Kuka katsonut the notebook -elokuvan?
Katsoin sen äsken. Minä, joka en ole itkenyt yhdenkään leffan kohdalla, ja olen katsonut paljon elokuvia, mitkä monia itkettävät, vollotin lopussa kun niagran putous. Aivan ihana ja romanttinen ja täydellinen elokuva!!! :(
Voi kun tollasen rakkauden kokisi itsekkin <3 mitä muut mieltä?
Kommentit (20)
Petyin vähän, oli odotukset niin korkealla. Ihan hyvä silti.
tänään tulee. :) nyt parhaillaan. ihana.
Muistan kun näin tämän ekan kerran ja tiesin että on "nyyhkyleffa". Ajattelin että katsotaan nyt kuitenkin, yleensä en näistä tykkää, esim. Titanic lähinnä ällöttää. Mutta mitäs mitäs... itkuhan siinä tuli kun tämän katsoin :) mielestäni se että siinä on vähän erilainen asetelma (siis tarinan kerronnan kannalta) tekee siitä erityisen hyvän.
Voitteko kertoa mikä siinä on niin ihanaa? Mä olen kuullut tästä niin paljon hehkutusta, mutta jostain syystä en pystynyt katsomaan kovin pitkälle. Oli jotenkin niin ärsyttävä se alku, ärsyttävän oloiset päähahmot ja kaikin puolin kliseisen oloinen juoni. Olisi varmaan parantunut jos olisin jaksanut katsoa pidempään.
Täällä itkee yks mamma silmät päästään :'(( <3
10 täällä. Kävin lukemassa juoniselostuksen Wikipediasta, ja kyllähän tuo loppu on takuuvarmasti kyynelkanavat avaava :) En silti pääse yli siitä, että leffa osuu mua johonkin ärsytys-hermoon, hahmot on ärsyttäviä ja näyttelijöistäkään en tykkää. Ryan Gosling on tietysti ihana, mutta jostain syystä tässä hänkään ei mua vakuuta, harmi.
täälläkin yks joka vollottaa. mut jätettiin kaikenlisäksi 2 viikkoa sitten kun miehellä oli toinen. elämä on julmaa.
Kaikki Nicholas Sparksin (tai jotain sinne päin) kirjoista tehdyt leffat on keskenään identtistä kuraa. :/ Naisilla on huono maku.
Löytyykö Netflixistä? Mistä katsoit sen?
Ei löydy netflixistä. Hdfin <- tuolta. :D
Jajoo, olen raskaana rv 12+3, johtunee siitäkin että itketti, mutta on tuo vaan niin kaunis.
Joo, itsekin aina vuodan kun niagran putous tuon jälkeen, vaikka esim Titanic ei itketä, tai ps i love you
Eilen tuli se taas katsottua ja vollotettua silmät päästä. Ihana leffa <3
Ekan kerran kun katsoin niin itkin ihan hulluna ja tykkäsin tosi paljon, niin paljon, että halusin katsoa pian uudestaankin. Ei olis kannattanut. Toisella kerralla leffa näyttäytyi mulle ihan eri valossa ja oli oikein oksettavan imelä ja läpinäkyvä. Omituista?
Koskettava, niin että halkeen, monin tavoin alusta loppuun!!!
joo takuuvarmat kyyneleet.