Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskivero

Vierailija
23.07.2014 |

Suomi nousuun!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan!

Vierailija
2/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa veroprosentista painoindeksin mukaan. Vähentää myös tukia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä läskit maksaa enemmän veroa makeisverojen yms muodossa. Makeisverojen nostettiin juuri-pääsikö unohtumaan????!!!

Vierailija
4/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:03"]

Kyllä läskit maksaa enemmän veroa makeisverojen yms muodossa. Makeisverojen nostettiin juuri-pääsikö unohtumaan????!!!

[/quote]

Taidat olla uusi täällä, kun et vielä tiedä että läskit eivät koskaan syö karkkia vaan ainoastaan terveellistä kotiruokaa.

Vierailija
5/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsähtänyt provo.