Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotteko ikänne kysyttäessä? Minusta on outoa, jos joku ei kerro. Kyllähän iän näkee päältä

Vierailija
17.07.2021 |

Valheellista olla kertomatta.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v, eipä ole kukaan papereita kysellyt, kun alkoa ostelen :D

Vierailija
22/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan tietää esimerkiksi seurustelua suunnitellessa, minkä ikäinen toinen on. Ei sillä iällä merkitystä ole valinnassa, mutta mielestäni peruskysymys siinä missä asuinpaikka, työpaikka jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerron tietysti. Mikä salaisuus se nyt olisi :D

Vierailija
24/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kerron. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ikää pitäisi salalailla. Varsinkin ajatus siitä, että naisilta ei saisi kysyä ikää, on näin vuonna 2021 kovin kummallisen kuuloinen. 

N26

Vierailija
25/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuka kysyy. En mä randomeille mitään kerro

Sama. Kumppaniehdokkaalle kertoisin kyllä. Tutuille asia ei kuulu.

Vierailija
26/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos sen näkee päältä,miksi sitä kysytään?

Tarkkuuden vuoksi. Voi ajatella, että nelikymppinen, muttei tiedä tarkasti.

Missä tilanteessa alkon ja kaupan kassan lisäksi asia kuuluisi sinulle ns. vittujakaan?

Vierailija
27/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kysyä jonkun ikää?

Esimerkiksi kaupassa, jos ostat alkoholia pitää myyjän tietää oletko jo 18. Tavallaanhan se henkkarin kysyminen on iän kysymistä, koska iän tarkistaakseen myyjä sitä henkkaria pyytää näytille. 

Niin, tietenkin. Ap tuskin tarkoitti tätä. Kuka tuohon vastaisi en kerro, henkkareita en näytä muuta kuin virallisissa tilanteissa.

Vierailija
28/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan tietää esimerkiksi seurustelua suunnitellessa, minkä ikäinen toinen on. Ei sillä iällä merkitystä ole valinnassa, mutta mielestäni peruskysymys siinä missä asuinpaikka, työpaikka jne. 

Ja siinä tapauksessa kysymys onkin aiheellinen. Kertoisin ennen ensimmäistä suudelmaa. Sitä ennen ei kuulu yhdellekään ihmiselle.

Vierailija
29/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelet seurustelua?

Vierailija
30/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelet seurustelua?

No en juuri tällä hetkellä :D Mutta jos tapailisin jota kuta, kyllä siinä tulisi ajankohtiaseksi myös miettiä seurusteluasioita jossain vaiheessa, jos juttu etenee. Suunnittelu ei tietenkään tuossa tarkoita mitään aikataulun tekemistä tms. vaan lähinnä miettimistä. 

Vierailija
31/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa alkon ja kaupan kassan lisäksi asia kuuluisi sinulle ns. vittujakaan?

Tuolla asenteella kukaan ei haluakaan tietää ikääsi, joten voit olla huoletta :)

Vierailija
32/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän kertomatta jättäminen ei ole ainoa tekemäni asia, jota tulet pitämään outona. Olen monella hyvin perustavanlaatuisella tavalla erilainen kuin kaikki muut tuntemasi naiset.

Vierailija
33/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikää välttämättä näe päältä. Asiakaspalvelijana joskus ihmettelen, miten vanhalta jotkut ikäiseni näyttävät.

Vierailija
34/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella kukaan ei haluakaan tietää ikääsi, joten voit olla huoletta :)

Niinhän sitä kuvittelisi. :)

Vierailija
35/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikää välttämättä näe päältä. Asiakaspalvelijana joskus ihmettelen, miten vanhalta jotkut ikäiseni näyttävät.

Samoin. Samalla tunnen kiitollisuutta siitä, että olen jo lapsesta lähtien kärsinyt helteestä ja auringosta... :D

Vierailija
36/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron henkisen ikäni.

En kyllä ymmärrä, miksi ikää pitäisi keneltäkään kysyä muiden kuin em. tilanteissa virkansa puolesta kysyvät.

Vierailija
37/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seurustelin hetken 21v miehen kanssa, itse olin 42v, ikäni ei koskaan tullut puheeksi. 20v tyttäreni tuli kylään, mies loukkaantui ja lähti 😂

Vierailija
38/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiselle voi myydä alkossa. Ei tarvitse tarkempaa ikää.

Vierailija
39/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, mutta aina sitä ei kyllä uskota ennen kuin näytän henkkarit.

Vierailija
40/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku muuten vain haluaa tietää jonkun ihmisen iän,? Luulisi että olis muuta kiinnostavampaa keskusteltavaa. Uteliaisuus on hyve oikein käytettynä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan