Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivasin niskasta ja "pulisongeista" vauva-hiukset pois: Hetkessä siistimpi ponnari

Vierailija
17.07.2021 |

Sellaista epämääräistä lampaanvillaa oli niska täynnä mitä ei saa edes kiinni niin otin käteen sheiverin ja ajelin ne villat pois. Tuli hetkessä paljon paremman näköinen siisti poninhäntä ilman mitään höttöhiuksia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikonut tehdä saman, miksei ne vaan kasva! vai kasvaakohan ne takaisin samanlaisina?

Vierailija
2/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen aikonut tehdä saman, miksei ne vaan kasva! vai kasvaakohan ne takaisin samanlaisina?

Musta tuntuu että ne vaan on sellaista villaa ikuisesti. Ei mulla ole siinä kohdassa ikinä ollut normaalia hiusta. Helpompi vaan sheivata ne pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasvaa takaisin samanlaisina ja ovat pitkään niin lyhyitä ettei niitä saa kiinni ponnarilla/lakalla/geelillä tai millään. Törröttävät vaan suoraan ylöspäin.

Mutta ei hätää, kaikki kokeilee tota kerran.

Vierailija
4/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, koska ystäväni teki noin ja hänelle ei kasvanut hiuksia enää ajeltuihin kohtiin.

Vierailija
5/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahiukset on ihanat :D En tykkää sliipatusta lookista.

Vierailija
6/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kasvaa takaisin samanlaisina ja ovat pitkään niin lyhyitä ettei niitä saa kiinni ponnarilla/lakalla/geelillä tai millään. Törröttävät vaan suoraan ylöspäin.

Mutta ei hätää, kaikki kokeilee tota kerran.

olkoon sitten kokeilematta kiitos

Vierailija
7/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla, koska ystäväni teki noin ja hänelle ei kasvanut hiuksia enää ajeltuihin kohtiin.

Höpöhöpö, ei se sheivaus sitä karvan juurta poista.

Vierailija
8/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän olis just se paras mahdollinen skenaario?  Miksi niskassa olisi oltava sitä villaa :D

Vierailija
9/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuollaista ja eipä kaunista ketään. Ruma on se tarkkarajainen sänki niskassa ja vielä typerämpi ohimoilla. Näyttää myös vähän siltä kuin kaljuuntuisi. Vanhentaa tuommoinen hiustyyli.

Vierailija
10/10 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin nöyhtää - itselleni kasvaa sellainen sentin-parin nysätukka niskaan. Näyttää todella hullulta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi