Mies ei halua näyttää hyvältä
Pitää kyllä hygieniastaan huolta, mutta esim hiusten ja parran laitto ei kiinnosta. Pukeutuminen ei myöskään kiinnosta, ostaa yhden hyvän paidan ja sillä mennään niin pitkään että menee rikki yms... Minua taas ei tuollainen sytytä ollenkaan ja seksuaalinen vetovoima puuttuu osittain tästä syystä. Onko muilla vastaavaa ja miten tämän voisi korjata? Vai voiko?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yleinen ongelma miesten kohdalla - kovin harva oikeasti on seksuaalisesti vetovoimainen, koska melkein kukaan ei edes yritä näyttää hyvältä. Suurin osa näyttää vaan tylsältä ja typerältä.
Ei se ole ongelma vaan etu. Saa hyvin karsittua pois naiset, joilla seksuaalinen vetovoima riippuu voimakkaasti ulkoisista asioista kuten parran muodosta tai vaatteista. Ei oltaisi sopiva pari muutenkaan, joten säästää molempien aikaa.
Mikä ongelma vähän ehostaa itseään jos se on toiselle tärkeää? Tätä minäminä-ajattelua en ymmärrä. Onko se nyt niin kamalaa pukeutua tyylikkäästi?
Toisen osapuolen kannattaisi pohtia miksi haluaa kontrolloida puolison pukeutumista. Voisi myös miettiä mitä itse ajattelisi, jos omaa pukeutumista haluttaisiin kontrolloida.
Voi korjata vaan vaihtamalla parempaan. Itsellä exällä oli kaljamaha joka vei mun seksuaalisia haluja ja yritin saada sitä urheilemaan ja vähentämään kaljan juontia, mutta se vaan loukkaantui siitä ja tuli kamalat riidat. Niin vaihdoin nykyiseen joka on urheilullinen ja juo vaan harvoin alkoholia :)
Kannattaa ottaa sellainen joka on alusta asti oikeanlainen, eikä sellaista jonka voisi ehkä muokata oikeanlaiseksi jos toinen suostuisi muuttumaan. Yleensä tulee vaan riitoja, jos yrittää muokata toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yleinen ongelma miesten kohdalla - kovin harva oikeasti on seksuaalisesti vetovoimainen, koska melkein kukaan ei edes yritä näyttää hyvältä. Suurin osa näyttää vaan tylsältä ja typerältä.
Ei se ole ongelma vaan etu. Saa hyvin karsittua pois naiset, joilla seksuaalinen vetovoima riippuu voimakkaasti ulkoisista asioista kuten parran muodosta tai vaatteista. Ei oltaisi sopiva pari muutenkaan, joten säästää molempien aikaa.
Mikä ongelma vähän ehostaa itseään jos se on toiselle tärkeää? Tätä minäminä-ajattelua en ymmärrä. Onko se nyt niin kamalaa pukeutua tyylikkäästi?
Kotonako pukeutua tyylikkäästi?
Vai sitten että mies olisi tyylikkäänä kun kuljette yhdessä ties missä ja saisit "esitellä" miestäsi ja että tämmöinen mies minulla?
Miehet ei ehkä halua olla näyttelybuudeleita.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä ? Missään vaiheessa ennen seurustelua ei ollut noita merkkejä olemassakaan ?
No kuule; narsistit (kuten sinä) teeskentelevät ja manipuloivat vain sen aikaa, että saalis on häkissä.
Ap, ota ero. Mies saattaa ryhdistäytyä tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai sitten että mies olisi tyylikkäänä kun kuljette yhdessä ties missä ja saisit "esitellä" miestäsi ja että tämmöinen mies minulla?
Kotona ja ulkona, tykkään kyllä esim urheilullisista vaatteista, siisteistä kotilökövaatteistakin, mutta kun tätä ei kiinnosta edes sen vertaa että saisi siistit kesäkengät ostettua. Onhan se kunnioittavaakin toisia ihmisiä kohtaan, etenkin puolisoa, kun pukeutuu siististi.
Sama homma meillä, mutta eipä mua haittaa. En itsekään jaksa hirveästi laittautua, joten ei tulis mieleenkään vaatia sitä toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buudeli! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan! Eipä halua nainenkaan. Asia käsitelty.
Jos aiemmin siisti rämettyy, hänellä on mielenterveys- tai päihdeongelma.
No ohhoh.
Onneksi me voidaan molemmat olla reikäinen t paita päällä ja käydä toistemme kimppuun. Minä ainakin näen miehen niiden vaatteiden alta. Mieskin kyllä ilmeisesti minut.
Mutta eihän sille mitään voi vaatteet vie halut pois. Toivottavasti ette joudu autiolle saarelle katselemaan toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen tarvi enää panostaa itseensä kun akka on jo löytynyt.
Huoh... ja sitten ihmetellään kun ei seksi kiinnosta
Niinhän naisetkin tekevät. Kun on kaikki saatu mitä halutaan niin vittuakaan ei kiinnosta enää mitä se mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh.
Onneksi me voidaan molemmat olla reikäinen t paita päällä ja käydä toistemme kimppuun. Minä ainakin näen miehen niiden vaatteiden alta. Mieskin kyllä ilmeisesti minut.
Mutta eihän sille mitään voi vaatteet vie halut pois. Toivottavasti ette joudu autiolle saarelle katselemaan toisianne.
Voihan ihminen olla seksikäs vaikka vaatteet olisivat epäsiistit... näin ei tosin ole tässä tapauksessa, vaatteet ja muu ehostaminen auttaisi juuri siitä syystä.
Jaa minä ainakin ihastuin ihmiseen jolla oli kulahtaneet vaatteet aamupörröiset hiukset. Komea hän on laitettunakin mutta suloisimmillaan juurikin aamuisin. Kelpaisi minulle ihan milloin vain.
Onhan tuollaisia naisiakin. Hygienia hoidetaan, mutta muuten ei kauheasti väliä mitä päällensä laittaa eikä ehostauduta juuri mitenkään. Ja se on täysin ok. Mikä kullekin on tärkeää ja mihin haluaa aikansa käyttää. Kannattaa vaihtaa miestä, jos asia vaivaa noin paljon. Ei se siitä miksikään muutu, tai jos muuttuu niin miehen omasta aloitteesta ja omassa aikataulussa.
Löytyi hyvä kommentti tähän liittyen:
"Parisuhteessa halutaan jotain erityisyyttä, ainutlaatuista tunnetta. Helpoiten tunnistettava lienee fyysinen viehätys, siksi ulkonäkö auttaa ja vaikuttaa. Atribuutit 'mukava' ja 'kiva' eivät ole eksklusiivisia, niillä voidaan kuvailla vaikka työkaveria."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin - miehet itse kiihottuvat kyllä visuaalisista asioista, mutta naisten pitäisi kiihottua vaan siitä kun mies on niin mukava kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Jaa minä ainakin ihastuin ihmiseen jolla oli kulahtaneet vaatteet aamupörröiset hiukset. Komea hän on laitettunakin mutta suloisimmillaan juurikin aamuisin. Kelpaisi minulle ihan milloin vain.
Tätä ongelmaahan ei olisi jos mies olisi komea. Hän voisi silloin kävellä vaikka alasti tai boksereissa ja kävisin kuumana.
Miksi olette yhdessä? Sinulle tärkeää on ulkonäkö, miehellesi muut asiat. Itse olen nainen, mutta minulle ulkonäkö ei merkitse, vaatteet, meikit, hiustenlaitto eivät kuulu elämääni, koska en pidä niitä tärkeinä. Toki pukeudun ja peseydyn, mutten käytä rahaa ulkonäkööni, koska se ei ole minulle tärkeää. Sen sijaan se, millainen äiti ja avopuoliso olen teoiltani, merkitsee minulle paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin - miehet itse kiihottuvat kyllä visuaalisista asioista, mutta naisten pitäisi kiihottua vaan siitä kun mies on niin mukava kaveri.
Niinpä... ja kyllä mukavuuskin on ihana asia, mutta tosiaan työkaverikin voi olla mukava, tai vaikka oma isä mutta eipä se himoa herätä.