Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua näyttää hyvältä

Vierailija
18.07.2021 |

Pitää kyllä hygieniastaan huolta, mutta esim hiusten ja parran laitto ei kiinnosta. Pukeutuminen ei myöskään kiinnosta, ostaa yhden hyvän paidan ja sillä mennään niin pitkään että menee rikki yms... Minua taas ei tuollainen sytytä ollenkaan ja seksuaalinen vetovoima puuttuu osittain tästä syystä. Onko muilla vastaavaa ja miten tämän voisi korjata? Vai voiko?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette yhdessä? Sinulle tärkeää on ulkonäkö, miehellesi muut asiat. Itse olen nainen, mutta minulle ulkonäkö ei merkitse, vaatteet, meikit, hiustenlaitto eivät kuulu elämääni, koska en pidä niitä tärkeinä. Toki pukeudun ja peseydyn, mutten käytä rahaa ulkonäkööni, koska se ei ole minulle tärkeää. Sen sijaan se, millainen äiti ja avopuoliso olen teoiltani, merkitsee minulle paljon.

Ei tämä ole ainoa asia joka on tärkeää, se vain ihmetyttää kun alussa sain kuvan että hänellekin nämä asiat olisivat tärkeitä ja kovasti mielissään kun itse pidän huolta ulkonäöstäni. 

Vierailija
42/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että miehen kohdalla ajatellaan, että se "riittää" kun on vaan puhtaat vaatteet. Ja naisen pitäisi sitten kiihottua ja tuntea vetoa ihan noin vaan. Mutta harva mies tuntee seksuaalista vetovoimaa sellaiseen naiseen, joka ei mitenkään laita hiuksia, tai jolla on vielä lyhyeksi kynitty miestukka, mitkä tahansa kulahtaneet vaatteet, ja joka ei muutenkaan yhtään välitä siitä, miltä näyttää. Ja tämä jotenkin vielä ymmärretään, mutta heti jos nainen toivoisi miehenkin ulkonäköön jotain, tätä pidetään kohtuuttomana toiveena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvi enää panostaa itseensä kun akka on jo löytynyt.

Toimii usein myös toisin päin. "Ihanaa, kun ei tarvi enää laittautua jatkuvasti." En syytä kumpaakaan sukupuolta, mutta näin käy usein, kun asutaan muualla kuin kaupungissa ja muutetaan pikaisesti yhteen.

Vierailija
44/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että miehen kohdalla ajatellaan, että se "riittää" kun on vaan puhtaat vaatteet. Ja naisen pitäisi sitten kiihottua ja tuntea vetoa ihan noin vaan. Mutta harva mies tuntee seksuaalista vetovoimaa sellaiseen naiseen, joka ei mitenkään laita hiuksia, tai jolla on vielä lyhyeksi kynitty miestukka, mitkä tahansa kulahtaneet vaatteet, ja joka ei muutenkaan yhtään välitä siitä, miltä näyttää. Ja tämä jotenkin vielä ymmärretään, mutta heti jos nainen toivoisi miehenkin ulkonäköön jotain, tätä pidetään kohtuuttomana toiveena.

Ei syytä huoleen, äkkiä se seksikin loppuu, eikä se ole loppupeleissä tärkeää.

Vierailija
45/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleinen ongelma miesten kohdalla - kovin harva oikeasti on seksuaalisesti vetovoimainen, koska melkein kukaan ei edes yritä näyttää hyvältä. Suurin osa näyttää vaan tylsältä ja typerältä.

Ei se ole ongelma vaan etu. Saa hyvin karsittua pois naiset, joilla seksuaalinen vetovoima riippuu voimakkaasti ulkoisista asioista kuten parran muodosta tai vaatteista. Ei oltaisi sopiva pari muutenkaan, joten säästää molempien aikaa.

Mikä ongelma vähän ehostaa itseään jos se on toiselle tärkeää? Tätä minäminä-ajattelua en ymmärrä. Onko se nyt niin kamalaa pukeutua tyylikkäästi?

Toisen osapuolen kannattaisi pohtia miksi haluaa kontrolloida puolison pukeutumista. Voisi myös miettiä mitä itse ajattelisi, jos omaa pukeutumista haluttaisiin kontrolloida.

Ei kai se ole kontrollointia, jos toivoo kumppaniltaan tilanteeseen sopivaa pukeutumista. Oma mies onneksi uusii vaatteitaan, kun vanha ei ole mallissa tai keho on muuttunut, että vaatteet istuu hyvin. Hän itse valitsee vaatteensa ja samoin teen meillä itskin. Ei me kommentoida, mitä voi tai ei voi ostaa - okei, kerran innostui jostain luxus -paidasta, jossa mainostettiin jotain olutbrändiä niin oli vähän mauton ja maksoi siihen nähden paljon. Silti hän tekee itse lopulliset päätökset, että osaako vai ei.

Kyllä jokaisen aikuisen tulisi osata pukeutua tilanteeseen sopivasti työ-, harrastus tai muuhun vapaa-aikaan. Ei onneksi tarvitse omalle miehelle tällaisia lapsille tarkoitettuja perusasioita opettaa.

Vierailija
46/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa minä ainakin ihastuin ihmiseen jolla oli kulahtaneet vaatteet aamupörröiset hiukset. Komea hän on laitettunakin mutta suloisimmillaan juurikin aamuisin. Kelpaisi minulle ihan milloin vain.

Kaikilla on aamupörröiset hiukset, ja jos lähtökohta on jo se, että on kiva ulkonäkö, tuo onkin vain suloista. Miehet tajuavat eron, kun miettivät jotain hyväkroppaista naista, jonka pitkät hiukset ovat seksikkäästi sekaisin aamulla ja päällä on joku naisellinen, mutta vähän jo käytössä kulahtanut seksikäs yöpaita, ja sen jälkeen miettivät jotain huonokroppaista naista, jonka miesmäisesti leikattu tukka on pystyssä ja päällä on jotkut lököttävät polvihousut ja väljä miesten osastolta ostettu paita. Kumpikohan herättää miehen seksuaaliset halut todennäköisemmin?

Ei se sen kummempi juttu ole naistenkaan kohdalla. Kyllä ulkonäkö ja visuaaliset asiat naisillekin merkitsevät, silloinkin vaikka painotus olisi henkiseen puoleen.

Vierailija
47/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ketjun aloittajaa. Kyllä se on omia fiiliksiä aika palöjon latistanut, kun ollaan sovittu treffit, ja odotettavissa on illanvietto yhdessä, seksiä ja ehkä romantiikkaakin. Itse olen laittautunut, ja toinen ihastuksissaan sanookin, että näytän tosi hyvältä. Ja hän odottaa minua roikkuvissa polviin asti yltävissä college-housuissa ja vanhassa kulahtaneessa t-paidassa. Joo, ovat varmasti todella mukava kotiasu, mutta olisi minusta ollut kiva, että toinen yrittäisi näyttää vastavuoroisesti seksikkäältä minun silmiini. Minun sitten pitäisi kiihottua jostain lökäverkkareista.

Vierailija
48/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa minä ainakin ihastuin ihmiseen jolla oli kulahtaneet vaatteet aamupörröiset hiukset. Komea hän on laitettunakin mutta suloisimmillaan juurikin aamuisin. Kelpaisi minulle ihan milloin vain.

Kaikilla on aamupörröiset hiukset, ja jos lähtökohta on jo se, että on kiva ulkonäkö, tuo onkin vain suloista. Miehet tajuavat eron, kun miettivät jotain hyväkroppaista naista, jonka pitkät hiukset ovat seksikkäästi sekaisin aamulla ja päällä on joku naisellinen, mutta vähän jo käytössä kulahtanut seksikäs yöpaita, ja sen jälkeen miettivät jotain huonokroppaista naista, jonka miesmäisesti leikattu tukka on pystyssä ja päällä on jotkut lököttävät polvihousut ja väljä miesten osastolta ostettu paita. Kumpikohan herättää miehen seksuaaliset halut todennäköisemmin?

Ei se sen kummempi juttu ole naistenkaan kohdalla. Kyllä ulkonäkö ja visuaaliset asiat naisillekin merkitsevät, silloinkin vaikka painotus olisi henkiseen puoleen.

NImenomaan näin, itse olen visuaalinen ihminen, ehkä visuaalisempi kuin moni muu. Ei tämä silti mitään pinnallista diipadaapaa ole, ihan perusasioista kyse.

Vierailija
49/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa meilläkin 😕

Mies huolehti vuosia ulkonäöstään (suhteen alkuvuosina oli huoliteltu). Myöhemmin lopetti. Vaikea sellaista on ennustaa.

