en tunne yhtään naista, joka eläisi seksitöntä elämää
Mutta kaveripiirissä on kyllä miehiä, jotka käyttävät aikaansa vain pelikonsoleilla pelaamiseen ja autojen korjaamiseen.
Kommentit (13)
Mä elän. Ei mua kukaan mies huoli.
Vierailija kirjoitti:
Miksei huoli?
Minä haluan näyttää teille naisille etten ole uhka ja keskityn juurikin pelikonsoleiden pelaamiseen.
Outoa, minä olen tuntenut monta. Vanhempia ihmisiä lähipiirissä, ja ujoja ikisinkkuja. Itsekin olin nuorena aikuisena.. Toki seksiä on sooloseksikin ja siitähän ei muille huudella.
Täällä yksi. Tykkään kyllä seksittömästä elämästä, pärjään ihan hyvin näinkin :)
Kieltämättä tuttavapiirissäni on aika paljon 20 - 30 v sinkkuja. Useammasta miespuolisesta voin veikata, että tuolla nyt ei ainakaan ole seksielämää, mutta naisista en osaa sanoa.
Kertoo varmaan enemmän tiedoistani kuin ko. ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen ollut koko ikäni näkymätön miehille.
Minäpä tunnen ja elän sellaisen kanssa avioliitossa. Jo vuosia oli seksiä vain 3-5 krt/vuodessa. Kunnes rouva päätti itsekseen että nyt ei enää seksiä. Tänään tulee 7 vuotta viimeisestä yhdynnästä.
Ei ole suostunut, olen tehnyt kaikkeni, lapset hoitoon, hyvän illallisen yms yms. Totesi vain kerran että on niin läpinäkyvää, haluat seksiä.
Teen suurimman osan kotitöistä yms. Oman työni ohella.
Huolehdin aina että vaimo saa orgasmin ennen minua. No melko monta kertaa jäin muna kovana ihmettelemään kun rouva vaan käänsi kylkeä saatuaan ja alkoi nukkumaan.. Ollaan puhuttu, saan vain katteettomia lupauksia.. En enää edes viitsi tehdä mitään asian eteen. Tarpeeksi kun hakkaa päätä seinään niin tulee vain olo että olkoon. Asuntoa olen kyllä nyt katsellut kun en vaan jaksa enää...
Welku kirjoitti:
Minäpä tunnen ja elän sellaisen kanssa avioliitossa. Jo vuosia oli seksiä vain 3-5 krt/vuodessa. Kunnes rouva päätti itsekseen että nyt ei enää seksiä. Tänään tulee 7 vuotta viimeisestä yhdynnästä.
Ei ole suostunut, olen tehnyt kaikkeni, lapset hoitoon, hyvän illallisen yms yms. Totesi vain kerran että on niin läpinäkyvää, haluat seksiä.
Huolehdin aina että vaimo saa orgasmin ennen minua. No melko monta kertaa jäin muna kovana ihmettelemään kun rouva vaan käänsi kylkeä saatuaan ja alkoi nukkumaan.. Ollaan puhuttu, saan vain katteettomia lupauksia.. En enää edes viitsi tehdä mitään asian eteen. Tarpeeksi kun hakkaa päätä seinään niin tulee vain olo että olkoon. Asuntoa olen kyllä nyt katsellut kun en vaan jaksa enää...
Otan osaa. Itsellä sama tilanne. 5 vuotta tuli äskettäin täyteen edellisestä kerrasta. Eikä näytä vaimoa haittaavan yhtään
Vierailija kirjoitti:
Welku kirjoitti:
Huolehdin aina että vaimo saa orgasmin ennen minua. No melko monta kertaa jäin muna kovana ihmettelemään kun rouva vaan käänsi kylkeä saatuaan ja alkoi nukkumaan.. Ollaan puhuttu, saan vain katteettomia lupauksia.. En enää edes viitsi tehdä mitään asian eteen. Tarpeeksi kun hakkaa päätä seinään niin tulee vain olo että olkoon. Asuntoa olen kyllä nyt katsellut kun en vaan jaksa enää...Otan osaa. Itsellä sama tilanne. 5 vuotta tuli äskettäin täyteen edellisestä kerrasta. Eikä näytä vaimoa haittaavan yhtään
Ja meillä ei näytä miestä haittaavan, vuosi pian mennyt ja äijä senkun lauleskelee tyytyväisenä… niin miksi?? En tiedä.
Meillä vietettiin juuri viimevkolla 4v päivää, siis ilman seksiä, mies ei halua.
N43
Meillä tulee loppuviikosta 12 v vaimon kanssa viime kerrasta. Inhoaa jo pientä kosketusta.
Mä taas uskon, että "tietosi" noiden naisten seksielämästä perustuu mitä voimakkaimmin luulemiseen.