Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä suojaudutaan oravia vastaan?

Vierailija
24.07.2014 |

Meillä jokaisessa ikkunassa tiheä suojaverkko, ovessa oraviin erikoistunut liikkeentunnistin ja kaikki perheenjäsenet kuljettavat ulkona kulkiessaan mukanaan pientä haavia, jos sattuisi orava hyökkäämään. Pähkinät on meillä myös ehdottomasti kielletty. Miten teillä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarniskalla ja liekinheittimellä.

Hei haloo, siis kuka voi vihata suloisia pikku oravia?!?!

Vierailija
2/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla noin rohkeita. Ollaan tilkitty kaikki ikkunat ja ovet. Pysytään vaan täällä sisällä kyyhöttämässä pimeimmässä nurkassa. Ruuat ja muut tilataan netissä. Liian vaarallista poistuakaan asunnosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jalostaneet oravakoiria jo lukemattomia sukupolvia. Ongelma ovat ne oravat, jotka ovat myös jalostuneet tekemään pesät ja kasvattamaan jälkeläisensä koiran kopin vieressä olevassa puussa. Heikoimmat putoilevat koirien kitaan, mutta taloon asti niistä ei yksikään ehdi.

Vierailija
4/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:09"]

Haarniskalla ja liekinheittimellä.

[/quote]

Onpa järeät aseet teillä... nehän on kuitenkin vaan oravia! Minusta paksu oravaliivi ja huitomiskeppi riittävät vallan mainiosti. Eri asia tietenkin jos lähtee ulkomaille - esim. ranskalaiset oravat ovat paljon vaarallisempia kuin täkäläiset.

Vierailija
5/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni just toinen bitbull oravan ruuaksi:(, lapsen synttäritkin meni niin että syötiin pähkinöitä ja oravat veti keittiössä täytekakun.

Nyt olen kuulin juttua, että niillä olisi miitti, millä mä ruokin ne kaikki:(? . Ajattelin pikavipin ottaa, että saa niille rillin tirisemään. Mitä mieltä ootte?

Vierailija
6/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
7/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:35"]

Meillä meni just toinen bitbull oravan ruuaksi:(, lapsen synttäritkin meni niin että syötiin pähkinöitä ja oravat veti keittiössä täytekakun.

Nyt olen kuulin juttua, että niillä olisi miitti, millä mä ruokin ne kaikki:(? . Ajattelin pikavipin ottaa, että saa niille rillin tirisemään. Mitä mieltä ootte?

[/quote]

Meidänkin Mirri joutui oravien hyökkäyksen kohteeksi. Onneksi selvisi siitä hengissä, vaikka menettikin toisen takajalkansa. 

Mitä jos kävisit keräilemässä niille käpyjä lähimetsästä? Tulisi halvemmaksi.

Vierailija
8/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain vähän oravia. Lapset käyttävät uimalaseja ulkoillessaan, pelkään silmien puolesta, kädessä pitävät ruoskaa ja vyöllä sähkölamauttimet. Näillä on pärjätty.

Vierailija
9/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eletään suht sopuisasti oravien rinnalla. Ollaan huomattu että ne jättää meidät rauhaan jos joka täydenkuun aikana uhrataan niille kaksikymmentä käpyä ja soitetaan arki-iltaisin Alvin ja Pikkuoravat- musiikkia avoimesta ikkunasta. Konfliktitilanteiden varalle kaikki perheenjäsenet kuljettavat aina mukanaan historiankirjoja mistä voi näyttää oravan hyökätessä kuvan oravannahkoilla ostoksiaan maksavasta erämiehestä, säikähtävät ja perääntyvät usein sen nähtyään.

Vierailija
10/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:35"]

[/quote]

Meidänkin Mirri joutui oravien hyökkäyksen kohteeksi. Onneksi selvisi siitä hengissä, vaikka menettikin toisen takajalkansa. 

Mitä jos kävisit keräilemässä niille käpyjä lähimetsästä? Tulisi halvemmaksi.

Me ollaan syöty jo kaikki kävyt lähialueelta. Juuri oli sujautettu lappu oven alta, jossa oli miitin menu. Kuka tietää missä on sisäfile tarjouksessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi