Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko säälittävää mennä yksin rannalle?

Vierailija
24.07.2014 |

Kun ei ole ketään,joka lähtisi mukaankaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi. Kuule moni kattoo varmaan kateellisena kun sulla on omaa aikaa. Ota hyvä kirja mukaan ja kylmälaukkuun herkulliset eväät ja tee rannalla olosta laatuaikaa itellesi.

Vierailija
2/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jos pääsiskin yksin. Oispa ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa taivaalliselta. Pääsisinpä joskus yksin rannalle... En yleensä hirveästi katsele muita ihmisiä rannalla, kun meri on niin paljon ihanampi katseltava, mutta jos huomaisin jonkun olevan yksin niin olettaisin hänen olevan riemusta pakahtumaisillaan kun saa rentoutua yksin biitsillä.

Vierailija
4/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se säälittävää ole, mutta rasittavaa. Koska eihän siellä saa rauhassa olla näillä keleillä, kun porukkaa on ihan liikaa. Aina joku tuo sen pyyhkeensä ihan siihen viereen ja sitten joutuu kuuntelemaan vieraiden ihmisten keskusteluita niin ettei voi edes siihen kirjaan keskittyä. 

Vierailija
5/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo kysymys. Ei tietenkään!

Vierailija
6/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos olet hyväkroppainen katseenkerääjä.

Vierailija
7/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri itse lähdössä yksin. Saa keskittyä kirjaan ja lähteä kotiin kun siltä tuntuu tai jäädä pidemmäksi aikaa. Tavaroistaan saa tietty pitää tarkemman huolen, mutta otan mukaan vain välttämättömät.

Mielelläni menisin kaverinkin kanssa, mutta ovat jo kaikki töissä.

Anna mennä, äläkä moisia mieti! Hyvä kirja kainaloon ja hymyä! :)

Vierailija
8/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en käy rannalla, yksin en viitsi ja ei ole ketään kenen kanssa menisin. Käynkin itsekseni metsässä, kiipeän puuttomalle kalliolle ja paistattelen siellä ihoani auringossa. Voin ola nakuna ilman huolen häivää, ei häiritseviä ihmisiä, ei rusketusrajoja. Pakko silti sanoa, että joskus kaipaisi seuraa ihan sosiaalisessa mielessä, mutta menee se yksinkin.

Vierailija
9/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus 18-20 vuotiaana en olisi "uskaltanut" yksin rannalle, kahville, ravintolaan syömään jne. Ajattelin, että se on noloa, että kaikki vain miettii mua ja sitä, miksi olen yksin, eikö mulla ole kavereita. Jos joskus piti haukata vaikka lounas yksin, oli tosi kiusaantunut olo ja piti näpertää kännykkää siinä samalla :D  Luojan kiitos tuo asenne ei enää vaivaa. Päinvastoin, kuten joku jo tuolla kirjoittikin, oma aika on laatuaikaa. Nyt nautin siitä, että menen vaikka yksin kahville ja leivonnaiselle, ja katselen mielenkiinnolla kaupungin ihmisvilinää. Ei tulisi mieleenkään, että sitä voisi pitää nolona. 

Vierailija
10/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa.... sitten ajattelin, että nämä vapaapäivät ovat harvinaista herkkua, joten menen ja otan ilon irti, vaikka sitten yksin! :)

Vierailija
11/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei? Mä menin lukemaan kirjaa sinne ja otin samalla aurinkoa. Näin muutaman muunkin samoin yksin aikaa kuluttavan.

Vierailija
12/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin säälittävää, että kalatkin nauraa jolleivat itkis.

Vierailija
13/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittävää. Mä menisin välillä mieluusti yksin, kun noiden ipanoiden vahtimiselta en voi siellä rentoutua tai uida itse.

Vierailija
14/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 90 %:sti ollut tänä kesänä yksin rannalla, kun rantakaverit ovat olleet töissä. En näe siinä mitään säälittävää. Nautin auringosta ja käyn uimassa, ihanaa! Mieluummin siellä yksin, kuin kotona sisällä yksin. Kohta puistoon makoilemaan - yksin.

Vierailija
15/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika usein sitten nolo. Asun ihan rannan vieressä.

Vierailija
16/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymyskin. Mihin te aina tarvitaette kaveria?

Vierailija
17/19 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:54"]Eihän se säälittävää ole, mutta rasittavaa. Koska eihän siellä saa rauhassa olla näillä keleillä, kun porukkaa on ihan liikaa. Aina joku tuo sen pyyhkeensä ihan siihen viereen ja sitten joutuu kuuntelemaan vieraiden ihmisten keskusteluita niin ettei voi edes siihen kirjaan keskittyä. 

[/quote]

Kuulokkeet korviin ja nupit kaakkoon. Ei tartte kuunnella typeriä juttuja. Pätee myös julkisissa kulkuneuvoissa, ostoskeskuksissa yms.

Vierailija
18/19 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kans usein yksin rannalla, koska kaverit töissä yms. Ja tykkään olla useamman tunnin makoilemassa, yleensä kaveri haluu lähtä jo alle tunnin jälkeen pois ja jos ollaan samalla kyydillä niin plaah. Toki kiva vaihtaa kuulumisetkin rantsulla, mutta siihen menee ehkä tunti. Loppuajan hiljaa kärvennytään vaan. Ihmettelen kaveruksia, jotka jaksaa useampia tuntia vaihtaa kuulumisia ja juttuja. Itellä on yleensä joka äänikirja, mitä kuuntelen rannalla tai jotain podcasteja. Hiljaa ilman mitään ei viitti makoilla ku sitte kuulee kaikkien puheensorinat.

Vierailija
19/19 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä nuorena naisena kauaa tarvitse yksin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi