Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit
Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:
1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?
2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.
Kommentit (1450)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:56"]
Carrie kertoi sille Vogue-miehelle isänsä lähteneen, kun Carrie oli viisivuotias. "Carrien päiväkirjat" -sarjassa Carrien äiti on kuollut ja nuori Carrie asuu isänsä ja siskonsa kanssa. Ovatko nämä Carriet edes sama ihminen?![/quote]
joo ei oikeestaan. Alkuperäinen sinkkis-kirjahan oli vaan kokoelma kolumneja ja tv-sarja perustuu löyhästi niihin. Suurin osa sarjan tapahtumista on ihan käsikirjoittajien keksimää eikä siitä kirjasta, joka ei muuten mikään loistava kirja ole ja ihmettelen aina miten joku on sen pohjalta luonut sinkkiksen...
kun sitten taas Carrien päiväkirja oli tämän kirjailijan loistava juoni tehdä lisää rahaa koska kaikkiahan kiinnostaa Carrien nuoruuselämä. Ainoa vaan että kirja on täyttä potaskaa eikä oikeasti liity sarjan Carrieen paljon mitenkään. Kirjailija saa toki päättää itse mitä tekee hahmoillaan, mutta tuntuu tyhmältä kirjoittaa kirja kun hahmosta on tehty jo tv-sarja ja sille on kehitetty vähän taustatarinaa ja sitten vaan keksiä tilalle omat jutut. Se on vähän kuin kun jotkut kirjoittaa fanfictionia missä vaikkapa Harry Potter on tyttö, erona vaan että kukaan ei tee niistä tv-sarjoja...
ja Carrien päiväkirjassa on hahmo nimeltä DONNA LADONNA. wtf?? Mulle ei kyllä ainakaan mee läpi että toi nuori "Carrie" tekisi muka abortin, on ihan liian tervehenkisen oloinen. Eli mulle ainakaan ei ole sama hahmo,
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:56"]
Ja missä sen jääkaappi on????
[/quote]
Minne helvettiin tai bermudan kolmioon nuo jääkaapit katoaa mystisesti kaikista mahdollisista kulissikodeista??! :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:07"]
Mä olin äsken että hä?? äsken kun sinkkuelämää ei tullutkaan telkkarista vaa tulee noi wt-äidit! (Klo21). Sinkkuelämää tuleekin nyt klo 22.
[/quote]
Voihan WeeTee! Taas joku WT-sarja syrjäyttää iki-ihanan trendikkkään luksussarjan!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:09"]
Mä kyllä ihmettelen,miksi se ylipäätään suostui Aidanin kosintaan,kun ei kerran halunnut naimisiin sen kanssa.(Oksennusreaktio "huonon"sormuksen näkemisestä ja ihottuma hääpuvusta oli vähän yliammuttua.)
[/quote]
Miten joku oksentaa kun näkee jonkun monen karaatin timanttisormuksen joka varmaan maksanut jotain 25 000 dollaria??! Täytyy olla melko idiootti suoraan sanottuna....
Olenko ainoa jonka mielestä se pahvivauva oli hauska juttu? Nämä akat katsoivat sitä vauvaa kun olisi ollut jotain pahinta myrkkyä keholle ja sielulle. Jenkithän tykkää kaikista isoista pahvikylteistä ja -korteista, miksi vauvan kuva sellaisessa oli nyt niin hirveä asia??
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:33"]
Carrie kertoi sille Vogue-miehelle isänsä lähteneen, kun Carrie oli viisivuotias. "Carrien päiväkirjat" -sarjassa Carrien äiti on kuollut ja nuori Carrie asuu isänsä ja siskonsa kanssa. Ovatko nämä Carriet edes sama ihminen?![/quote]
joo ei oikeestaan. Alkuperäinen sinkkis-kirjahan oli vaan kokoelma kolumneja ja tv-sarja perustuu löyhästi niihin. Suurin osa sarjan tapahtumista on ihan käsikirjoittajien keksimää eikä siitä kirjasta, joka ei muuten mikään loistava kirja ole ja ihmettelen aina miten joku on sen pohjalta luonut sinkkiksen...
kun sitten taas Carrien päiväkirja oli tämän kirjailijan loistava juoni tehdä lisää rahaa koska kaikkiahan kiinnostaa Carrien nuoruuselämä. Ainoa vaan että kirja on täyttä potaskaa eikä oikeasti liity sarjan Carrieen paljon mitenkään. Kirjailija saa toki päättää itse mitä tekee hahmoillaan, mutta tuntuu tyhmältä kirjoittaa kirja kun hahmosta on tehty jo tv-sarja ja sille on kehitetty vähän taustatarinaa ja sitten vaan keksiä tilalle omat jutut. Se on vähän kuin kun jotkut kirjoittaa fanfictionia missä vaikkapa Harry Potter on tyttö, erona vaan että kukaan ei tee niistä tv-sarjoja...
ja Carrien päiväkirjassa on hahmo nimeltä DONNA LADONNA. wtf?? Mulle ei kyllä ainakaan mee läpi että toi nuori "Carrie" tekisi muka abortin, on ihan liian tervehenkisen oloinen. Eli mulle ainakaan ei ole sama hahmo,
[/quote]
Niinpä. Carrien päiväkirjoissa myös vihjataan, että Samanthalla olisi melkoinen wt-tausta. Asunut äitinsä ja sisarustensa kanssa asuntovaunussa jne. Sinkkuelämää-Samantha on melkoinen maailmannainen, joten asuntovaunutausta ei kuulosta lainkaan uskottavalta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 14:31"]
http://www.instyle.com/instyle/package/general/photos/0,,20364084_20365543_20775611,00.html
Mun suosikki Carrien tyyleistä!
[/quote]
Hah! Blooperi bongattu! Eikö tuolloin kaatosatanut kun Carrie meni Pariisissa Diorille ja kaatui siinä Diorin ovella, ja sanoi venäläiselle hotellilla palatessaan että joutui ostaa Diorilta monta kassillista kamaa vastineeksi koska häntä hävetti niin se "I fell at Dior" kaatuminen? Tuossa kuvassahan hänellä on selvästi CHANELIN musta kassi kameliankukkakoristeella, eikä Diorin! :D
Eniten ihmetyttää, miksi vuosien kuluessa Carrien muodikkaat asut ovat muuttuneet entistäkin kauheamman näköisiksi, kun taas muiden naisten klassiset asut toimivat edelleen. Miksi muoti on niin rumaa tai miksi Carriella on yleensä jotain kauheita kledjuja, joiden alta näkyy hirveät rintaliivit? Eikö ole olemassa kaunista muotia?
^ Henry Mancini - Moon River?
[/quote]
Ihana Audrey Hepburn lauloi tuota Moon Riveriä myös Aamiainen Tiffanyllä leffassa :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 14:31"]
http://www.instyle.com/instyle/package/general/photos/0,,20364084_20365543_20775611,00.html
Mun suosikki Carrien tyyleistä!
[/quote]
Hah! Blooperi bongattu! Eikö tuolloin kaatosatanut kun Carrie meni Pariisissa Diorille ja kaatui siinä Diorin ovella, ja sanoi venäläiselle hotellilla palatessaan että joutui ostaa Diorilta monta kassillista kamaa vastineeksi koska häntä hävetti niin se "I fell at Dior" kaatuminen? Tuossa kuvassahan hänellä on selvästi CHANELIN musta kassi kameliankukkakoristeella, eikä Diorin! :D
[/quote]
juu, tuo chanel-kassi Carriella oli kun meni ja kaatui siellä Diorilla. Sitten näytettiin kun C menee hotellille monen monta valkoista Dior-kassia mukanaan ja selittää asian. Vai onko tuo yksi pieni kassi sinusta monta?
Tässä sarjan 107 miestä rankattu
http://www.buzzfeed.com/louispeitzman/ranking-the-107-men-of-sex-and-the-city#2z9ypbd
Namuimmat tapaukset:
Jazzmies nro 16
Puutarhuri nro 22
Hyvä suutelija Sam nro 35
"Friar Fuck" eli se pappi johon Samantha oli lääpällään (se mies Rooman Sheriffi-sarjasta) muuten puuttuu tuosta, jotkut kommentoijat olivat sen myös huomanneet.
Voi miten ihana äskeinen jakso. Tuli ihan itku kun kiho jättänyt sen levyn sinne asunnolla ja lentolipun. Tietenkin unohtamatta maailman ihaninta kirjoitusta: jos tunnet olevasi yksinäinen... Mulla ainakin ihan tippa tuli linssiin... Kiho ja Carrie vaan on <3
Täällä epätoivosesti omaa Kihoa odotellen....
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:54"]
juu, tuo chanel-kassi Carriella oli kun meni ja kaatui siellä Diorilla. Sitten näytettiin kun C menee hotellille monen monta valkoista Dior-kassia mukanaan ja selittää asian. Vai onko tuo yksi pieni kassi sinusta monta?
[/quote]
minä ihmettelen eniten sitä että miten tuossa ei sada ollenkaan vaikka Carrie oli ihan uitettu kun meni tuosta kadulta lippulaivaliike-Diorille! :-D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:50"]
Eniten ihmetyttää, miksi vuosien kuluessa Carrien muodikkaat asut ovat muuttuneet entistäkin kauheamman näköisiksi, kun taas muiden naisten klassiset asut toimivat edelleen. Miksi muoti on niin rumaa tai miksi Carriella on yleensä jotain kauheita kledjuja, joiden alta näkyy hirveät rintaliivit? Eikö ole olemassa kaunista muotia?
[/quote]
Olen miettinyt ihan samaa. Eniten ihmetyttää Carrien kammottavat pääkoristeet. No vieläkin hirveämpää oli se, kun jossain jaksossa Carrie oli baarissa (Stanfordin kanssa) ja oli pukenut RINTSIKAT PAIDAN PÄÄLLE. Mikähän sekin oli, joku kammottava ysärijuttu kai?
Charlotten ja Samanthan vaatteet sen sijaan ovat useimmiten sellaisia, että niitä voisi käyttää vielä tänäkin päivänä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:46"]
Sinkkuelämää-Samantha on melkoinen maailmannainen, joten asuntovaunutausta ei kuulosta lainkaan uskottavalta.
[/quote]
Muistaakseni jossain SATC-jaksossa Samantha olisi sanonut olevansa lähtöisin köyhästä kodista.
Oikeasti, tämä on sarja jossa miehet ovat olleet naisia paremman näköisiä! :) Hyvä että välillä niinkin päin että naiset on persoonallisen näköisiä mutta miehet komeita tai melkein liian tai epätodellisen komeita.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:30"]
MAHTAVA ketju!! :)
Minulla kylmät v6494äreet tulee mm. kohtauksesta, jossa Samantha ja Richard ovat uima-altaalla, ja taustalla soi By Your Side -biisi, oih <3 Tästä joku taisikin jo aikaisemmin mainita :)
[/quote]
Älä muuta sano! Tästä herkistyin niin paljon että menin oikein Youtubesta etsimään kohtauksen. Se olisi tässä leidit:
<3
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:01"]
Voi miten ihana äskeinen jakso. Tuli ihan itku kun kiho jättänyt sen levyn sinne asunnolla ja lentolipun. Tietenkin unohtamatta maailman ihaninta kirjoitusta: jos tunnet olevasi yksinäinen... Mulla ainakin ihan tippa tuli linssiin... Kiho ja Carrie vaan on <3
Täällä epätoivosesti omaa Kihoa odotellen....
[/quote]
Noiden kahden suhteessa on jotain ihanan lämmintä ja toverillista. Kiho on tosi charmikas ja sexy. En itse ehkä samanlaista miestä haluaisi, mutta on se vaan niin seksikäs :)
Mä taas sytyn Richardin seksikkään matalalle ja miehiselle äänelle. Sen hammasrako on myös äärettömän seksikäs. Tommonen uros kun tulisi tosielämässä vastaan en miettisi kahta kertaa...
Äsken ihmettelin tätä: Carrie jäi Mirandan synnytykseen, ja sillä aikaa Kiho ehti jo lähteä (seuraavana päivänä klo 17?) no mut whatever, pointti on se, että miten Carrie pääsi Kihon entiseen asuntoon, jossa oli se levy ja lentoliput? Vaelteli siellä ihan muina naisina. Menikö multa ohi jotai, tyyliin että Carriella ois avaimet hänen kämppään tai jtn?:/