Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa yksinäisiä

Vierailija
18.07.2021 |

Kirjoitan nyt yksinäsyyteen liittyvästä asiasta. Onko kukaan miettinyt, kenellä on runsaasti ystäviä. Voisiko kymmenykset olla myös puheluita? Jos soittaisi joka 10nen puhelun jollekin yksinäiselle? Yleisin vastaus on, että yksinäisen on oltava aktiivinen. Mutta satutteko tietämään, kuinka monta hylkyä on liikaa, kun taittaa aasin selän?
Tämä niille, jotka voisi omalle kohdalle ajatella.
Eilen sain valtavasti apua rukouksesta. Välittömästi alkoivat enkelit kantaa.
Nyt arki jälleen painaa. Siksi ajattelin, että ehdotan tällaista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus ,otsikon aloitelijalla.Hyvä asia löysit rukouksesta voimaa.Voimaa löytyy myös lähteä ulos yksin.Katsomaan vaikka ympäristöä.Luonon kukat,linnut, ymm.Heltteellä etsiä se varjo paikka oman kodin lähistö.Yksinäisyyden tunne on vieraanani ollut monasti  itsellänikin vuosia.Mutta löytänyt siihen lääkken uloilun yksin.Pyytänyt mukaan ajan saatossa ulos  toisia  yksinäisiä,Mielytävämpää kohdata kuin  kuunella2-3h. maratooni puhelu,jonkun kanssa joka soitaa.Jokainen  osaa koti yksin olla.Itse sovin puhelut vain kohtaaminen.En jää kuntelemaan valitus.Sama aika todella  hetki kohdata ulkona,kuin kunella toisen maratooni puhelua.Itse asiassa minulla oli ihmisiä elämä,joiden luona kävin omalla ajallani.Siihen heidän piha piiri pyysin ulkoilu,ääretön lääke heille ja tavalaan he todella piristyivät.Eivätkä asiat käkeytyneet negatiivisuuten,huomasivat ympäristön.Kukat linnut ,talvi maisemankin.Nukkuvat jo iki unta ja heillä rauha. Mutta siihen väsyykin jos useampi henkilö ja yritää edes hetken valoa tuoda heille.Sivusta seurasin myös se tilanne,kun joku heille soitti.Puhelun jälkeen sanoivat masentuneena: Aina sillä kiire tai kipeä,Ei kerkii tulemaan!Joten paras lääke yksinäiselle jos jonkun elämä on:Kohtaa hänet,puhelin on vain keino sanoa kiire ja toinen siellä toisessa päässä petyy.On paljon eri järjestöjä lähiöt,jotka tekevät työtä syrjäytymisen estämiseksi ja on aktiviteetia yksinäiselle.Selaisiin paikkoihin on hyvä viedä vaikka eka kerta yksinäinen,uskaltaakin itse mennä toisten yksin.Ihan vaan oman paikakunan hakuun netti aktivetia yksinäiselle ja mennä se tieto mukana kerto hänelle ja houkutella mukaan.Itse en enää jaksa olla yksinäisten jäte astia tai roska laatikko.Syö kyllä ihmistä,jos sydämellä yrität toisen elämää helpotaa ja olla läsnä.Mutta ikä tulle jo vastaan itselläni.21 vuotta riitää.Aika elää itselle ja huolehtia oma hyvin vointini.Siihen minulle on lääke ulkoilu läpi vuoden aikojen.En tiedä osasinko ilmasta oikein.Yksinäinen tarvitsee ihmistä,vaikka vain hetken, eikä sitä kylmää puhelua kiire. Minun mielipide,varmasti muilla  eri ja kuulukin saada olla eri. Lukihäiriöisenä en näe tekstini virheet.anteeksi se, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi