Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä pakkoajatuksia vai harhoja?

Vierailija
17.07.2021 |

Olen 16v Mulla on diagnooseina (asiaan liittyvinä) todettu määrittämätön ahdistuneisuushäiriö ja psykiatrini epäilee paranoidista skitsofreniaa.

Olen tällä hetkellä ahdistuksen ja tuon mahdollisen skitsofrenian vuoksi psykiatrisella osastolla pakkohoidossa.
Jos kyseenalaistatte älykkyyttäni sanon vain sen, että se on ikäistäni korkeammalla tasolla psykologin testien mukaan.
11v lähtien minulla on ollut ajatuksia siitä, että vanhempani aikoisivat/haluaisivat tappaa minut.

Viime aikoina (kesästä lähtien) mulle on tullut ajatuksia siitä että vapaamuurarit ja Illuminati johtavat maailmaa ja haluavat tappaa meidät tavalliset ihmiset. Ajattelen myös että se tarkoittaa jotain erityistä että eräällä Illuminatin jäsenellä ja minulla on sama syntymäpäivä ja että Helsingin yliopiston symbolin liittyminen vapaamuurariuteen tms. ja minun ajatukset siellä opiskelusta joskus tulevaisuudessa liittyisivät toisiinsa sillä tavalla, että minusta on tarkoitus tulla vapaamuurari.

Muita ajatuksiani ovat että saan syanidi/myrkkykaasu/häkämyrkytyksen ja kerran jopa se, että vanhempani tarkoituksella tappaisivat minut häkämyrkytykseen. Ahdistus tästä asiasta on kasvanut monesti niin suureksi, että en ole pystynyt nukkumaan tai olemaan kotona.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ymmärät

Harmi. Anna hoitohenkilökunnalle nyt kuitenkin mahdollisuus, jooko kiltti ❤

Miksi antaisin?

Vierailija
22/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhoja ovat. Ota hoito vastaan, hoitavat ihmiset haluavat sinun toipuvan ja voivan hyvin.

T: itsekin skitsofreniadiagnoosin saanut ja nuorena sairastunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhoja ovat. Ota hoito vastaan, hoitavat ihmiset haluavat sinun toipuvan ja voivan hyvin.

T: itsekin skitsofreniadiagnoosin saanut ja nuorena sairastunut

En luota lääkäreihin

Vierailija
24/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain ajattelet noin, mutta et usko niitä todeksi niin voisivat olla "pakko ajatuksia". Jos taas uskot ne todeksi niin harhoja.

Vierailija
25/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain ajattelet noin, mutta et usko niitä todeksi niin voisivat olla "pakko ajatuksia". Jos taas uskot ne todeksi niin harhoja.

En tällä hetkellä usko niihin

Vierailija
26/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä luulet olevan syynä, että jos vanhempasi haluaisivat tappaa sinut mikseivät ole jo tehneet niin? 

Vierailija
27/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä luulet olevan syynä, että jos vanhempasi haluaisivat tappaa sinut mikseivät ole jo tehneet niin? 

En tiedä

Vierailija
28/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat "pakkoajatukset"? Jotain jota joku ulkopuolinen jollain tavalla lähettää päähäsi?

Vierailija
29/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat "pakkoajatukset"? Jotain jota joku ulkopuolinen jollain tavalla lähettää päähäsi?

Ei vaan neuroosi, OCD:n oire

Vierailija
31/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
32/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä näen paljon kaikki illuminati henkilöitä mun kodin vieressä ja ne hakee mut auttak

Vierailija
35/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitatte huonoja kommenteja?? En ole psykoosisa...... CIA ON MUN TALON VIERESSÄ

Vierailija
37/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitatte huonoja kommenteja?? En ole psykoosisa...... CIA ON MUN TALON VIERESSÄ

Lopeta

-Ap-

Vierailija
38/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, harhoja ovat ja kuulostaa hyvinkin paranoidiselta skitsofrenialta. Parilla kaverilla ollut, ja kuulostaa hyvin samalta. Toiselta harhat katosivat lääkityksellä, ja hän käy nyt normisti töissä. Tajusi myöhemmin itsekin harhojen olleen harhoja. Toisella ei taida olla lääkitys kunnossa tai ei ota niitä. Kokee tosi pahoja harhoja ja elämä kuulostaa painajaiselta. Juttunsa ovat pelottavia, ja käytös niin outoa, etten halua enää tavata häntä.

Vierailija
39/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oo psykoosia eikä harhaa,että Illuminati ja vapaamuurarit haluaa tappaa meidät tavalliset ihmiset,vaan ihan totta, tän koronan takana on tosi suuri suunnitelma mikä on aivan kauhea kuten just toi että väkilukua aletaan karsia.

Vierailija
40/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo edellinen vastaus. Hitaasti. Anna mahdollisuus auttaa. Lääkkeet on sitä varten tehty. Elämäsi seestenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi