Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut epäilemään. Onko mieheni poika hänen?

Vierailija
23.07.2014 |

En halua olla ilkeä. Miehelläni on entisestä liitosta poika. Olen alkanut epäilemään että poika ei olisi hänen. En tietenkään varma ole. Miten voisin varmistaa asian?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:06"]En halua olla ilkeä. Miehelläni on entisestä liitosta poika. Olen alkanut epäilemään että poika ei olisi hänen. En tietenkään varma ole. Miten voisin varmistaa asian?

[/quote]Tähän liittyy syitä miksi epäilen.

Vierailija
2/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun se pitäisi tarkistaa? Eihän se lopulta kuulu sinulle yhtään mitenkään? Vai oletko joku satujen paha äitipuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä, että onko vai ei? Jos mies on pitänyt poikaa omanaan ja rakastaa tätä niin ei kai sillä ole mitään väliä, vaikkei poika oikeasti hänen olisikaan.

Vierailija
4/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan oikein mitenkään muuten kuin teettämällä DNA-testin.

Minulla on poika exän kanssa, lapsi ei ole yhtään hänen näköisensä. Ei sitten yhtään, vaikka voisi olettaa että olisi. Minulla ei kuitenkaan ole ollut tuon liiton ulkopuolisia suhteita, joten valitettavasti ei ole muuta mahdollisuutta kuin että lapsi on hänen. Elämä olisi paljon helpompaa, jos ei olisi...

Vierailija
5/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:09"]Onko sillä väliä, että onko vai ei? Jos mies on pitänyt poikaa omanaan ja rakastaa tätä niin ei kai sillä ole mitään väliä, vaikkei poika oikeasti hänen olisikaan.

[/quote]

kyllä mä ainakin haluisin tietää!

jos ap sun epäilyt on vahvoja ja vois oikeesti olla totta ni puhu miehelles.

Vierailija
6/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kuvitella syyksi sen, että uusi onni haaveilee lapsesta, ja toivoo että tuosta lapsesta tulisi miehen ainoa perijä. Valitettavasti vain isyyttä ei ihan tuosta vain voi purkaa, joten ap voi unohtaa haaveilunsa saman tien.

Vierailija
7/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:09"]

Onko sillä väliä, että onko vai ei? Jos mies on pitänyt poikaa omanaan ja rakastaa tätä niin ei kai sillä ole mitään väliä, vaikkei poika oikeasti hänen olisikaan.

[/quote]

Samaa mieltä, jos mies pitää poikaa poikanaan ja rakastaa häntä, niin mitä se on sinulta pois. Asia ei sinulle kuulu, joten anna olla.

Vierailija
8/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paha. Mies kerran sanoi itsekkin että hänellä kävi mielessä. Entisen vaimon temput ovat sellaisia. Isähän mies on lapselle kuitenkin. Tutullani selvännäkijän kykyjä vaistoja. Hän kertoi minulle, että hänellä on sellainen tunne. Ja mieheni itsekin joskus mietti sitä. Voihan tälläinen olla mahdollista?

Vierailija
9/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua päästä pojasta eroon. Mietin vain. Olisihan se kiva tietää.

Vierailija
10/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nuo entisen vaimon temput ovat?

Vierailija
11/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehelles

Vierailija
12/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:17"]

Millaisia nuo entisen vaimon temput ovat?

[/quote] Minäkin olen selvänäkijä ja näen että k.o. ex on lennellyt luudalla Mäntsälän ilmatilassa

Vierailija
13/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raskaaksi. Muutti välillä pois. Oli risteilyllä, sen jälkeen halusi lasta, tuli heti raskaaksi. Halusi naimisiin sitte ja erosi aika äkkiä. Ei tullut raskaaksi kun asui miehen kanssa. Otti asumuseron ja asui omillaan. Heitti risteilyn ja heti pamahti paksuksi.

Vierailija
14/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epäilyttävä mies. Jätä se sika!

Vierailija
15/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäkää salaa DNA-testi vai tarviiko siihen myös sitten äidin näytteen...? Maksaa muutaman satasen, mutta ei toikaan normaalia ole miettiä asiaa. Miehellekin asia olisi sitten selvä ja voisi lopettaa ookoilun.

Meillä suvussa oli yksi nainen, jolla oli toinen suhde ja kävi vahinko. Silloin 80-luvun alussa ei puhuttu vielä katumuspillereistä, joten oli ihan paniikissa. (kumi siis hajosi) Äkkiä kotiin ja painosti aviomiehensä sänkyyn, vaikka suhde oli siltä puolen ollut jo pitkään kuollut. No, tärppihän siitä tuli ja vauva vajaan vuoden kuluttua. Jännityksellä asiasta tietävät miettivät, että kumpikohan on isä... Ja olihan se aviomies. Ihan siitä päteltiin, että nainen oli vaalea kuten toinen mies. Aviomies taas tumma ja tästä lapsesta tuli sen sisarusparven tummin ja aivan isänsä peilikuva. Kaikki piirteet, kasvojen malli jne. Jotenkin luonto järjesti, että se "epäilyttävä" oli sitten eniten isänsä näköinen.

Vierailija
16/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni sanoi kerran, että on ihan saman tekevää, kuka on x-puolisonsa lapsen biologinen isä, kun kun hän on kuitenkin pitänyt lasta syntymästään asti tyttärenään ja tyttären syntymä ja hänen kanssaan vietetty aika on hänelle ollut parasta mitä on elämässä ollut, kun joku oli kertonut olevansa tyttärensä isä.

Joku muu on todella menettänyt paljon, kun hän on saanut noin hienon tyttären, jonka kanssa hän haluaa jakaa elämänsä, eikä se ole suinkaan häneltä pois, vaan päinvastoin, kun se on antanut hänelle paljon ja sitä arvoa ei voi mitata edes rahassa tai millään muulla mittarilla.

Onko miehesi todella valmis antamaan isä-lapsi suhteen elämästään pois, vaikka lapsi ei olisikaan hänen biologinen lapsensa, vain ihan vain siksi, kun lapsen jälkeen kuvioihin ilmestynyt uusi kumppani vatvoo ennustajaeukkojen kanssa onko mies lapsen isä, välittämättä tuon taivaallista mahdollisista lapsen kärsimyksistä ja oikeuksista ja lapseen kohdistuvaa ilkeyttä voidaan kutsua jo ihmisen pahuudeksi.   

Vierailija
17/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:42"]Mun mieheni sanoi kerran, että on ihan saman tekevää, kuka on x-puolisonsa lapsen biologinen isä, kun kun hän on kuitenkin pitänyt lasta syntymästään asti tyttärenään ja tyttären syntymä ja hänen kanssaan vietetty aika on hänelle ollut parasta mitä on elämässä ollut, kun joku oli kertonut olevansa tyttärensä isä.

Joku muu on todella menettänyt paljon, kun hän on saanut noin hienon tyttären, jonka kanssa hän haluaa jakaa elämänsä, eikä se ole suinkaan häneltä pois, vaan päinvastoin, kun se on antanut hänelle paljon ja sitä arvoa ei voi mitata edes rahassa tai millään muulla mittarilla.

Onko miehesi todella valmis antamaan isä-lapsi suhteen elämästään pois, vaikka lapsi ei olisikaan hänen biologinen lapsensa, vain ihan vain siksi, kun lapsen jälkeen kuvioihin ilmestynyt uusi kumppani vatvoo ennustajaeukkojen kanssa onko mies lapsen isä, välittämättä tuon taivaallista mahdollisista lapsen kärsimyksistä ja oikeuksista ja lapseen kohdistuvaa ilkeyttä voidaan kutsua jo ihmisen pahuudeksi.   

[/quote]Ei ole luopumassa lapsesta. Et tiedä tilannetta. Sitä on muutkin epäilly. Ei ole väärin varmistaa asia. Siinä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
18/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:42"]Mun mieheni sanoi kerran, että on ihan saman tekevää, kuka on x-puolisonsa lapsen biologinen isä, kun kun hän on kuitenkin pitänyt lasta syntymästään asti tyttärenään ja tyttären syntymä ja hänen kanssaan vietetty aika on hänelle ollut parasta mitä on elämässä ollut, kun joku oli kertonut olevansa tyttärensä isä.

[/quote]Tässä ei ole lapseen kohdistettu mitään pahaa. Oletpa ilkeä. Kyllä totuus on oikeus tietää. Mikä sinä olet moittimaan minua. Asian voi selvittää. Epäilen tätä.

Vierailija
19/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exsä on muutenkin hankala. Miehelläni on oikeus tietää totuus.

Vierailija
20/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:06"]En halua olla ilkeä. Miehelläni on entisestä liitosta poika. Olen alkanut epäilemään että poika ei olisi hänen. En tietenkään varma ole. Miten voisin varmistaa asian?

[/quote]Tähän liittyy syitä miksi epäilen.

[/quote]

No kerrohan ne syytkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi