Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 4kk päälle ulos vaunuihin

Vierailija
23.07.2014 |

Helsingissä? Pelottaa nää helteet

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä vauvalle? Miksi?!

Imetetty ja/tai korivkkeella (siis nesteillä) elävä vauva ei tarvitse erikseen vettä! Maitoa sen sijaan voi tarjota vähän tiheämmin, joko rinnasta tai pullosta...

Vierailija
22/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:36"]

Mulla ei ole vielä lapsia, mutta järki sanoo, että nukuttaisin lapseni mieluummin viileissä sisätiloissa, kun ulkona paahteessa. Ja jos sisälläkin on kuuma ja lapsi lämmin, niin ilkosillaankin voi nukkua. Sänkyyn joku lakanasuoja, jos pissii/kakkii. Maalaisjärkeä!

[/quote]

4 kk:n ikäinen vauva kyllä pissii ja kakkii, eikä se ole kauhean kivaa myöskään omassa pissassaan maata. Lakanasuojat on muovia, joten ei senkään päällä mitenkään miellyttävä ole olla.

[/quote]

No ei tietenkään minkään muovin päällä nukuta, vaan hommaataan niitä pieniä ja pehmeäpintaisia suojia (esim.pyörätuoleissa käytetään) ja laitetaan harsoa tm. päällä vielä. Karseeta olis jossain kihnasissa vaipoissa aina nukkua.

[/quote]

...ja niissä on just sitä muovia. Villa on toko parempi suoja, mutta jos ei vaippaa laita, ei taida villakaan riittää. Usko nyt huviksesi, että vauva on pissassa ja myös kakassa, jos sitä vaippaa ei laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaunujen kopan pehmuste on todella kova, olen taitellut äp.n makuupussista alustan. Miksi ei vauvan selkä tykkäisi? Perusteluja, lähteitä? :).

Vierailija
24/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieluummin vaipassa lakanoilla kuin alasti muovilla (tosiaan, ne kaikki sänkyä oikeasti suojaavat suojat ovat muovia). 

Ap: mä laitan pelkän lyhythihaisen bodyn tai lyhythihaisen yöpuvun. Pehmusteeksi laittaisin taitellun puuvillakakanan (fleece tuntuu hiostavan). Ulkona vaunuissa on viileämpää kuin meillä sisällä, jos vaunut on varjossa. Viileässä asunnossa varmaan parempi kuin ulkona.

Vierailija
25/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 25 ei ole antanut vettä, tarjoan rintaa usein. Vauva 3kk 3vkoa.

Vierailija
26/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää vaippaa olen itse pitänyt vauvallani, plus huivi päässä. siltikin vauvan alla oleva lakana aivan hiessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän