Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedä ja voita menossa:

Vierailija
16.07.2014 |

Tietenkin kysytty kaupunki on Porvoo. Ja taas vääriä vastauksia, mua naurattaa. Eikö ihmiset osaa laskea kolmeen?

Eilenkin jo täällä ihmettelin, miksi vastaajat eivät googleta: "Suomen kaupungit".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on porvoo. Olen nero!

Vierailija
2/6 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurta kusetusta, juontajalla muka oikea vastaus kuoressa tms. ainahan sitä voi sanoa loputtomiin että väärä vastaus. en käsitä miten tälläisessä voidaan soveltaa arpajaislakia kun kukaan ei valvo voiko edes voittaa pottia. eli onko se edes mahdollista... muutenhan vaikka ensimmäinen soittaja voisi potin voittaa mutta kas, tulee vaan vääriä vastauksia ja potti kasvaa. laillistettua uunojen rahastusta, mikä sinällään on aivan oiken "uunoja" kohtaan.  nytkin menossa etsiä suomalainen kaupunki jossa neljä i kirjainta, tuskin on vaihtoehtoja kovin montaa, taidampa soittaa...  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi juontaja...........

Vierailija
4/6 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja on iki-ihana Trashy Jose! ;) huhhuh, itse en kyllä ikinä pystyisi olemaan tuollaisessa ammatissa.

Vierailija
5/6 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:04"]Tietenkin kysytty kaupunki on Porvoo. Ja taas vääriä vastauksia, mua naurattaa. Eikö ihmiset osaa laskea kolmeen?

Eilenkin jo täällä ihmettelin, miksi vastaajat eivät googleta: "Suomen kaupungit".

[/quote]

En tiedä kysyttiinkö ohjelmassa ensin pienemmällä potilla kaupunkia jossa on vain yksi o ja sitten summa kasvoi ja kysyttiin kaupunkia jossa on kaksi o:ta

Vierailija
6/6 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:04"]Tietenkin kysytty kaupunki on Porvoo. Ja taas vääriä vastauksia, mua naurattaa. Eikö ihmiset osaa laskea kolmeen?

[/quote]

En tiedä kysyttiinkö ohjelmassa ensin pienemmällä potilla kaupunkia jossa on vain yksi o ja sitten summa kasvoi ja kysyttiin kaupunkia jossa on kaksi o:ta

[/quote]

Kyllä