Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovärjäytin ripseni ja miehestäni ne ovat huonot! mitä teen???

Vierailija
23.07.2014 |

kävin kosmetologilla kestovärjäytyämässä ripset. kulmiin en ottanut mitään. hiukseni ja kulmani ovat vaaleat ja ripset värittömät. en meikkaa.

minulle laitettiin tumma väri. itse olin tulokseen tyytyväuinen ja iloinen kun ripset näkyy.

mieheni tuli kotiin ja katsoi pitkään ja ihmetteli ja kysyi että mitä sun ripsille on käynyt. kerroin. kuulemma ne ei sovi yhtään ja minulla tummat ripset on kamalat. hän tykkää värittömistä näkymättömistä ripsistäni :(

mitä teen nyt? vaaleneeko sävy jos pesen silmiä jollain?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri häviää itsestään suunnilleen kuukaudessa. Eiköhän miehesi sen aikaa kestä. Toisaalta jos itse tykkäsit tuloksesta, niin miksi annat miehen mielipiteen häiritä?

Vierailija
2/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla jotain lestoja sikatilallisia... Muuten ei tuota miehesikään kommenttia voi ymmärtää. Ei ole koskaan nähnyt sinulla ripsaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan pese pois (tuskin edes mahdollista), jos itse tykkäät! Miehelle voit sanoa, että harmi jos tykkää värittömistä ripsistä, sä tykkäät tummista enemmän. Ei munkaan mies tykkää kultakoruista naisilla, mutta mä tykkään ja käytän.

Vierailija
4/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teet? Vastasit itse jo, eli ole värjäykseen tyytyväinen ja iloinen, kun ripsesi näkyvät nyt. Miehen mielipiteestä viis veisaat.

Vierailija
5/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytä tuleen ja polta pois. 

Vierailija
6/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi ripsesi irti. Yksitellen.

Vierailija
7/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi ei haluaisi sinun tuntevan itseäsi kauniiksi ja pilasi ilosi kivasta pienestä kauneusjutusta. :( itse tykkäsit lopputuloksesta ja nyt miehesi ikävien sanojen takia haluaisit värin pois. Sano mieluummin hänelle suoraan, että itse tykkäät siitä ja sinusta tuntuu ikävältä saada häneltä ikäviä kommentteja. Et kuitenkaan saa väriä pois, joten nauti siitä ja katso peiliin! Näe, että olet kaunis! Miehesikin kuuluisi nähdä se! :)

Vierailija
8/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka miehen mielipiteestä välittää?

Vierailija
9/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs vitun väliä sillä miehen mielipiteellä on, jos kerran itse tykkäät? Oletko täysin itsetunnoton tossu?

Vierailija
10/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään miksi joku edes miettii tuommoista jos kerran itse tykkää???? minkäikäisiä olette? tai sit sulla on erittäin huono omatunto.

Vierailija
11/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska äijä. Halusi satuttaa sua.

Vierailija
12/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli (huomaa imperfekti) mies, joka aina kun mulla oli jotain uutta ja kivaa, loukkaantui ja sanoi että ei pidä asiasta ollenkaan. Oliskohan tuo omaa hunoa itsetuntoaan siihen heijastanut... Hyvä esimerkki on hammaskoruni josta pahoitti mielensä tosi pahasti. Mutta oikein tuon jo sillloin tulkitsin, ja varmuuden olen saanut, koska usein on käynyt niin että kun oon hymyillyt, miespuoliset (työkaveri, serkku, Keskon jakeluauton kuski) ovat sanoneet että ai kun kivalta näyttää kun sun hymyssä välkähtää tms. kivaa. Ja nykyinen miesystävä tykkää siitä kovastikin.

Vierailija
14/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet miehelle siitä että huomasi muutoksen.

Vierailija
15/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa, ei siis kovin hyvä juttu. Olen varma, että näitä kommentteja tulee muissakin asioissa.

Vierailija
16/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole tottumiskysymys, jos et koskaan ole meikannut. Jätä omaan arvoonsa ja nauti räpsyttimistäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi