Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Karalahti vaatii Jereltä oikeusteitse huimia elatusmaksuja ja

Vierailija
24.07.2014 |

pariskunnan tyttären yksinhuoltajuutta. Mitä mieltä? Sympatiat on mulla olleet koko ajan Susannan puolella, mutta en ymmärrä, mihin ihmeeseen tarvitsee yhdelle lapselle 1300e/kk elatusmaksun? :o

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014072218509940_vi.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noi mun mielestä mitään kohtuuttomia pyyntöjä ole Susannalta, kun ottaa huomioon kuinka hän on lähes yksin hoitanut lapsen ja kodin ja toinen on saanut rauhassa pelata lätkää. Ei siinä vaimo voi paljon uraa luoda jos miehellä on tuollainen työ ja on jatkuvasti harjoituksissa tai pelimatkoilla. Jos Jere on käytännössä estänyt Susannan työssäkäynnin niin mielestäni on ihan oikeutettua, että huolehtii Susannan ja lapsen hyvinvoinnista myös eron jälkeen varsinkin kun ero on hänen törttöilynsä syytä. 1000 € kuussa on pieni raha jos vertaa siihen, että Susanna olisi käynyt töissä ja hankkinut oman uran niin mistä tahansa työstä saa pari tonnia ja jos on vähänkin nousujohteinen ura niin aika paljon enemmän.

1300 € kuussa lapselle ei myöskään ole paljon ottaen huomioon Jeren tulot. Senhän pitää kattaa paitsi päivittäiset kulut, myös asuminen, harrastukset, liikkuminen, terveydenhoito yms menot. Jokainen jolla on lapsia tietää, että rahaa kuluu lasten kanssa vaikka mihin. Tuollainen summa on pk-seudulla itse asiassa kohtuullisen pieni.

Vierailija
22/25 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiristä tiedän tapauksen, jossa ex-vaimo saanut elatusapua sen aikaa kun yhteiset lapset alaikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Susannalla muuten mitään ammattia tai työtä tällä hetkellä?

Vierailija
24/25 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa niin Jeren puolesta, kaikin tavoin kunnollinen ja sivistynyt herrasmies kun on :(

Vierailija
25/25 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:51"]

Mä olen samaa ikäluokkaa tämän pariskunnan kanssa ja sattuneesta syystä päässyt seuraamaan hieman lähempää miten asiat ovat menneet.

Samaa mieltä. Silloin kun Jerellä oli niitä läträyksiä huumeiden kanssa, ihmettelin, miten se vaimo jaksaa pitää yllä perhettä! Oikeasti mun sympatiat on vain sen vaimon puolella, ja ihmettelen vain, miten on antanut Jeren alistaa itseään siinä, että ei ole mennyt töihin!! Kun Jerehän halusi, että kotona on rouva pyörittämässä perhettä ja kotia... Ihan oikein vaatia ko elarit!!! Kuulostaa Jere tosi kivalta aviomieheltä; pettää, vetää huumeita, teettää perhe ja kotihommat vaimolla, itse keskittyy sitten päihteisiin ja urheiluun... Ou mikä uros!...

Jo alkujaan Susanna on ollut hyvin fiksu ja erillainen ja jaksanut avioliiton huonot ja hyvät ajat. Silloinkin kun Jere jäi huumeista kiinni useita vuosia sitten. Susannaa ja hänen lojaaliuttaan kiittelivät niin yleisö, Jere kuin heidän lähipiirinsä. Nainen joka ottaa parisuhteen ja myötä ja vastoinkäymiset vastaan reilusti. Tiedän monta muuta kiekkovaimoa joille ei ihan yhtä puhtaita propseja voi antaa ja tarvinneekokaan kun tietää millaista väkeä kiekkoilijat ovat.

Mitä Nannaan tai hänen lähipiiriinsä tulee niin heille ei kuulu senttiäkään mitä Jeren ja hänen ex-vaimon välillä tapahtuu. Jos nyt olisi edes sen verran fiksuja että antavat pariskunnan hoitaa asiansa loppuun ja pysyisivät näiltä nettipalstoilta pois sillä vaikka Jere paneskelee Nannan kanssa niin hän on edelleen sidoksissa ex-vaimoonsa ja heillä on yhteinen tytär. Jeren vanhemmat myös varmasti haluavat olla läsnä lapsenlapsensa elämässä ja ajattelevat hänen parastaan eivätkä suinkaan Nannaa.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi