Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies näyttää KÄYTÖKSELLÄÄN että on vakavissaan tapailemansa naisen kanssa?

Vierailija
22.07.2014 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muutti toiselle puolelle maapalloa mun takia (ei suomeen). Siinä vaiheessa tajusin et se on tosissaan.

Vierailija
2/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi kosimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa hatun pois päästä kun rakastelette. Haluaa että alatte sinuttelemaan.

Vierailija
4/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tiuhaan yhteyttä, myös turhia yhteydenottoja (koska ei mahda itselleen mitään), haluaa tavata ja on aina aikaa lähteä treffeille, on mielellään lähellä mutta ei tungettele, ei kiirehdi sänkyyn tai torjuminen ei haittaa, kuuntelee naista ja muistaa naisen kertomat asiat, koska on kiinnostunut, kehuu sopivasti, vihjailee sitoutumisesta varhaisessa vaiheessa...

Vierailija
5/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee toisenkin kerran.

Vierailija
6/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa vihdoin nimesi oikein.

Vierailija
7/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa ja tekstaa usein. Seuraavaa yhteydenottoa ei ehdi odotella, kun mietit miestä niin jo kohta tulee viesti.

Vierailija
8/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaa miehesi sinut saadakseen.

Vierailija
9/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä1-2 VIIKON päästä tapaamisesta naisen kanssa kihloihin.

Vierailija
10/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:12"]Menemällä1-2 VIIKON päästä tapaamisesta naisen kanssa kihloihin.

[/quote]

Minä menin ensitapaamisella.

Vierailija
11/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttamalla naisen miehen lähipiiriin.

Vierailija
12/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiniinkuin sanoo. On luotettava. Pyytää anteeksi, jos tulee törmättyä. Kysyy toisen mielipidettä. Antaa kukan. Saattaa kotiin.. On huumoria. On oma itsensä. Ei pelaa pelejä ihmissuhteelta. Ei pidä muita kandidaatteja. Kertoo, että toinen on kiva, kertoo että toinen on mielenkiintoinen. Haluaa kuunnella. Kuuntelee. Tukee. On avoin. Ei vatvottu vanhoja suhteita. Voi kertoa, että sellaisia on ollut. Ja kertoo, että ne on menneet myös.

Soittlee. Pyytää johonkin kahvilaan. Ei hermoo, jos toinen on hermo. Tai, josmolemmat on hermona, niin osaa ottaa asian puheeksi ja nauraa sille. Inhimillistä.antaa toisen olla oma itsensä. Avaa oven. Auttaa. Antaa myös selvitä yksin. Haluaa olla oikeasti luotettava ja haluaa olla tosissaan toisen kanssa. Kyllä sen aistii. Ei tarvi olla tosikkona, vaikka olisi tosissaan. Jos se toinenkin on. Niin kyllä se siitä alkaa litviutua. Puhuakin voi käyttäytymisen lisäksi. Onnea matkaan. Ole oma itsesi. Niin on hyvä. Aika sen sitten näyttää mihin suuntaan suhde kääntyy . Voi tulla pelkoja sillä toisellakin . Anna aikaa hänelle ja itsellesi.

Vierailija
13/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tiuhaan yhteyttä ja haluaa viettää paljon aikaa kanssasi, eikä seksi ole päällimmäisenä mielessä.

On kiinnostunut sanomisistasi ja muistaa pieniäkin yksityiskohtia kertomistasi asioista.

Puhuu sinulle paljon läheisistään ja heille sinusta, ja kyselee omiesi perään. -> Ajattelee siis, että olette tulevaisuudessa samaa perhettä. 

Keskustelee kanssasi kaikista tulevaisuuden suunnitelmistaan ja sisällyttää sinut niihin automaattisesti.

Vierailija
14/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:12"]Menemällä1-2 VIIKON päästä tapaamisesta naisen kanssa kihloihin.

[/quote]

Minä menin ensitapaamisella.

[/quote]

Kauan olitte...?

Vierailija
15/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko se sit automaattisesti ettei ole tosissaan jollei muista tarkkaan kaikkia minun puhumiani asioita?

Vierailija
16/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosissani siinä vaiheessa vasta, kun sanon että lopetan fuckbody ja friends with benefits suhteet. Sillon mun jalat on viety alta. Näin ei ole kyllä vielä tapahtunut :)

Vierailija
17/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:53"]

Kertooko se sit automaattisesti ettei ole tosissaan jollei muista tarkkaan kaikkia minun puhumiani asioita?

[/quote]

Voi se olla tosissaan, mutta on kiinnostunut enemmän muissa asioissa sinussa kuin pääsi sisällöstä.

Vierailija
18/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:05"]Panee toisenkin kerran.

[/quote]

Ei pidä aina paikkaansa

Vierailija
19/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiinnostunut sinun harrastuksistasi, suvustasi yms. eikä pelkästään jalkovälistäsi

haluaa puhua aiheesta kuin aiheesta kanssasi

Vierailija
20/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti soittaa tai tulee käymään ja tenttaa tulevaa poikansa vaimoa.