Olen rokotevastainen - kysy mitä vain!
Hei kaikki rakkaat palstalaiset <3
Olen rokotevastainen ja voit kysyä minulta mitä tahansa. Rokotevastaisuus on lähinnä otsikossa ilmentyvä provokaatio, sillä minua ei haittaa jos ihmiset haluavat ottaa itseensä rokotteita. Meillä jokaisella on vapaa tahto, joten jos pelko tai sydän sanoo, että rokote on otettava, niin arvostan jokaisen yksilön henkilökohtaista kokemusmaailmaa.
Itse en tahdo enkä aio ottaa rokotetta lukuisista syistä. Tämä päätös on ollut helppo alusta asti.
Olen huomannut, että joskus joissain ihmisissä tämä aiheuttaa negatiivisia tunteita. Saat purkaa vihaasi, pelkoasi, ajatuksiasi ja todellisuuttasi tänne.
Saat kysyä mitä vain.
Terveydeksi!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Onko polio kivampi kuin isorokko?
Oletkos itse saanut isorokkorokotetta?
Pitäisikö sinulle ommella maski naamalle vai käytätkö mielummin vapaaehtoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvonnut, koska tauti tapettiin rokotuksilla sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvonnut, koska tauti tapettiin rokotuksilla sukupuuttoon.
Ja se on muuten ainoa tauti joka on saatu hävitettyä.
Mutta huomaatkos että moni muu tauti on myös hävinnyt/vähentynyt ja ihan ilman rokotteita.
Kiitos kommentoijille. Lähetän rakkautta ja toivon, että tämä päivä on elämäsi kaunein ja upein päivä! :)
/Ap
Sitä paitsi kritiikki on halpaa ja helppoa. Siihen pystyy vaikka joka porukka puolikännissä kapakan nurkassa. Olennaista on keksiä parempi ratkaisu, parempi rokote yms. Eli parempi ratkaisu on hakusessa.
Israel sai koekaniinina taudin hallintaan rokottamalla. Kiina isoloimalla ja nyt rokottamalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko Maa litteä?
Mihin tämä liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentoijille. Lähetän rakkautta ja toivon, että tämä päivä on elämäsi kaunein ja upein päivä! :)
/Ap
Miksi olet rokotevastainen?
Antoiko äiti sulle liian vähän tissiä, kun olit vauva? Vai... antoiko sitä liian pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Antoiko äiti sulle liian vähän tissiä, kun olit vauva? Vai... antoiko sitä liian pitkään?
Liian pitkästä imetyksestä ei ole haittaa vaan ennemmin hyötyä. Kas kun lapsi saa äidiltään vasta-aineita ja pysyy näin terveempänä. Joten hän on voinut sairastelun sijaan keskittyä aivojensa kasvattamiseen.
Vierailija kirjoitti:
/Ap
Sillä ei pitkälle pötkitä kun olet jossain,missä ei olla rokotettu vaikkapa sikotautia tai hinkuyskää vastaan. Puhumattakaan muista tarttuvista....
Ripuliinkin voi kuolla.
Et ilmeisesti tee työtä, johon liittyy työmatkoja ulkomaille etkä matkustele muutenkaan? Jatkossahan rokotustustodistus vaaditaan useimpiin maihin matkustaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/Ap
Sillä ei pitkälle pötkitä kun olet jossain,missä ei olla rokotettu vaikkapa sikotautia tai hinkuyskää vastaan. Puhumattakaan muista tarttuvista....
Ripuliinkin voi kuolla.
Sairastamalla hinkuyskän saat elinikäisen suojan mutta jos sinut on rokotettu lapsena hinkuyskää vastaan tietyllä rokotteella olet KOKO LOPPUIKÄSI alttiinpi sairastumaan hinkuyskään.
Toimii hienosti tuo rokote.
Uskallatko liikkua ollenkaan ulkona? Punkkirokote suojaa puutiaisaivokuumeelta ( vaikkei borrelioosilta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/Ap
Ripuliinkin voi kuolla.
Kuinka moneen ripuliin on rokote?
No! Antaas tulla nyt! Mihin aloittaja hävisi?
Isotätini menetti kävelykykynsä polioon. Tällöin rokotteet vasta tulivat, mutta hän ei ehtinyt saada. Toipui sen verran, että pystyi jotenkin köpöttämään loppuelämänsä.
Yksi rokotekokeilu Suomessa jouduttiin lopettamaan epäeettisenä. Lapsia rokotettiin meningiittiä vastaan neuvolassa 1980-luvulla. Puolet sai rokotteen, puolet ei. Oli pakko lopettaa kokeilu ja alkaa rokottaa kaikki, koska kaikki meningiitit tulivat rokottamattomille lapsille.
Menkää lukemaan kemiaa tms ja kehittäkää parempia rokotteita. Niitä aina yritetään parantaa.
Eli olet tuhkarokko, isorokko, jäykkäkouristus, polio, vihurirokkomyönteinen.
Meningiittimyönteinen myös.
Rokote on parempi kuin tauti. Mieluiten ei koko saakelin tauteja olisi olemassa, mutta kun on. Silloin täytyy valita rokotteen ja taudin välillä, koska rokotettaviin tauteihin ei ole moniin ollenkaan hoitoa. Rokote luo oman vastustuskyvyn ja on luonnollisin vaihtoehto hoitaa homma kotiin.
Poliota kun odottelet, niin ehdotan, että luet asiaa vielä kerran ihan kunnolla ja niin syvältä kuin mahdollista. Anna kaivaa syvältä nyt tällä kertaa.
Ei kysyttävää. Kesää.
T sis el tartuntatautilääkäri