Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Läskivero
23.07.2014 |
Suomi nousuun!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä läskit maksaa enemmän veroa makeisverojen yms muodossa. Makeisverojen nostettiin juuri-pääsikö unohtumaan????!!!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:03"]
Kyllä läskit maksaa enemmän veroa makeisverojen yms muodossa. Makeisverojen nostettiin juuri-pääsikö unohtumaan????!!!
[/quote]
Taidat olla uusi täällä, kun et vielä tiedä että läskit eivät koskaan syö karkkia vaan ainoastaan terveellistä kotiruokaa.
Alue: Aihe vapaa
Kannatan!