin. Puhelinta voi räplätä 365 päivää, mutta mökillä ollaan harvemmin. Ennenvanhaan pelattiin vaikka U.N.O korteilla, Trivial Pursuitin kaltasia lautapelejä illan hämärtyessä. Voihan siinä kahvitella ja ryypiskellä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskenään, miksei miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne puhelimet pitäs kerätä johkin kaappiin siksi aikaa. Nauttisivat välillä muustakin. Puhelinta voi räplätä 365 päivää, mutta mökillä ollaan harvemmin. Ennenvanhaan pelattiin vaikka U.N.O korteilla, Trivial Pursuitin kaltasia lautapelejä illan hämärtyessä. Voihan siinä kahvitella ja ryypiskellä samalla.
Just pelattiin eilen mökillä Unoa tosin juomapeli nä :D hauskaa oli!
Sano deitillesi että et kestä tällaisia nysväriseurueita
Vierailija kirjoitti:
Ihmisvihaprovo. Älkää vastatko.
Aivan oikein henkilö kirjotaa ihan omasta päästä koko jutun.Pikku pikku kämpässä yksin,keksii satuja.Mitähän huomenna on uutta häneltä tiedossa täällä?
Naiset on pakotettu miesten mökkireissulle.
Nauti, seuraavaa kertaa miehen kavereiden kanssa ei tule. Palaatte kotiin ja mies hienovaraisesti ottaa etäisyyttä etkä koskaan saa tietää, että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko niin, että ne on ihan vieraita toisilleen, kun taas miehet on kavereita.
Kyllä mä silti yrittäisin tutustua niihin muihin naisiin, onhan toi nyt outoa. Tosin tuossa porukassa taitaisin olla ihan yhtä ulkopuolinen kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Nauti, seuraavaa kertaa miehen kavereiden kanssa ei tule. Palaatte kotiin ja mies hienovaraisesti ottaa etäisyyttä etkä koskaan saa tietää, että miksi.
Miksi epäilet noin käyvän? Mähän olin mukana geimeissä ihan eri tavalla kuin näin muut daamit. Voisin jopa sanoa, et tutustuin aika hyvin deittimiehen kavereihin ja he minuun, mikä kai vaan on hyvä asia, eikö?
Ap