Nyt kun huomautan miehelle, hänen entisistä valkoisista hampaistaan ja kiinteistä vatsalihaksista, niin kokee sen kuittailuna. Pidän huolta omasta ulkonäöstäni ja harmittaa, kun mies ei voi tehdä samoin.

Älä ap välitä ilkeilijöistä. Meitä on muitakin samassa tilanteessa olevia.

Kiitos, en välitäkään. :) Ymmärrän hyvin sinua!

Vierailija
50/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on aika samanlainen, että vaatekaapissa on muutamat vaatteet joita käyttää (pesee kyllä aina säännöllisesti ja pesytyy itsekin) ja ei laita partaansa mitenkään ihmeellisesti. Hiukset ajetaan parin kuukauden välein. Mutta ei se kyllä mua häiritse, en itsekkään laittaudu tai esim. meikkaa ollenkaan, eikä mun mielestä vaatteitakaan tarvitse olla paljon, jos ne vaan ovat puhtaat ja siistit. Lisättäköön vielä, että  ei meillä ainakaan seksi ole loppunut tai halut latistunut, olen vain hyväksynyt että mies on ulkonäkönsä suhteen "minimalistinen" eikä siinä ole minusta mitään pahaa. :) N20

Vierailija
51/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pieni mentaaliharjoitus: Eräs tuleva pormestari (alkaa J:llä)  nykyisessä pukeutumisessaan ja vaatetuksessaan: Menee aika monelle vielä ilman asemaansakin. Täsmälleen sama keho ilman trimmausta (eli ilman asiallista hiustenleikkuuta) ja halpahallivaatteet muutaman vuoden käytön jäljiltä: Näitä on huoltoasemien äijäporukat täynnä.

52/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleinen ongelma miesten kohdalla - kovin harva oikeasti on seksuaalisesti vetovoimainen, koska melkein kukaan ei edes yritä näyttää hyvältä. Suurin osa näyttää vaan tylsältä ja typerältä.

Ei se ole ongelma vaan etu. Saa hyvin karsittua pois naiset, joilla seksuaalinen vetovoima riippuu voimakkaasti ulkoisista asioista kuten parran muodosta tai vaatteista. Ei oltaisi sopiva pari muutenkaan, joten säästää molempien aikaa.

Mikä ongelma vähän ehostaa itseään jos se on toiselle tärkeää? Tätä minäminä-ajattelua en ymmärrä. Onko se nyt niin kamalaa pukeutua tyylikkäästi?

Kotonako pukeutua tyylikkäästi?

Vai sitten että mies olisi tyylikkäänä kun kuljette yhdessä ties missä ja saisit "esitellä" miestäsi ja että tämmöinen mies minulla?

Miehet ei ehkä halua olla näyttelybuudeleita. 

Buudeli! <3

Söpö uutuussana. Aivan suloinen Buudeli 💕💕💕

Vierailija
53/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa meilläkin 😕

Mies huolehti vuosia ulkonäöstään (suhteen alkuvuosina oli huoliteltu). Myöhemmin lopetti. Vaikea sellaista on ennustaa.

Nyt kun huomautan miehelle, hänen entisistä valkoisista hampaistaan ja kiinteistä vatsalihaksista, niin kokee sen kuittailuna. Pidän huolta omasta ulkonäöstäni ja harmittaa, kun mies ei voi tehdä samoin.

Älä ap välitä ilkeilijöistä. Meitä on muitakin samassa tilanteessa olevia.

Meillä sama. Mies on ihan suoraan sanonut, että ei hänen tarvitse enää tehdä mitään ulkonäön eteen kun on jo naimisissa. Suotavaa on toki, että minä ajelen karvani ja pukeudun seksikkäästi ynnä muuta sellaista.

Vierailija
54/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh... ja sitten ihmetellään kun ei seksi kiinnosta

Aloittajan mies on hetero, siksi häntä ei kiinnosta oma ulkonäkö.

Vierailija
55/55 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh... ja sitten ihmetellään kun ei seksi kiinnosta

Aloittajan mies on hetero, siksi häntä ei kiinnosta oma ulkonäkö.

Niin oma ulkonäkö, mutta toisen kiinnostaa, eli kunhan vaan itse saa hyvännäköistä, ei sillä väliä mitä se toinen saa. Kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi