Jos saisit toivoa yhden asian , mitä haluaisit?
Mä haluaisin , että voittaisin lotossa, että voisin muuttaa pois täältä ahdistavasta impivaarasta!
Kommentit (34)
Oli asiat muuten miten vain, mutta jokaiselle eläimelle maapallolla ihmisten toimesta hyvä kohtelu.
Toivoisin, että jokaista maailman lasta rakastettaisiin paljon. Silloin pahuus pikkuhiljaa katoaisi maailmasta. Rakastettu ihminen ei halua toiselle pahaa.
Oli asiat muuten miten vain, mutta jokaiselle eläimelle maapallolla ihmisten toimesta hyvä kohtelu.
Haluaisin tulla miljardööriksi. Niin rikas, että voisin ostaa ihanan talon jostain rauhallisesta paikasta meren rannalla ja että voisin pitää huolta vanhemmistani ja pikkusiskostani.
Kämppäni tulisi siistiksi puhtaaksi ja viihtyisäksi tällä sekunnilla
Vierailija kirjoitti:
Ensin jokaiselle ihmiselle maapallolla toisten ihmisten toimesta hyvä kohtelu! Sitten nämä hyvin kohdellut ihmiset osaisivat kohdella eläimiäkin hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin jokaiselle ihmiselle maapallolla toisten ihmisten toimesta hyvä kohtelu! Sitten nämä hyvin kohdellut ihmiset osaisivat kohdella eläimiäkin hyvin!
Ihminen on eläin joten se jo sisältyy toivomukseen.
Haluaisin olla terve. Päästä liikkumaan, pyöräilemään, kävelylle lähimetsään, pystyä tehdä itse ruoan, siivota jne.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että jokaista maailman lasta rakastettaisiin paljon. Silloin pahuus pikkuhiljaa katoaisi maailmasta. Rakastettu ihminen ei halua toiselle pahaa.
Minä rakastan ainakin jo kaikkia pikkutyttöjä tosi paljon.
Helteitä 300 päivää vuodessa kaikkialla maapallolla.
Toivon että saisin miehen jota rakastan itselleni.