Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit
Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:
1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?
2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.
Kommentit (1450)
Samanthalla on kotiapulainen ("Epäilen, että kotiapulaiseni lainailee vibraattoriani."), Mirandan luona käy siivooja, Charlotte osaa kai siivota itse kun on kodin hengetär, mutta kuka siivoaa Carrien asunnon? Carrie tuntuu olevan onneton kotitöissä, mutta silti hänen asuntonsa on aina suht siisti.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:28"]
Minua on aina ärsyttänyt sen tytön naama joka tuli charloten tilalle galleriaan eilisessä jaksossa.en tiedä miksi:D
[/quote] Mä myös saan siitä hyvin vahvan viban johonkin näyttelijään tai roolihahmoon, mutta en osaa yhdistää! Ja nimenomaan ärsyttää :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:29"]
Samanthalla on kotiapulainen ("Epäilen, että kotiapulaiseni lainailee vibraattoriani."), Mirandan luona käy siivooja, Charlotte osaa kai siivota itse kun on kodin hengetär, mutta kuka siivoaa Carrien asunnon? Carrie tuntuu olevan onneton kotitöissä, mutta silti hänen asuntonsa on aina suht siisti.
[/quote] Mun teoria on se, että Carrie ei kauheasti kotona ole. Joskus näpyttää sitä kolumiaan, ei siinä ehi kämppä kauheasti sotkeutua :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:34"]
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta mua on häirinnyt että noinkin rumat naiset (poislukien Samantha) saa muka kauheasti miehiä.
[/quote]
Minusta Charlotte (Kristin Davis) on oikeasti kaunis, kaunein koko sarjassa.
Mutta sitä minun on vähän vaikea hahmottaa, miten taidealalla työskentelevä voi olla noin perinteinen ja konservatiivinen. Taiteessahan on tapana rikkoa rajoja, ja Charlotte vaikuttaa vähän sellaiselta joka kauhistelee jos joku sanoo "pylly" tai jos maalauksessa näkyy alastomuutta.
En myöskään ymmärrä sitä, miten yksikään noista (paitsi Charlotte) ei muka osaa tehdä keittiössä mitään. Ja miten muka maaseudulla voi olla noin kamalaa mukamas? Viittaan siis tämän illan jaksoon, jossa Carrie on Aidanin mökillä. No, kaipa Suomessa kasvaneen on vaikea käsittää tuota...
Toi Carrie on kyl itsekäs paskiainen, kun ei voi Aidanin kanssa olla mökillä. Koko ajan valittaa.
Miksi Carriella on aina ihan kamalat alushousut?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:29"]
[/quote] Mun teoria on se, että Carrie ei kauheasti kotona ole. Joskus näpyttää sitä kolumiaan, ei siinä ehi kämppä kauheasti sotkeutua :)
[/quote]
Joo, voi olla :) Tai ehkä Charlotte käy siellä siivoamassa? :D
Katson tämän illan toista jaksoa. Samantha on kyllä mahtava :) Huvittaa nuo noiden kolhot kotipuhelimet, joissa on antenni. Tuskinpa tuollaisia on enää kenelläkään edes USA:ssa, taitaa olla sielläkin kaikilla kännykät käytössä.
ON CARRIELLA POKKAA KUTSUA KIHO AIDANIN MÖKILLE.. Huhhuh tää jakso.. Ei luoja, miten Carrie voi olettaa tietävänsä mitään parisuhteista? Petti Aidania Kihon kanssa, ja sitten olettaa että Aidan ymmärtää sen, että Kiho on joku Carrien sydänystävä..
Mietin asiaa näinpäin: jos mieheni pettäisi minua jonkun Pirkon kanssa, niin pitäiskö mun sietää se, että episodin jälkeen, tilanteen rauhoituttua, mies soittelee Pirkon kanssa koska "me ollaan ystäviä"? Yök.
Eivät ole rumia? Carrie on hevosnaamainen nikotiinieukko, Miranda olmin näköinen kummitus ja Charlotte luppasilmäinen nössökkä. Itsevarmoja ja edistyksellisiä naishahmoja joo, mutta eivät kyllä kauniita mitenkään päin katsottuna. Eikä kyllä tarvitsekaan olla, tv on täynnä kaunottaria. Mutta epärealistista on, että joku Mirandan näköinen ilmestys saisi miestä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:14"]
Eivät ole rumia? Carrie on hevosnaamainen nikotiinieukko, Miranda olmin näköinen kummitus ja Charlotte luppasilmäinen nössökkä. Itsevarmoja ja edistyksellisiä naishahmoja joo, mutta eivät kyllä kauniita mitenkään päin katsottuna. Eikä kyllä tarvitsekaan olla, tv on täynnä kaunottaria. Mutta epärealistista on, että joku Mirandan näköinen ilmestys saisi miestä.
[/quote]
No eivät ne hahmojen miehet kyllä ainakaan mitenkään näitä naisia tasokkaampia ole ulkonäöllisesti. Paitsi ehkä Aidan.
Oi Aidan, Carrie ei koskaan olisi ansainnutkaan niin hienoa ja ihanaa miestä! Tommonen kuvotus-Big oli sille aivan oikein.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:41"]Toi Carrie on kyl itsekäs paskiainen, kun ei voi Aidanin kanssa olla mökillä. Koko ajan valittaa.
[/quote]
Ja taas se Carrien kauhea kiljuminen kun näki oravan. Miten joku voi pelätä oravaa??? No, onhan hän niin vieraantunut luonnosta...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:14"]Eivät ole rumia? Carrie on hevosnaamainen nikotiinieukko, Miranda olmin näköinen kummitus ja Charlotte luppasilmäinen nössökkä. Itsevarmoja ja edistyksellisiä naishahmoja joo, mutta eivät kyllä kauniita mitenkään päin katsottuna. Eikä kyllä tarvitsekaan olla, tv on täynnä kaunottaria. Mutta epärealistista on, että joku Mirandan näköinen ilmestys saisi miestä.
[/quote]
Hmh, ei kannata esittää omaa mielipidettä faktana ainakaan perustelematta. Tiiäthän, että ilman perusteita on väitteet ihan turhia.
Hevosnaamaisella tarkotat varmasti pitkiä kasvoja? Nikotiini ei taas ketään rumenna, ainakaan SJP:tä kun ei oikeesti polta. Millä perusteella Miranda on olmin näköinen kummitus? Vaaleiden piirteiden? Mun mielestä ne on kauneinta Mirandassa, koska tuo hyvin esille sen kasvojen kalpeuden ja punapigmentin. Sitten toi luppasilmänen nössökkä kiinnostaa kans. Miten luppasilmät ja nössökkyys tekee ihmisestä ruman?
Ei oo mun lempiharrastus pilkunviilaus, mutta ärsyttää, kun pitää kirjottaa ja kommentoida noin rumasti ihmisiä.
Kevyn Aucoin kuoli parasetamolmyrkytyksen aiheuttamaan maksan ja munuaisten pettämiseen. Kun tätä joku kyseli muutama sivu sitten...
Se piti vielä sanomani, että sarjan tunnusmusiikki on NIIN HYVÄ! Sitä ei ole aika kuluttanut millään tavalla puhki! Ihan huippua <3
Edelliselle: nettikaupoissa, ainakin esim. cdon.comissa näkyy olevan boxeja :) Omani olen hankkinut vuosia sitten, joten en tiedä missä muissa kaupoissa niitä myydään.
Onko ketään kummastuttanut se kohta vikalla kaudella kun Carrie on Pariisissa ja samalla kävelyllä astuu mm. koiran jätöksiin ja se pikkutyttö lyö Carrieta päähän. Ihmettelen aina sitä kohtaa kun mietin miten suuttuisin, jos joku lapsi löisi mua päähän ihan ilman syytä :D ja ne vanhemmat ei muka huomaa tai ei ainakaan toru sitä tyttöä. Tekisi mieli pistää se tyttö nurkkaan.
Anttilassa on ainakin juuri näkynyt boxeja-
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:33"]
Onko ketään kummastuttanut se kohta vikalla kaudella kun Carrie on Pariisissa ja samalla kävelyllä astuu mm. koiran jätöksiin ja se pikkutyttö lyö Carrieta päähän. Ihmettelen aina sitä kohtaa kun mietin miten suuttuisin, jos joku lapsi löisi mua päähän ihan ilman syytä :D ja ne vanhemmat ei muka huomaa tai ei ainakaan toru sitä tyttöä. Tekisi mieli pistää se tyttö nurkkaan.
[/quote]
Tyttö onkin ihan kauhee...Tuo jakso, tai kohtaus on kyllä hyvin tehty. Siis kun olet kauniissa vieraassa maassa, mutta kuitenkin ihan yksin eikä kieltäkään oikein pysty puhumaan. Siinä Carrie sanoo vaan merci beaucoup kun ne miehet naureskelee. Tai no, ei kai siinä voi paljoa sanoakaan.
Löytyykö netistä Sinkkuelämää -elokuvia hyvälaatuisina? Linkkiä?
Katsoin DVD:ltä aiemmin viimeistä jaksoa ja pysäytin tuohon kohtaan kun Carrie lukee ranskaksi käännettyä kirjaansa. Nehän oli niistä kolumneista, ihan mainittiin Mr Big ja Samantha Jones ainakin. Ihmettelen tätä, luulisin että olisi jotain salanimiä käyttänyt. Oliko se oikeesti ok noille kavereille että kaikenlaista vain kerrotaan ihan nimillä??
En kyllä siitä käännöksestä mitään ymmärtänyt ;)