Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittiko lääkärisi ilomielin saikkua sulle?

Vierailija
17.07.2021 |

Vai miten oli?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviisin eläkkeen

Vierailija
22/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssassa 7 viikkoa. Olisi jatkunut mutta palasin töihin kun istuminen onnistui. Oli kauhea kokemus se tauti.

Vierailija
24/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkin hampain joka kerta, ei koskaan ilomielin.

Kerran työterveyslääkäri mittasi kuumeenikin, ennen kuin suostui antamaan saikkua. Mikä on mulle paska homma, kun mulla on normaalisti alhainen ruumiinlämpätila 36,5, ja 37 astetta on mulle jo tosi paha tila.

Ja minä käyn tosi harvoin lääkärissä, ja olin usein kipeänäkin töissä ennen korona-aikaa. Että tuskin olen missään saikuttajien mustalla listalla.

Vierailija
25/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkin hampain joka kerta, ei koskaan ilomielin.

Kerran työterveyslääkäri mittasi kuumeenikin, ennen kuin suostui antamaan saikkua. Mikä on mulle paska homma, kun mulla on normaalisti alhainen ruumiinlämpätila 36,5, ja 37 astetta on mulle jo tosi paha tila.

Ja minä käyn tosi harvoin lääkärissä, ja olin usein kipeänäkin töissä ennen korona-aikaa. Että tuskin olen missään saikuttajien mustalla listalla.

Nämä työterveyslääkärit on suoraan helvetistä. Minullakaan ei koskaan nouse kuume ja vain sitä kytätään. Harvoin käyn minäkin ja syystä, silti en saa milloinkaan sairauslomaa vaikka olisin puolikuollut.

Vierailija
26/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tyrkytetty saikkea useampaan otteeseen, parikin viikkoa kerrallaan. Ikinä en ole ottanut sitä lappua vastaan mutta älyttömän helposti sen tosiaan saa.

Vierailija
27/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kirjoittanut, mutten ottanut vastaan. Miksi koodarin pitäisi olla jalkakivun takia viikkotolkulla poissa töistä? Pitäisi antaa potkut tuollaisille lääkäreille.

Vierailija
28/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain mutta kela ei hyväksynyt sitä

Vierailija
29/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kirjotti. En vaan parin tikin takia ottanu sitä vastaan. Palasin töihin ihan normaalisti.

Vierailija
30/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?!?!?!?!?!?

Vierailija
31/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirjoitti eilen 2vkoa jalkavamman vuoksi ja aivan hymyillen, koska sanailtiin siinä hauskoja keskenämme tilanteesta huolimatta.

Vierailija
32/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cc

Vierailija
33/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ss

Vierailija
34/51 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
35/51 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun ehti orkkuja laskeen.

Vierailija
36/51 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapöydässä kaksi murtumaa, en saanut saikkua enkä särkylääkettä. Kipsin sain kuitenkin. HUOM! Olin selvinpäin maanantai-iltapäivänä lenkillä kun kaaduin.

Kun mietin miten pääsen töihin, niin voin ajaa autoa (kipsi oikeassa jalassa)😳. Kun epäilin sitä, niin busseillakin pääsen töihin (pari bussin vaihtoa kepeillä- kuulostaa helpolta). Onhan mulla onneksi vielä viikko lomaa jäljellä harjoitella kepeillä kulkemista..

Vierailija
37/51 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan väärin että kaikkein raskaimmissa teollisuustöissä myönnetään sairaslomia kaikkein kitsaimmin, työläinen vedätetään ihan paskaksi ja sitten eikun seuraava särjettävä otetaan kortistosta tilalle...

Otin lopputilin ennenkuin olin ihan paskana. Työterveyspalvelusta (osakeyhtiö) ei ollut mulle mitään hyötyä, sille oli tärkeintä poissaolotilastojen kaunistelu, eli sairaslomaa ei vain myönnetty, laitettiin "kykenee korvaavaan työhön", mutta sitten sen korvaavan työn päätti esimies jolla ei ole mitään lääketieteellistä ymmärrystä, joten jalkavaivainen joutui kumminkin seisaallaan oltavaan työhön, vaikka piti olla vain "istumatyötä" :/

Teollisuustyö on pahimmanlaatuista ihmisten riistämistä, en suosittele kenellekään!!

Ja työterveyspalvelu saa moitteet kanssa. Kun sen yhtiömuoto aiemmin oli Ry, touhu oli inhimillisempää, mutta kun muuttuivat osakeyhtiöksi, tärkeimmäksi muuttui palvelun maksajan etu työntekijän vahingoksi!

Vierailija
38/51 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

;;;;)

Vierailija
39/51 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

!??

Vierailija
40/51 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krjoitti, syöpäleikkauksen vuoksi kuukauden, vaikka omasta mielestäni olisin ollut täysin kykenevä työhöni jo parin viikon päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi