Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit
Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:
1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?
2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.
Kommentit (1450)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:47"]Parhaat jaksot ovat ehdottomasti ne, joissa Carrie pieraisee sängyssä ja kaatui muotinäytöksessä. Jotenkin nautin niin kovasti, kun sille itsekeskeiselle ihmiselle käy välillä oikeasti huonosti
[/quote]
Ei kait pieraiseminen ole mitään "oikeasti huonosti käymistä" :D:D:D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:47"]Parhaat jaksot ovat ehdottomasti ne, joissa Carrie pieraisee sängyssä ja kaatui muotinäytöksessä. Jotenkin nautin niin kovasti, kun sille itsekeskeiselle ihmiselle käy välillä oikeasti huonosti
[/quote]
[/quote]Amerikkalaisille pieru on paljon paljon paljon nolompi juttu kuin suomalaiselle juntille, joka päästelee suolikaasua estottomasti missä vaan. Jos pierettää, amerikkalainen lady sulkeutuu vessaan ja panee vesihanan valumaan, ettei vaan kukaan kuulisi pärinää.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]Amerikkalaisille pieru on paljon paljon paljon nolompi juttu kuin suomalaiselle juntille, joka päästelee suolikaasua estottomasti missä vaan. Jos pierettää, amerikkalainen lady sulkeutuu vessaan ja panee vesihanan valumaan, ettei vaan kukaan kuulisi pärinää.
[/quote]
Et ole tosissasi. Paljonko sulla on ikää?
Sarjat yleensä hyppäävät hain yli, kun syntyy lapsia. Mirandan lapsen jälkeen taso meni alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]
Et ole tosissasi. Paljonko sulla on ikää?
[/quote]38 v, kiitos kysymästä, entäs sinulla. Ja 3 vuotta asumista Jenkeissä. Joten olen tosissani.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]Veljeni deittaili joskus aikanaan Suomeen tullutta vaihto-oppilasta. Tyttö ei edes voinut sanoa, jos oli kusi-/paskahätä, vaan ainainen tekosyy vessaan menolle oli "menen pesemään käteni". XDDD
No eihän missään kulttuurissa piereskely ole suvaittavaa muiden seurassa mutta Carrien pieni paukku sängyssä ei ole mikään big deal. Kihokin vaan naureskeli sille. Ja minulla on ikää 42.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:49"]
Mua jäi ihmetyttämään se, että kuinka Mirandan Brady-pojan ensimmäinen elinvuosi vaan kesti ja kesti. Niihin ekoihin synttäreihin mennessä muistaakseni Carriekin ehti on-offeilla Bigin kanssa ja oliko siinä Aidankin kuvioissa mukana, ja Bergerikin, ja muillekin muikeille sattu ja tapahtu.
[/quote]
Minua häiritsi aina se, että kun Carrie ja Aidan oli vielä yhdessä, Miranda oli jo näkyvästi raskaana(eli siis ainakin viidennellä kuulla vai?). Mutta sitten kun Carrie tapasi Aidanin kadulla mennessään ensitreffeille Bergerin kanssa, Aidan oli naimisissa ja hänellä oli jo vauva, joka pystyi kannattelemaan päätään ja olemaan kantorepussa eli ei siis ihan vastasyntynyt. Siinä vaiheessa kun Bradylla oli yksivuotissynttärit, Carrie ja Berger olivat jo aikoja sitten eronneet eli Aidan olisi sen mukaan saanut jonkun toisen raskaaksi heti Carriesta erottuaan. Mahdollista tietenkin, mutta sitten taas se joku Nina juorusi, että Aidan oli pitkään ihan murtunut.
Muistatteko, kun Carrie antoi pakit Bradley Cooperille? :D
Ne leffat on ainakin ihan turhia, just sellaista merkkihypetystä ja täyttä roskaa. Oikeastaan ainut mikä on jäänyt mieleen on se kohta kun samantha lihoi tyyliin kilon ja se oli muiden mielestä ihan hirveää ja ne keskenään sitten pohtivat sitä asiaa. Kivoja kavereita :)
Sarjassa carrie ärsyttää mutta niin sen on varmaan tarkoituskin. Nuorena tykkäsin charlottesta (johon varmaan silloin samaistuin), nykyään samanthasta. Ihana "i don't give a fuck" asenne (paitsi siinä leffassa siihen hiton kilon lihomiseen!!!:D)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:23"]
Yks mies mistä mä tykkäsin kamalasti oli se Ray, jazzmies. Ulkonäkö vetosi sillon nuorempana ja edelleen katson ko. jakson erittäin mielelläni vaikka yhden jakson mieheksihän se jäi kun oli keskittymishäiriöinen :D mutta niin ihana.
Jakso oli muutenkin hauska kun Big kiusasi Carrieta tästä jazzmiehestä...
[/quote]
Laittakaa linkkejä näihin henkilöihin, minä olen näiden uusintojen myötä taas innostunut sarjasta niin en enää muista sivuhenkilöitä. Ei jaksaisi googlata kaikkea. ;)
Tuon Bigin kiusaamisen muistan. Minun suosikkikohtauksia lienee ne joissa Big <3
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:27"]
Itteäni hämmensi se kun Carrie kertoi käyneensä paskalla Bigin luona niinku se ois ollu joku uskomaton saavutus ja suuri käännekohta suhteessa??? Ja muut naiset oli ihan yhtä innoissaan ja Charlotte sanoi ettei se ole käynyt yhdenkään poikaystävän luona paskalla koska silloin suhteesta katoaa romanttisuus tai jotain vastavaa... Ei huhuh. Jos ne viettää esim yötä poikaystävällä niin lähteekö ne aina yhtäkkiä kotiin heti jos isompi hätä yllättää? :D Tää oli mulle ihan käsittämätöntä. Ite käyn kyllä vessassa sillon kun on tarve, olin sitten poikaystävällä tai en. Vaikea kuvitella että miehillä kävis pienessä mielessäkään lähteä himaan tollasen asian takia... Aika sovinistinen sarja välillä loppujen lopuksi. Etenkin Charloten kommentit ihan uskomattomia välillä.
[/quote]
Ollaan asuttu miehen kanssa kaksi vuotta saman katon alla, enkä vieläkään ole käynyt "kakkoshädällä", kun hän on kotona. Enkä varmaan ikinä tule käymäänkään. Aina kun käyn kusellakin niin laitan pönttöön paperia.
[/quote]
Entä matkoilla, miten toimit?
Entä jos tulee vatsatauti?
Entä ajattelitko synnyttää niin, että mies on mukana?
Mielestäni tämä on paitsi koomista, myös todella surullista. Että sen ihmisen, jonka pitäisi olla kaikkein läheisin, pitää olla poissa normaalin asian takia.
Oon 54.
Ja on ja tulee aina olemaan mulle ja ystävilleni iso juttu. Tätä sitten vanhainkodissa muistellaan.
Oon 25 ja katsonut ekan kerran ala-asteella näitä salaa. :) Varmaan 2 kaudesta lähtien..
Rasittavuuden huippu on se tyttö jonka Carrie tapaa Hamptonissa. Carrie vie hänet johonkin kirjan julkaisubileisiin.
Olen joskus miettinyt miksi tästä tytöstä tehtiin niin lapsellisen oloinen, vaikka ikääkin taisi olla 25. Carrie pohti sukupolvien välistä kuilua ja ikäeroa heillä taisi olla joku 10 vuotta...
Mikä se kohtaus oli johon liittyi ainakin Miranda, Steve ja Steven uusi tyttöystävä? Joku tai jotkut oli jotain piilossa sängyn alla? Niihin aikoihin Miranda taisi tapailla sitä tummaihoista lääkärinaapuria..?
Katsoin eiliset jaksot liviltä ja en tykkää Aidanista! En itse polta, mutta mun mielestä ekoilla treffeillä on vähän tökeröä puuttua toisen tupakointiin. En minäkään haluaisi, että mun mies polttaa, mutta jos se olisi tavatessamme polttanut, olisin ottanut asian esille paljon myöhemmin.
Minusta Aidan ei edes ole hyvännäköinen ja hahmo on jotenkin tosi ärsyttävä, en tajua koko hehkutusta. Villi Pohjola- sarjassa ko. näyttelijästä tykkäsin!
Tuli Samanthan mustasta poikaystävästä mieleen, että kuinka paljon sarjassa näillä naisilla on ei-valkoisia deittejä? En muista oikein ketään.
No se musta Knicksien tms. Lääkäri Mirandalla..
Wau. Sarja yhdistää todella eri ikäisiä. Reilusta kakskymppisestä yli viiskymppisiin. Itse olen siis 46 ja olin 31, kun sarja alkoi ja todella kolahti. Onhan daamit suht samanikäisiä.
Tuo sarja tulee olemaan minun elämäni aikana aina se "One and Only" mistä puhutaan vielä mummonakin. Parasta ikinä mitä telkusta on tullut, no Dallasin ja Dynastian jälkeen :)