Siis miten suomessa voi akryylikynsien huolto olla näin kallista?
Huolto alkaen 65€. Kävin juuri ottamassa kynnet ennen suomeen matkustamista ja uudet akryylit maksoivat euroissa vajaat 40€, vaikka hintataso täällä on muuten aikalailla sama.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No, vapaaehtoista . Muutenkin se on rahan roskiinlaittamista,” akryylikynsien huolto” .
Sanopa muuta, ei turhempaa voisi olla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vapaaehtoista . Muutenkin se on rahan roskiinlaittamista,” akryylikynsien huolto” .
Sanopa muuta, ei turhempaa voisi olla..
Perun suomalaista. Sitten ihmetellään miksi naiset näyttävät miehiltä, kun kaikki kauneudenhoito on turhaa.
Kävitkö Ruotsissa ottamassa alkuperäiset? Haluan vain tietää, että mistä sait? :) itsellä on yleensä ollut geelit kun ovat nekin aika hinnakkaat täällä.
Mutta on ne hyvin laitetut kynnet ihanat. Itse ainakin tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö Ruotsissa ottamassa alkuperäiset? Haluan vain tietää, että mistä sait? :) itsellä on yleensä ollut geelit kun ovat nekin aika hinnakkaat täällä.
Olen lontoossa laitattanut ja kaikissa paikoissa missä olen käynyt, on hinta ollut suurinpiirtein 30-40 £.
Vierailija kirjoitti:
Mun omat kynnet ovat aina olleet yli pehmeät, enkä koskaan ole saanut kasvatettua kynsiä nätisti, vaan katkeavat heti. Myt akryyleilla ne ovat oikeasti kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lontoossa laitattanut ja kaikissa paikoissa missä olen käynyt, on hinta ollut suurinpiirtein 30-40 £.
Oi! Siellä on todella edullista sitten. Täällä Ruotsissa Tukholmasaa hinta on euroiksi muutettuna noin 60-70 euroa huolto ja 120€ usein uusi setti. Tosin olen todella tarkka nykyään kun edellisessä, edullisemmassa paikassa kynsien laitto sattui.
Nojaa, enpä tiedä onko se loppujen lopuksi kallista ottaen huomioon Suomen hintatason ja himoverotuksen. Mulla huolto maksaa 70-75 e/kerta ja siinä menee aikaa noin puolitoista tuntia eli tuntipalkaksi noin 40/h. Tuosta tekijä maksaa kaikki materiaalikulut, tilavuokran, verot yms. eli käteen jäävä osuus ei päätä huimaa.
Onpa yllättävää, että Suomessa on kallista, not.
Vierailija kirjoitti:
Onpa yllättävää, että Suomessa on kallista, not.
On briteissäkin kallista. Hiustenleikkuu maksoi yli 100£. Kynsien laitto ei kuitenkaan ole hirveän kallista.