Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kävi naislääkärillä!

Vierailija
23.07.2014 |

Mieheni kävi tänään lääkärillä. Luulin että olisi ollut mieslääkäri mutta illalla mies lipsautti että kyseessä oli ollut naislääkäri.

Aloin itkeä ja haukuin miehen pystyyn. En tiedä miten jatkaa pettäjämiehen kanssa.

Mies väittää että ylireagoin mutta niinhän ne muutkin pettäjät yrittävät kääntää uhrin syylliseksi.

En voi enää ikinä luottaa mieheeni.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:08"]

Nuorena naislääkärinä tuli itse asiassa törmättyä useammankin kerran noihin punasteleviin miehiin ja useamman kerran se pulssi on ollut yli satasta. Olen ihan tavallisennäköinen nainen ja usein olen ajatellut, että ehkä kyseessä on tietyllä tavalla se tilanteen intiimiys. Lääkärille työ on työtä, eikä mitään pulssin kohoamista nyt hävetä tarvitse.

[/quote]

Tai sitten se valkoinen takki jossa pari ylintä nappia auki, luonnollinen lähes huomaamaton meikki, rintaliivit paistaa myös tuosta takista läpi, paljaat jalat jos ei käytä pitkiä housuja ja naisten tyyli käydä istumaan silleen jalat ristissä.ym. onhan näitä ja pokefilmeistä tututjutut?

Vierailija
22/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pulssi lääkärissä yli sata, vaikka ois vanha naislääkäri (oon heteronainen) Jännitän vaan aina alitajuisesti niin paljon. En kuitenkaan punastele. Toivottavasti ne lääkärit ei kuvittele mitään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:08"]

Nuorena naislääkärinä tuli itse asiassa törmättyä useammankin kerran noihin punasteleviin miehiin ja useamman kerran se pulssi on ollut yli satasta. Olen ihan tavallisennäköinen nainen ja usein olen ajatellut, että ehkä kyseessä on tietyllä tavalla se tilanteen intiimiys. Lääkärille työ on työtä, eikä mitään pulssin kohoamista nyt hävetä tarvitse.

[/quote]

Tai sitten se valkoinen takki jossa pari ylintä nappia auki, luonnollinen lähes huomaamaton meikki, rintaliivit paistaa myös tuosta takista läpi, paljaat jalat jos ei käytä pitkiä housuja ja naisten tyyli käydä istumaan silleen jalat ristissä.ym. onhan näitä ja pokefilmeistä tututjutut?

[/quote]

Juuri tätä tarkoitin. Vaikka miehelläni ei olisi ollut tarkoitus alunperin pettää, niin kyllä tuollaisen jälkeen on pettänyt.

ap

Vierailija
24/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

Juuri tälleenhän ne lääkärit pukeutuu... takki eikä mitään muuta.

Vierailija
25/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juuri siksi että voivat panna nopeasti. Ja sitten vaan takki päälle niin kukaan ei huomaa.

Vierailija
26/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missään lääkärissä oo käyny... Joroisten triathlonissa se oli.

Vierailija
27/42 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juuri siksi että voivat panna nopeasti. Ja sitten vaan takki päälle niin kukaan ei huomaa.

* reps* Ei helvetti...kelasin meidän patuja pikaisesti hivauttamassa....kiitos tästä mielikuvasta. Nyt ne miettii, että siinä taas hullu hoitaja virnuilee:D

Vierailija
28/42 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneksi se ei käynyt eläinlääkärillä.

Vierailija
29/42 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:35"]Huhhuh, onneksi se ei käynyt eläinlääkärillä.

:D

Vierailija
30/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha

Vierailija
31/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:47"]

Mieti, kun se hehkeä lääkäri on avannut oven, heilauttanut päätään hiukan kutsuvasti ja sanonut käheästi "sisään"...

Ja mies on ihan varmasti mennyt sisään.

Ja sitten laskenut rojut torveen.

Vierailija
32/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

You are an idiot!

Vierailija
33/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ensiksi uskaltanut kertoa, kun olet ilmeisesti niin sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija
34/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa!

Vierailija
35/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ero? 🤯

Vierailija
36/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on täysi sika, jätä se!

Eihäm tuossa mies naislääkärillä ole mitään ihmeellistä. Minä naisena käyn joskus mieslääkärillä, esim. hammaslekurini on mies. Ei mun aviomies ole sitä lainkaan ihmetellyt, saati mua pettäjäksi luullut.

Ohis: Sikahuutelija on aktivoitunut.....

Vierailija
37/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩🎣

Vierailija
38/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏼‍⚕️🙆

Vierailija
39/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaoksen keskellä!

Vierailija
40/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOO! Siis mitä sitten, Naislääkäreitä on ollut Aina , pakkohan sitä käydä siinä lääkäris mihin pääse Asuinkunnallani on Vain mies lääkäri ja vielä ylilääkäri , kunnallisella puolella , eikä ole ollut mitään ongelmia Ja on vielä perheellinen ,mitä sinä Oikein kuvittelit ?