Järkyttävä darra
Siis aivan karmea olo. En ole syönyt kahteen päivään kun en vaan saa ruokaa alas ja siihen päälle vielä kännit. Musta tuntuu että oikeasti kuolen tähän. Mitä helposti nieltäviä nestemäisiä ruokia on? Juotava jugurttikin on liian tönkköä.
Kommentit (12)
Mehu, mustikkakeitto, liha- tai kasvisliemi (veteen kiehutettu kaupan liemikuutio)
Täälläkin yksi alkoholisti..
Tosin mun darrat on sitä että oksennellaan täristen 2pv, mutta tässä omat syömingit
- Sprite (ei mitään lightia)
- Sokeripalat (imeskelyyn)
- Liha- tai kasvisliemi
- Marjakeitot
- Elovena välipalajuomat. Nämä on parhaita!
Kiitos vinkeistä. Pussikeittoja olen ajatellut ostaa kaappiin valmiiksi. En ole alkoholisti, ruokahaluttomuus on oikea ongelma ja satuin lomalla vain kännäämään eilen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:57"]Eilem joit, mutta et ole 2pv saanut syötyä?
[/quote]
kyllä, mikä siinä on niin ihmeellistä? Ruoka ällöttää mutta juoma menee kyllä alas.
Itselläni ainakin toimii Catapult Cat: www.catapultcat.com. Tabletti parin tunnin välein alkoholin kanssa, niin ei ole darraa seuraavana päivänä. Toimii!!! :)
Itse syön (alkoholisti) tuossa tilanteessa nuudeleita runsaalla vedellä :) Menee suhteellisen hyvin alas ja darra helpottaa :)