Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit
Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:
1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?
2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.
Kommentit (1450)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:51"]
Carrie oli ihana hompsankeikka! :)
Mutta se, että hän syö sarjassa paljon roskaa ja juo paljon ja on silti alipainoinen, on liian epäaitoa. Oikeassa elämässä nainen tuskin syö mitään. Kuvauksissakin varmaan ottanut haukun muffinsista ja sylkässyt sitten pois :D
Olispa itsekin niin laiha. Ja asuispa itsekin New Yorkissa.
[/quote]
Suklis!! Mikset enää bloggaa?
Mua taas ihmetytti, se et miten pitkää työpäivää se Miranda teki. Jossakin jaksossa se sano sille pomolle, et sen on tiputettava työtunteja 50h viikossa, ku oli Brady syntyny. tekikö se 6 päivää viikossa?
Paras jakso oli kyl se missä Charlotte tokas siel lounaalla, "Mun miehellä ei seiso" :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:54"]Mua taas ihmetytti, se et miten pitkää työpäivää se Miranda teki. Jossakin jaksossa se sano sille pomolle, et sen on tiputettava työtunteja 50h viikossa, ku oli Brady syntyny. tekikö se 6 päivää viikossa?
Paras jakso oli kyl se missä Charlotte tokas siel lounaalla, "Mun miehellä ei seiso" :D
[/quote]
Jenkeissä painetaan toooodella pitkää päivää ja isoja viikkotuntimääriä. Täällä pohjolassa vain tottuu hyvään ja hyvä tietysti niin.
Miranda (tai juristi nyt yleensäkin) voisi tehdä päivittäin esim. klo 7-18 eli 11h päivässä.
Itselläni ei ole varsinaista suosikkia/inhokkia, mutta jakso jossa Carrie ja Samantha lähtivät junalla Itärannikolle on vaan jotenkin niin tylsä.
Charlotten ja Harryn hääjakso on ehkä yksi lemppari juurikin sen takia, että siinä oli kepeää komediaa pieleen menneiden häiden osalta.
Lempijaksoja on monta monituista. Yksi lempparijaksoista on se, jossa Steve ja Miranda menevät naimisiin ja Samantha kertoo syövästään. Roska menee silmään jokaisella katselukerralla.
Suosikkikohtaukseni on, kun Samantha heittää peruukkinsa ilmaan pitäessään "syöpäpuhetta", ja yleisö villiintyy.
Inhokkikohtaukseni on, kun ystävät yllyttävät Samanthaa jättämään Smithin, koska Smithistä tulee mieleen syöpäsairausajat.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:23"]
Yks mies mistä mä tykkäsin kamalasti oli se Ray, jazzmies. Ulkonäkö vetosi sillon nuorempana ja edelleen katson ko. jakson erittäin mielelläni vaikka yhden jakson mieheksihän se jäi kun oli keskittymishäiriöinen :D mutta niin ihana.
Jakso oli muutenkin hauska kun Big kiusasi Carrieta tästä jazzmiehestä...
[/quote]
Laittakaa linkkejä näihin henkilöihin, minä olen näiden uusintojen myötä taas innostunut sarjasta niin en enää muista sivuhenkilöitä. Ei jaksaisi googlata kaikkea. ;)
Tuon Bigin kiusaamisen muistan. Minun suosikkikohtauksia lienee ne joissa Big <3
[/quote]
Kuka tätä Livillä esitettyä uusintaa oikein suomentaa? Miksikä se kutsui tämäniltaisessa uusinnassa sitä Samanthan lyhyttä miestä, kun ei tiennyt sanaa kääpiö? En ollut ikinä kuullut sitä sanaa :O
Minäkin aloin tänään katsoa uudelleen noita jaksoja ekasta kaudesta tämän ketjun innoittamana. Tuli jo ekoista jaksoista mieleen, että onpas Charlottella tosiaan paljon miehiä, joiden kanssa harrastaa myös seksiä! Tai siis, muistikuvieni mukaan C olisi ollut hyvinkin konservatiivinen ja tarkka siitä, kenen kanssa menee sänkyyn.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:23"]
Yks mies mistä mä tykkäsin kamalasti oli se Ray, jazzmies. Ulkonäkö vetosi sillon nuorempana ja edelleen katson ko. jakson erittäin mielelläni vaikka yhden jakson mieheksihän se jäi kun oli keskittymishäiriöinen :D mutta niin ihana.
Jakso oli muutenkin hauska kun Big kiusasi Carrieta tästä jazzmiehestä...
[/quote]
Laittakaa linkkejä näihin henkilöihin, minä olen näiden uusintojen myötä taas innostunut sarjasta niin en enää muista sivuhenkilöitä. Ei jaksaisi googlata kaikkea. ;)
Tuon Bigin kiusaamisen muistan. Minun suosikkikohtauksia lienee ne joissa Big <3
[/quote]
http://static.episode39.it/character/2683.jpg?t=1233770465
[/quote]
Kiitos! :) Muistinkin, että se jazz- mies oli myös hyvännäköinen myös. Jaksossa siis kaksi ihanaa miestä!
483
Haha tään illan jaksossa Carrie ei antanut poliitikon kysyä päällensä :D
Ja muutenkin, mielestäni parhaita sivujuonia Sinkkuelämässä on Samanthan ja Richardin suhde, vaikkei tarina päätynytkään hyvin. Samantha niin kovasti ensin vastusteli rakkautta ja sit kuitenkin pehmeni.. Ja sit ku sai tietää Richardin liplattaneen toista eukkoa niin levitteli niitä pinkkejä A4:a pitkin katua ja naispoliisi antoi sen jatkaa kuultuaan syyn tähän "roskaamiseen" :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:35"]
Haha tään illan jaksossa Carrie ei antanut poliitikon kysyä päällensä :D
Ja muutenkin, mielestäni parhaita sivujuonia Sinkkuelämässä on Samanthan ja Richardin suhde, vaikkei tarina päätynytkään hyvin. Samantha niin kovasti ensin vastusteli rakkautta ja sit kuitenkin pehmeni.. Ja sit ku sai tietää Richardin liplattaneen toista eukkoa niin levitteli niitä pinkkejä A4:a pitkin katua ja naispoliisi antoi sen jatkaa kuultuaan syyn tähän "roskaamiseen" :D
[/quote] Ja ootteko huomanneet, että tämä naispoliisi on sama näyttelijä kuin Greyn anatomian lääkäri Miranda. Minusta se Samanthan ja Richardin suhde oli kanssa yksi parhaita suhteita mitä sarjaan oli kirjoitettu ja kävihän Samantha vähän epäonnisesti paneskelemassa Richardia kun oli sen Smithin kanssa.
Jazzmuusikkomies oli sairaan SEXYYYYY, valitettavasti vaan liian adhd:inen tapaus :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 01:42"]
Se Vuitton minkä Carrie lahjoitti asistentilleen, kamalan näköinen. Ihan kuin lasten laukku. Ne muovipallukat. siinä, voi ei!
[/quote]
Se oli vielä sellainen niin erikoinen yli viiden tonnin limited edition runway mallilaukku, ettei joku Madonnakaan olisi saanut sitä vain sormia napsauttamalla. Miten sitten Carrie sai? ;D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 03:21"]
Eilisistä jaksoista jäi mieleen Kullikutri-heitto. Se mr. Cocky vaikutti luonteeltaan ihanalta (eikä ulkonäössäkään vikaa ollut).
[/quote]
Muistatteko tuon kyseisen miesnäyttelijän myös Melrose Placesta? Oli tämän Amandan (Heather Locklear) mafioso-ex-miehen kiltimpi veli Bobby Parezi (John Enos III)
http://spe.fotolog.com/photo/62/3/9/heather_locklear/1197185239_f.jpg
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 03:21"]
Eilisistä jaksoista jäi mieleen Kullikutri-heitto. Se mr. Cocky vaikutti luonteeltaan ihanalta (eikä ulkonäössäkään vikaa ollut).
[/quote]
Muistatteko tuon kyseisen miesnäyttelijän myös Melrose Placesta? Oli tämän Amandan (Heather Locklear) mafioso-ex-miehen kiltimpi veli Bobby Parezi (John Enos III)
http://spe.fotolog.com/photo/62/3/9/heather_locklear/1197185239_f.jpg
[/quote] Mä muistin tuon äijän siitä tunteita ja tuoksuja sarjasta :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:47"]Parhaat jaksot ovat ehdottomasti ne, joissa Carrie pieraisee sängyssä ja kaatui muotinäytöksessä. Jotenkin nautin niin kovasti, kun sille itsekeskeiselle ihmiselle käy välillä oikeasti huonosti
[/quote]
Ei kait pieraiseminen ole mitään "oikeasti huonosti käymistä" :D:D:D
[/quote]Amerikkalaisille pieru on paljon paljon paljon nolompi juttu kuin suomalaiselle juntille, joka päästelee suolikaasua estottomasti missä vaan. Jos pierettää, amerikkalainen lady sulkeutuu vessaan ja panee vesihanan valumaan, ettei vaan kukaan kuulisi pärinää.
[/quote]Veljeni deittaili joskus aikanaan Suomeen tullutta vaihto-oppilasta. Tyttö ei edes voinut sanoa, jos oli kusi-/paskahätä, vaan ainainen tekosyy vessaan menolle oli "menen pesemään käteni". XDDD
[/quote] Amerikassa on sellainen lyhenne kuin TMI/too much information. Ei kaikkia ruumiintoimintojaan tarvitse mainostaa eika niista ulkopuoliset ole kiinnostuneet. Sitapaitsi nuo kayttamasi sanat ovat niin karkeita etta en ole niita koskaan kayttanyt suomea puhuessani.