Tämän takia rumat miehet luulevat olevansa adoniksia
On tutkittu, että mitä rumempi mies on, sitä rankemmin hän yliarvioi viehättävyytensä. Komeat miehet näkevät mahdollisuutensa realistisemmin. Syynä tähän näyttäisi olevan evoluutio; jottei rumat miehet lopettaisi yrittämistä on heidän oltava ylimielisiä. Todella yksinkertainen ja looginen syy mielestäni. Miten te näette asian?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:58"]
Ymmärsitkö edes itse mitä halusit sanoa?
[/quote]
Kyllä. T: ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:56"]
On tutkittu, että mitä rumempi mies on, sitä rankemmin hän yliarvioi viehättävyytensä. Komeat miehet näkevät mahdollisuutensa realistisemmin. Syynä tähän näyttäisi olevan evoluutio; jottei rumat miehet lopettaisi yrittämistä on heidän oltava ylimielisiä. Todella yksinkertainen ja looginen syy mielestäni. Miten te näette asian?
[/quote]
Näen asian niinkuin se onkin, eli ne oikeasti alfat yksilöt ovat jo lopettaneet sen yrittämisen, koska tällaisen adonkisen haaskaaminen johonkin kapiseen pissishoroon olisi helmiä sioille. Yleensä niistä adoniksista tosin eniten jauhaa juurikin ne hutsut jotka pitävät sitä poikkistaan jonain adoniksena, vaikka näin ei tietenkään oikeasti ole. Suurin osa mieheistä on aivan helvetin keskinkertaisia millään mittarilla mitattuna.
Voihan se olla. Tapasin baarissa miesseurueen. Äänekkäin oli minusta huonoimman näköinen ja olin kiinnostunut parhaimman näköisesti - en tosin ulkonäön takia vaan jutut meni yksiin. Tämä ei niin komea kuitenkin alkoi vongata! Mietin että onko se a) sokea b) idiootti mutta ehkä se kuvitteli että olin siitä tosi kiinnostunut (vaikka toivoton hyvät yöt kun halusi alkaa suudella). Jälkikäteen vielä kehui että hän ei valehdellen yrittänyt sänkyyni! Ihan kuin se sinne olisi muutenkaan ikinä päässyt!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:03"]
Minä en. :)
[/quote]
Elikkä ne rumat miehet jotka ovat olleet ylimielisiä viehättävyytensä suhteen, ovat jostain lopulta saaneet akan ja ylimieliset geenit tullut lapsillekin, kun taas rumat epätoivoiset miehet jotka ymmärtävät markkina-arvonsa ovat olleet epätoivoisia ja eivät ole päässeet lisääntymään.
Jos minä rumana miehenä itse yliarvioin itseni todellista vähemmän rumaksi, en kuitenkaan arvioi itseäni hyvännäköiseksi tai adonikseksi. Ajattelen olevani jonkin verran ruma, mutta ehkä monet muut pitävät minua paljon enemmän rumana. Eli vinkki ap:lle: asioita ei pidä heti kärjistää toiselle äärilaidalle.
Vielä uusi vaihtoehto: kaikki miehet ovat aika epärealistia ja luulevat liikoja itsestään...
Juu, ja jotkut sitten yliarvioi myös ne muut omat kyvyt, lahjakkuuden, älykkyyden jne. ja alkaa näiksi Laasasiksi, jotka näkevät itse siellä peilissä täysin eri tyypin kuin muut ja syyttävät yhteiskunnan rakenteita siitä, ettei ole missiä siellä omassa kainalossa.
Mistä muuten johtuu se, että se porukan rumin tai lyhyin mies on aina se rääväsuisin naisia kohtaan ja kärkkäin arvostelemaan näiden ulkomuotoa jne.? Tyhjät tynnyrit kolisee eniten?
En ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi arvioida omia "mahdollisuuksiani". Luotan siihen, että sopivan ihmisen kanssa kyllä synkkaa. Miksi ihmeessä ryhtyisin pelaamaan jotain pelejä? En varmastikaan ole mikään adonis, ylipainoakin on pari kiloa, mutta olen silti onnistunut harrastamaan seksiä kauniiden naisten kanssa. Toistuvasti!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:12"]
Juu, ja jotkut sitten yliarvioi myös ne muut omat kyvyt, lahjakkuuden, älykkyyden jne. ja alkaa näiksi Laasasiksi, jotka näkevät itse siellä peilissä täysin eri tyypin kuin muut ja syyttävät yhteiskunnan rakenteita siitä, ettei ole missiä siellä omassa kainalossa.
Mistä muuten johtuu se, että se porukan rumin tai lyhyin mies on aina se rääväsuisin naisia kohtaan ja kärkkäin arvostelemaan näiden ulkomuotoa jne.? Tyhjät tynnyrit kolisee eniten?
[/quote]
Bluffaa ja/tai tinkii samalla, eli yrittää kusettaa muita siinä missä itseäänkin tai sitten tajuaa, ettei siellä handussa ole oikein niitä voittokortteja ja yrittää iskoistaa muille samat aatokset, ihan mitä vaan, että tulisi sitä pillua ja voittaja olo itselle. Jos kaunis nainen menee ruman pleierin kanssa punkkaan, pleierin itsetunto ja röyhkeys kasvaa samalla kuin se oma vaatimuslistakin naisten ominaisuuksista.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:08"]
Vielä uusi vaihtoehto: kaikki miehet ovat aika epärealistia ja luulevat liikoja itsestään...
[/quote]
sanoo harhainen nainen ? =D jonka mielestä rumakin mies on ihana, kun sillä on
tarpeeksi rahaa? donald trump ja hjallis harkimokin on niin seksikkäitä ; )
ja vastaaja on se täydellinen nainen, joka hoitaa kodin, laittaa ruoan ja on hyvä sängyssä,
superäiti, eikä kadehdi ketään, on rikas, ja EMPAATTINEN ? ;)
Perus löllö nauttii miehille vittuilusta. Se on se mankka homma. Ei miehet naisille tuonlaisia ole.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:06"]
[/quote]
Elikkä ne rumat miehet jotka ovat olleet ylimielisiä viehättävyytensä suhteen, ovat jostain lopulta saaneet akan ja ylimieliset geenit tullut lapsillekin, kun taas rumat epätoivoiset miehet jotka ymmärtävät markkina-arvonsa ovat olleet epätoivoisia ja eivät ole päässeet lisääntymään.
[/quote]
Siis rumia hissukkamiehiä ei pitäisi olla olemassakaan?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:49"]
[/quote]
[/quote]
Siis rumia hissukkamiehiä ei pitäisi olla olemassakaan?
[/quote]
Joo, eikä suakaan. Pinnalliset paskiais-naiset kirjoittaa tuohon sävyyn ja tyyliin.
Ap on oikeassa siinä, että miehet tutkimusten mukaan yliarvioivat vetovoimaansa enemmän kuin naiset (tämä on osoitettu useissa tutkimuksissa). En ole nähnyt ap.n viittaamaa tutkimusta mutta en usko, että erityisen epäviehättävät miehet yliarvioisivat itseään enemmän kuin viehättävät. Jos tähän viittaava tulos on saatu, niin voi johtua siitä, että epäviehättävillä on mahdollisuus yliarvioida itseään enemmän kuin komeilla miehillä, joilta asteikko loppuu (koska heidän muiden arvioima komeuslukema on lähellä käytetyn asteikon yläpäätä). T. Tutkija
Voihan se olla. Tapasin baarissa miesseurueen. Äänekkäin oli minusta huonoimman näköinen ja olin kiinnostunut parhaimman näköisesti - en tosin ulkonäön takia vaan jutut meni yksiin. Tämä ei niin komea kuitenkin alkoi vongata! Mietin että onko se a) sokea b) idiootti mutta ehkä se kuvitteli että olin siitä tosi kiinnostunut (vaikka toivoton hyvät yöt kun halusi alkaa suudella). Jälkikäteen vielä kehui että hän ei valehdellen yrittänyt sänkyyni! Ihan kuin se sinne olisi muutenkaan ikinä päässyt!
[/quote]
tai sitten se ruma katsoi sinun olevan samalla tasollansa ja yritti iskeä omaa luokkaa olevan naisen. Siksi sinäkään et saanut iskettyä haluamaasi. Naisilla tuo tuntuu olevan usein ongelma, kun he aliarvio kauneutensa. Ehkä 10 vuotta sitten he on voinutkin olla kauniita, mutta se oli silloin se. 10 vuotta ja 10 kiloa tekee naiselle ihmeen paljon.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:49"]
[/quote]
[/quote]Siis rumia hissukkamiehiä ei pitäisi olla olemassakaan?
[/quote]Joo, eikä suakaan. Pinnalliset paskiais-naiset kirjoittaa tuohon sävyyn ja tyyliin.
[/quote] Mitä säkin mun miesmausta tiedät?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:10"]
Ap on oikeassa siinä, että miehet tutkimusten mukaan yliarvioivat vetovoimaansa enemmän kuin naiset (tämä on osoitettu useissa tutkimuksissa). En ole nähnyt ap.n viittaamaa tutkimusta mutta en usko, että erityisen epäviehättävät miehet yliarvioisivat itseään enemmän kuin viehättävät. Jos tähän viittaava tulos on saatu, niin voi johtua siitä, että epäviehättävillä on mahdollisuus yliarvioida itseään enemmän kuin komeilla miehillä, joilta asteikko loppuu (koska heidän muiden arvioima komeuslukema on lähellä käytetyn asteikon yläpäätä). T. Tutkija
[/quote]
Up.