Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mikään ihme, jos jotkut naiset vaihtavat miehet naisiin!

Vierailija
17.07.2021 |

Nainen on miehelle roskis! Sain sen taas kerran kokea, kun suhteeni aluksi niin mukavaan mieheen päättyi raastavaan eroon. Mikä siinä on, että he muuttuvat kerta toisensa jälkeen mustasukkaisiksi omistushaluisiksi mulkeroiksi? Minä haluan heille pelkkää hyvää, mutta sitä minulle ei näköjään suoda.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnainen kirjoitti:

Itse naisena myönnän, että vaikka on tullut ikäviäkin vastaan niin en enää vaihtaisi miehiin koska naiset paljon esteettisempiä, tuoksuvat paremmalle, ilmeet sekä eleet kauniimpia, vaatteet, ajatukset jne. jne. jne., mutta kuka tykkää mistäkin ;-)

Minustakin naiset ovat miehiä kauniimpia ja varmaan monesta asiasta olisi luonnostaan yhteisymmärrys, mutta en vaan kykene tuntemaan minkäänlaista seksuaalista kipinää toista naista kohtaan. Ajatuskin nolottaa ja vaivaannuttaa, kuin ajattelisi tuhmia kaveristaan.

Mies saattaa joskus raivostuttaa ja ihmetyttää, mutta oi sitä vastustamatonta melkein järjen sumentavaa roihahdusta kun löytyy sellainen jonka kanssa on kemiaa.

Pointtini kai oli että jos voit noin vaan vaihtaa miehet naisiin niin ethän sinä sitten koskaan täysin hetero ollutkaan. Ja eihän siinä mitään! Mutta jos minä yrittäisin elellä naissuhteessa niin oltaisiin kuin kaksi nunnatätiä keskenämme.

Ei auta kun yrittää jatkossakin selvittää mysteeriä joka on miehet. Tässä erilaisuudessa piilee kai osaselitys miehen ja naisen väliseen kipinään, vaikka se välillä turhauttaakin.

Vierailija
22/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut jo vuosia toimivassa friends with benefits -suhteessa. Itsemääräämisoikeus säilyy, mutta hellyyttäkin saa halutessaan. Perinteiseen parisuhteeseen en lähde enää ikinä, kertakokemus riitti.

Toisaalta parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa, sanoi mummokin aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä