Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehet pelkissä koskaan pelkissä kalsareissa, kun tulee vieraita vai

Vierailija
22.07.2014 |

Pukeeko ne housut jalkaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla hetken aikaa ilman housuja, jos on herännyt juuri tai tullut suihkusta, mutta laittaa aika pian ainakin housut ja yleensä paidan päälle. Jos ollaan kahestaan niin saattaa olla pelkillä boksereilla. Ite oon yöpaidassa, topissa ja shortseissa/hameessa, mekossa tai aamutakissa jos en ole käynyt vielä suihkussa sinä päivänä.

Vierailija
2/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan muuten kun sängyssä nukkuessa kalsareilla. Muuten aina housut jalassa julkisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yleensä munasillaan, kun tulee vieraita. Jos on oikein hienoja vieraita, voi vetää kalsarit jalkaan, kuten esimerkiksi ristiäisissä teki.

Vierailija
4/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit, joissa reikiä ja vehkeet vilkkuu..

Vierailija
5/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa hän riisuu ne, etenkin jos tulee naisvieraita.

Jos vieraat ovat etäisempiä, hän pukeutuu toisinaan kullipukuunsa.

Vierailija
6/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen Iltiksessä äskettäin ollut juttu USA:n suurlähettilään vierailusta tavallisessa suomalaisessa perheessä. Muistaakseni päivälliselle oli kutsuttu. Jutun yhteydessä olleesta kuvasta ilmeni, että perheen isä oli paljain jaloin. Oman porukan kesken ihan ok, mutta kuka ottaa suurlähettilään vastaan paljain jaloin?? Tsiisus!

Vierailija
7/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pukee.

Vierailija
8/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli aina pelkät kalsarit päällä ollessaan kotona, oli siellä vieraita tai ei. Mun vanhempien tullessa laittoi housut jalkaan mutta muiden takia ei... Noloa.

Vierailija
9/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä puen housut aina päälle suihkusta tullessanikin vaikka olisin yksin kotona. Ainakin omalla kohdallani tuntuu että nimenomaan naiset viihtyvät kotona alusvaatteisillaan...

Vierailija
10/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkkareissa tai ihan nakunakin joskus, vähän riippuu, ketä on tulossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän