Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Itkettyneet silmät

Vierailija
24.07.2014 |

Miesystävä jätti mut eilen, sanoi että ei vaan rakasta enää. Olihan se odotettavissa, mutta itkin silti koko yön ja silmät nyt sen näköiset. Aivan punaiset ja silmäluomet turvoksissa. Olen kokeillut kaikkea, kylmää vettä, jääpalapussia, kurkkupaloja yms., ja yhä näyttävät samalta. Minun pitäisi lähteä kohta kaupungille, enkä voi pitää aurinkolaseja sisätiloissa. Mikä neuvoksi? 

Ajattelin, että syytän heinänuhaa tai silmätulehdusta, mutta ei se menisi läpi. En oikeasti kehtaa olla ihmisten ilmoilla itkettyneen näköisenä, koska olen jo aikuinen, enkä mikään teini.

Ja niin, en itke enää. Se oli siinä se. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pieni reipas liikuntasuoritus, joka saa nesteet kiertämään ja kropan hereille. Itselle se auttaa turvonneisiin silmiin. Taputtele vähän meikkivoidetta tms. silmien ympärille punoitusta peittämään

Vierailija
2/5 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kokeilemiasi juttuja oisin ehdottanut,eipä tuohon muu auta kun aika.Kyllä se turvotus muutamassa tunnissa laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa oikein mikään muu auta kuin aika. Itse olen syyttänyt silmätulehdusta (töissä) eikä kukaan ole kehdannut väittää vastaan / kysellä. Joku on säälivästi katsonut, mutta en ole kiinnittänyt mitään huomiota. Laita meikkiä ja hymyile. Ja ulkonahan voi tosiaan pitää niitä aurinkolaseja. 

Vierailija
4/5 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätipat auttaa

Vierailija
5/5 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:00"]

Silmätipat auttaa

[/quote]

Ei ole silmätippoja. Kai se on vaan mentävä ja käytettävä aurinkolaseja niin paljon kuin voi. Kiitos vinkeistä! 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan