Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä ympärileikatun miehen kanssa?

Vierailija
22.07.2014 |

Oliko kokemuksessa jotain eroa leikkaamattomaan (paitsi ulkonäkö)?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja kertoja. Ei ole mitään eroa.

Vierailija
2/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on leikattu. Hän kestää ainakin kauemmin kun kokemani leikkaamattomat.

Toki olin teini kun nain leikkaamattoman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli maistui paremmalta, en tiedä liittyikö ympärileikkaukseen. Kiva ja vekkuli kikkeli kaikkiaan, semmoinen "alaston'. Mukavaa kun ei ollut piilossa pussissa :)

Vierailija
4/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:58"]Aviomieheni on leikattu. Hän kestää ainakin kauemmin kun kokemani leikkaamattomat.

[/quote]

Mieheni myös kestää kauemmin kuin leikkaamaton.

Vierailija
5/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ei eroa peniksessä, vaan miehissä. Kahden eri ympärileikatun kanssa ollut, ja molemmat erilaisia. :)

Vierailija
6/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitäin. Ei kokemusta leikkaamattomista.

Vierailija
7/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:58"]

Aviomieheni on leikattu. Hän kestää ainakin kauemmin kun kokemani leikkaamattomat.

[/quote]

Eikös leikatulla ole huonompi tunto siinä kärjessä, kun se on paljaana koko ajan? Hankautuu alushousuissa niin, että iho tavallaan karaistuu eikä tunne enää ihan niin herkästi, kuin esinahan alla suojassa oleva.

Vierailija
8/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikatulla terska ei ole yhtä herkkä kuin leikkaamattomalla. Eri näköinen tietenkin, siis löysänä.

Vierailija
9/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:36"]

Eikös leikatulla ole huonompi tunto siinä kärjessä, kun se on paljaana koko ajan? Hankautuu alushousuissa niin, että iho tavallaan karaistuu eikä tunne enää ihan niin herkästi, kuin esinahan alla suojassa oleva.

[/quote]

No ei mun mies sitä voi sanoa kun ei voi verrata miltä muista miehistä tuntuu ;-) Ihan tavallisesti se mun mielestä tuntee.

Vierailija
10/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:59"]

Kikkeli maistui paremmalta, en tiedä liittyikö ympärileikkaukseen. Kiva ja vekkuli kikkeli kaikkiaan, semmoinen "alaston'. Mukavaa kun ei ollut piilossa pussissa :)

[/quote]

Varmaan maistui, kun ei ollut esinahkaa ympärillä keräämässä pöpöjä. Suojaksihan se on alunperin tarkoitettu, mutta kun ihmisillä on nykyään housut jalassa ulkosalla liikkuessa, niin ei pahemmin taida esinahalle olla enää käyttöä aikuisena ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi