Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei ole tarkoitettu parisuhteeseen.

Vierailija
23.07.2014 |

Aina tapahtuu sama juttu miesten kanssa, kyllästyn jo muutamassa kuukaudessa. Aluksi kaikki on kivaa ja hienoa, mutta sitten haluan taas olla yksin. En tietenkään ole itsekään täydellinen, mutta mua vaan alkaa ärsyttää tietyt piirteet miehissä.

Kaikille näille asioille on yhteistä se, että aina jossain vaiheessa mua alkaa ahdistaa hellyys ja läheisyys. Eli en enää kestä miehen kosketusta ja haluaisin suorastaan työntää hänet pois. Mikähän mua vaivaa..? Yksi mies oli niin takertuvaa sorttia, että halusi lääppiä mua melkein ihan koko ajan. Se v*tutti.

Kukaan mies ei ole koskaan ollut mua kohtaan väkivaltainen, siitä nämä mun tuntemukset eivät voi johtua. On kamalaa tajuta kun toinen tuntuu yhtäkkiä ärsyttävältä. Olen siis "yrittänyt" seurustella muutaman kerran, mutta siitä ei vain tule mitään. Olen kai sitten yksin koko elämäni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä sitten innoistut kun se oikea hilpaaaja löytyy

Vierailija
2/6 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap, mä olen samanlainen. Tykkäätkö sä yleensä halailusta ja lähellä olemisesta? Mä en ole ollenkaan halailijatyyppiä, ja mua alkaa helposti ärsyttää jos joku on liian iholla. Se vaan tuntuu epämukavalta ja ahdistavalta kun ollaan liian lähellä. Mä olen naimisissa, ja onneksi löysin miehen joka ymmärtää mua tässä asiassa. Ollaan juteltu siitä ja mä olen kertonut miltä musta tuntuu. Se jättää mut rauhaan ja koskettelee vain silloin kun minäkin sitä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on kehittynyt välttelevä kiintymyssuhde. Oliko sun isä tai äiti tosi etäinen ja kylmä?

Vierailija
4/6 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hellyydestä ja läheisyydestä, mutta liika on liikaa. Kotona ei koskaan halailtu ja ei näytetty mitään tunteita. Ap

Vierailija
5/6 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:04"]

Sulle on kehittynyt välttelevä kiintymyssuhde. Oliko sun isä tai äiti tosi etäinen ja kylmä?

[/quote]

Ei se aina ole tälläisistä seikoista kiinni. Ihmiset yksinkertaisesti vaan on erilaisia. Itse olen samanlainen kuin AP, vanhempani kuitenkin ovat läheisiä ja kotona on aina näytetty avoimesti rakkauden ja välittämisen tunteet.

Vierailija
6/6 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlaista. Suhteen alussa haluaa läheisyyttä, mutta sitten alkaa ahdistaa. En vain pidä siitä, että joku on koko ajan iholla. Tämä kylmyyteni on muodostunut ongelmaksi joka suhteessa, enkä tiedä mitä asialle tehdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä