Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit

Vierailija
22.07.2014 |

Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:

1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?

2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.

Kommentit (1450)

Vierailija
1061/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:00"]Mä en tykännyt tuosta "Aidanista" näyttelijänä Villi Pohjola-sarjassa mutta Sinkkuelämää-sarjassa tykkäsin :-)

[/quote]

Mulla taas just toisinpäin! Kuten joku mainitsikin, jotenkin todella epäuskottavaa, että antoi Carrien törkeän pettämisen Bigin kanssa anteeksi. Antoko jopa toisen kerran vai meneekö nyt mulla sekasin joku?

Vierailija
1062/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:07"]

Se jakso ihmetytti jossa oli niitä teinareita, joku hot child in the city niminen-jakso, jossa oli se lapsellinen sarjakuvakundi jonka kanssa Carrie seurusteli.

Se niiden teinarijengin 13 vee "pomohan", joka tilaa Samanthalta miljoonan dollarin huippubileet, on muuten se sama näyttelijä joka on nykyään tarjoilijana siinä Tyhjätaskut-sarjassa, tunnistatteko? :) Tuo keskimmäinen

http://38.media.tumblr.com/tumblr_lpxrs6ozV51qgjvrso1_500.png

Miten tuon ikäiset rikkaat pennut 12-13 vee puhuu suihinotoista ja muusta, ja se yksikin niistä mollasi Mirandan vanhanaikaisia hammasrautoja koska hänellä oli sentään samat mutta safiirinsiniset, ja kun se sanoo sen vielä niin sellaisella ärsyttävällä äänellä että "These are sapphire!"

[/quote] Se oli vähän ihme jakso ja tunnistin kyllä tuon Kat Denningsin siinä. En kyllä nyt muista, että millä tuotantokaudella tuo oli, että minkä ikäinen kyseinen näyttelijä oli tuota jaksoa kuvattaessa. Se oli kyllä vähän ihmeellinen jakso niiden teinien osalta. Se hot child in the city biisi on kyllä hyvä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä oli totta siinä Arabiemiraattien leffassa, oli se että miten ne palvelijat joutuu raatamaan pikkurahalla yötä päivää länsimaisten vieraiden takia, se yksikin nuorehko mies oli erossa vaimostaan ja lapsistaan ja lähetti heille rahaa. Tuollaista siellä nimittäin oikeasti on, pakistanilaisia yms. palveluammattilaisia uhataan ja nöyryytetään, ja heille maksetaan huonosti, kyseisen maan elintason suhteen erittäin surkeissa oloissa useimmiten. Onneksi se osuus oli kirjoitettu niin että Carrie jätti miehelle hyvin rahaa pois lähtiessään jotta tämä pääsee vaimonsa luona käymään, tuollainen pistää kuitenkin ajattelemaan.

Vierailija
1064/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:10"]

Ne molemmat leffat oli niiiiin väkisin väännettyjä, en oikein pitänyt kummastakaan. Aiemmin ne merkkivaatteet ja muut olivat osa sarjaa ja ne oli kirjoitettu nokkelasti mukaan kuten se Birkin-stoori jossa Lucy Liu, mutta noissa leffoissa ne tuotiin niin kömpelösti esiin että tässä tällainen Chaneli ja Vuittoni, ja nämä hääpuvut ovat Vivienne Westwood, Dior ja ties mitä :-(((

[/quote] Ne vaatteidensovittelut musiikin tahdissa on kyllä vähän hölmöjä. Ne on just sitä barbie-leikkiä. Tai se yks per leffa riittäis, mutta niitä oli siinä ekassakin ainakin pari.

Vierailija
1065/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasiahan ne eliitin ökyrikkaat lapset tuppaa olemaan, pikkuvanhoja ja bitchejä. Mikä siinä nyt oli niin outoa.

Vierailija
1066/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:00"]Mä en tykännyt tuosta "Aidanista" näyttelijänä Villi Pohjola-sarjassa mutta Sinkkuelämää-sarjassa tykkäsin :-)

[/quote]

Mulla taas just toisinpäin! Kuten joku mainitsikin, jotenkin todella epäuskottavaa, että antoi Carrien törkeän pettämisen Bigin kanssa anteeksi. Antoko jopa toisen kerran vai meneekö nyt mulla sekasin joku?

[/quote]

Tarkoitin että oli jotenkin rosoinen siinä Villissä Pohjolassa, mutta sellainen komistunut symppis Sinkkuelämässä :) Vuodet siinä välissä teki varmaan näyttelijälle hyvää.

Vierailija
1067/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:15"]

Tollasiahan ne eliitin ökyrikkaat lapset tuppaa olemaan, pikkuvanhoja ja bitchejä. Mikä siinä nyt oli niin outoa.

[/quote]Niitä ei varmaan siihen omaan lähipiiriin kuulu, niin se käytös vaan vaikuttaa niiiin kummalliselta. Mutta oot varmasti oikeessa, kaiken saaminen sormia napsauttamalla ei varmaan jalosta sitä luonnetta.

Vierailija
1068/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:15"]

[/quote]

Ei ainakaan minun tuntemani tuolla Jenkeissä, omaavat hyvät käytöstavat eivätkä puhu ala-arvoisesti. Uusrikkaat voivat olla asia erikseen, mutta eliitti ja porvaristo ovat hillitympiä.

Vierailija
1069/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:13"]

Se oli vähän ihme jakso ja tunnistin kyllä tuon Kat Denningsin siinä. En kyllä nyt muista, että millä tuotantokaudella tuo oli, että minkä ikäinen kyseinen näyttelijä oli tuota jaksoa kuvattaessa. Se oli kyllä vähän ihmeellinen jakso niiden teinien osalta. Se hot child in the city biisi on kyllä hyvä :)

[/quote]

Ne taisi olla juutalaislapsia koska bileet oli Bat Mitzvah:t, eli onko tuossa sitten korostettu newyorkilaisten sellaisten lasten käytöstä....? Monet jutut ja juonet tuohon sarjaan oli nimenomaan käsikirjoittajien omia kokemuksia tai heidän tuttujensa kokemuksia, ei siis pelkkää fiktiota.

Vierailija
1070/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:49"]

En huomannut tuliko tää jo, mutta mua on ihmetyttänyt se kun jo tosi aikaisin (ekalla tuotantokaudella?) Miranda suuteli naista noin vain ja sitä ei käsitelty sen kummemmin ja sitten joskus 4-5 kaudella tehtiin kauhea numero siitä kun Carrie "suuteli" naista (=ei edes suudellut, ei vaan vetäytynyt pois kun Alanis Morrissetten esittämä hahmo suuteli häntä), oli sisäistä puhetta ja lähikuvia ja dramaattinen musiikki jne.

[/quote]

Ei kuulu tapoihini, mutta nyt on kyllä pakko kysyä miksi alapeukut? Siis saa alapeukuttaa, mutta enhän mä esittänyt edes mitään mielipidettä ja en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä vikaa mun tossa ihmettelyssä oli :)

Vierailija
1071/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vilkaista niitä Sinkkuelämää-kirjoja, niissä on mm. selostettu että kenen ideoita ja kokemuksia mikäkin jakso ollut =)

Vierailija
1072/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:49"]

En huomannut tuliko tää jo, mutta mua on ihmetyttänyt se kun jo tosi aikaisin (ekalla tuotantokaudella?) Miranda suuteli naista noin vain ja sitä ei käsitelty sen kummemmin ja sitten joskus 4-5 kaudella tehtiin kauhea numero siitä kun Carrie "suuteli" naista (=ei edes suudellut, ei vaan vetäytynyt pois kun Alanis Morrissetten esittämä hahmo suuteli häntä), oli sisäistä puhetta ja lähikuvia ja dramaattinen musiikki jne.

[/quote]

Ei kuulu tapoihini, mutta nyt on kyllä pakko kysyä miksi alapeukut? Siis saa alapeukuttaa, mutta enhän mä esittänyt edes mitään mielipidettä ja en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä vikaa mun tossa ihmettelyssä oli :)

[/quote] Mä nyt huutelen vaan puskista, mutta ehkä näiden kuvaustapojen ero kertoo näiden henkilöhahmojen eroista. Carrie oli tuollaisten juttujen suhteen neuroottisempi kuin Miranda? Siksi se Mirandan suudelma sivuutettiin vaan  höh, hälläväliä tyyliin ja Carrie oli taas dramaattisempi. Ihan vaan mietiskelen. En tiedä, miksi viestiäsi on alapeukutettu. Olihan siinä mietitty tämän sarjan outouksia, joita aloitusviestissäkin pohditaan.

Vierailija
1073/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:12"]

[/quote]

[/quote]

Tarkoitin että oli jotenkin rosoinen siinä Villissä Pohjolassa, mutta sellainen komistunut symppis Sinkkuelämässä :) Vuodet siinä välissä teki varmaan näyttelijälle hyvää.

[/quote]

Jep, toi on kyllä totta! Villi Pohjola on vaan niiiiin ihana sarja, että jotenkin kaikki on siinä vaan ihania:)

Se kun Carrie pierasee Bigin kuullen saa aika suuret mittasuhteet jotenkin. Joo-o, onhan se eka kerta ehkä nolo, mutta haloo. Eikö ole koskaan pierassu entisissä suhteissa? Samoin se ekan ison hädän tekeminen. Kauan pinnisteli kyllä ilman. Noh, Carrie onkin Carrie.

Vierailija
1074/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:00"]

http://2.bp.blogspot.com/_bDyNRkM-Jvk/Sv4df2HeTFI/AAAAAAAABac/mIs4XVCmlzA/s400/Sarah+Jessica+Parker+in+Tulle.jpg

BTW pakko kysyä, mikä asu on jöänyt sarjasta parhaiten mieleen? Kokonaisuudessaan tykkäsin eniten Charlotten preppy-tyylistä, muttatämä Carrien haute couture unelma jäi pysyvästi verkkokalvoilleni

[/quote]

Tuo Versace Mille Feuille -mekko on eräs parhaita, ja väri sopii Carrielle vaikken itse voisi pitää tuon sävyistä koska se haalistaa minut :)

Pidin eniten Samanthan räätälöidyistä ja värikkäistä jakuista ja hameista, Charlotten neuleista ja minusta ne Carrien käsilaukut kuten Diorin satulalaukku mm. siinä kohtauksessa kun hän menee Aidanin putiikkiin ja epäröi tavata tämän vanhemmat, olivat kauniita ja uniikkeja, Gallianon käsialaa :)

Ystäväni sai aikoinaan kamalan pakkomielteen siitä keväisen lehmuksenvihertävästä (pellava?)jakkupuvusta joka Mirandalla on päällä kun soittelee niille entisille seksikumppaneilleen ja kertoo taudistaan :DDD Hän löysi vastaavanlaisen melkein samassa sävyssä Jenkeissä noin vuosi sen jälkeen kun oli jakson nähnyt.

Vierailija
1075/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se Diorin satulan mallinen laukku, joka oli tuolloin jo älyttömissä hinnoissa, ja niitä tehtiin joku rajoitettu erä, joten jäi saamatta....nyyh.

http://circa1982.files.wordpress.com/2011/08/aidans-shop_e_b531446b815d841fa57ff7ac29559923.jpg

Vierailija
1076/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herraisä, se pervosetä jäi vähän mysteeriksi siellä Vogue-lehdessä! :D Se joka yritti olla Carrien isähahmo ja iskeä tätä, veti vaatteet veke siellä vaatevarastossa ja esitteli Carrielle Versace-kalsareitaan tosta vaan =D

Vierailija
1077/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Carrien Mille Feuille -mekosta, oli upea. Toisaalta yhtenä karmeana jäänyt mieleen se kerta, kun läksi oikeasti rintsikkayläosalla kaupungille. En muista tarkemmin, kun että kyllä sitä joku päivitteli siinä hetken.

Ja hei! Se hemmetin Bigin kutsuminen Aidanin mökille! Hemmetin itsekästä! Samoin kuin vaatimus, että Big täytyy saada pitää "ystävänä" pettämisen jälkeenkin.

Vierailija
1078/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:33"]

Minusta Carrie ei ole edes kaunis, ehkä siksi en pidäkään hänestä. Hänellä on kaameat länkisääret ja jotain syyliä naamassa sekä vino nenä. Ihan kuin jotkut vaatteet olisi oikein tahallaan valittu korostamaan länkisääriä. Ainoa mitä häneltä "kadehdin" on hiukset :)

[/quote]

Sehän on köyhästä wt-perheestä, on itse kertonut miten elivät sossutuen varassa. Ei näköjään kaikkea saa näyttelijän miljoonillakaan, kun on se kaamea rupi naamassa. Plastiikkakirurgi ei pysty oikomaan länkisääriäkään.

[/quote]

Siksi tämä onkin ihan ristiriidassa Carrien Päiväkirjat-sarjan kanssa! Siinä Carrien äiti kuollut, isä on ihan hyväpalkkainen lakimies, ja Carriella on pikkusisko josta ei ollut sarjassa mitään puhetta vaan oli ainoa lapsi, ja Carrien isä oli lähtenyt muille teille kun Carrie oli 3-vuotias. Se kävi ilmi siinä kun katsoi vanhaa valokuvaa itsestään ja isästään.

Lisäksi Carrie on Sinkkuelämää-sarjassa karuhko pitkä"heppa"naamainen ja sillä on kauniit sydämenmuotoiset kasvot Carrien Päiväkirjoissa, olisivat ottaneet siihen edes vähän saman näköisen päänäyttelijän kuin SJP koska eihän kenenkään naama venähdä ja kapene samaan aikaan tolleen ajan myötä!

Vierailija
1079/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt inhokki kohtauksena mieleen kun Carrie on rahapulassa, jä hänen pitäisi ostaa Aidanilta se vanha asunto itselleen. Sitten se monkuu sitä pöydässä ja Samatha ja Miranda lupaavat lainata. Carrie katsoo Charlotteen joka ei sano mitään ja siihen kalliiseen timanttisormukseen jota pitää vielä eronsa jälkeen. Carrie siis olettaa että C:n pitää lainata hänelle rahaa. Pitäisi niin kun myydä se sormus ja lainata Carrielle kun omat rahansa tuhlannut kenkiin... Huh huh mitä itsekkyyttää, jotenkin inhottaa se kohtaus. Lopultahan Charlotte (minun mielestäni) taipuu lainaamaan rahaa, myy muistaakseen sen sormuksensa.

Vierailija
1080/1450 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että se Mirandan miehen eli Steven äitiä näyttelevä nainen on näyttelijä Jerry Stillerin vaimo eli näyttelijä Ben Stillerin äiti, Anne Meara :)

Jerry Stillerhän oli se Kellarin Kunkku-sarjan Arthur-setä joka asuu kellarissa, tuo Anne Meara oli myös jossain Kellarin Kunkun jaksossa tai jaksoissa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme