Mistä voisi johtua tämä jatkuva pahoinvointi?
Viikoista jo puhutaan, kun minulla on ollut pahoinvointia. En ole oikein paikallistanut milloin pahoinvointi aina iskee. Raskaus on epätodennäköistä, mutta aion tehdä aamulla testin. Välillä on niin huono olo, että ihan pyörryttää, en ole oksentanut, ylävatsassa tuntuu pahalta.
Kommentit (11)
Tollaset synteettiset (keinotekoiset) lisät voi olla syy kyllä... kokeile jotain superfood-juttuja mieluummin. Jätä pois nyt noi niin huomaat sitten onko syy niissä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:35"]Mulla oli just samaa. Selvis että johtuu sinkkitableteista, joita olin syönyt jonkin aikaa. Aika monet yhden aineen ravintolisät voivat vissiin aiheuttaa pahoinvointia, syötkö jotain sellaista?
[/quote]
Oon syönyt joku puoli vuotta niitä oriflamen wellness ravintolisä juttuja. http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=22791
Mutta voisiko olla pahoinvointia vasta nyt? Jos en syö noita niin sairastelen jatkuvasti flunssaa:/
[/quote]
Mä ehdin jotain vähän yli kuukauden syömään sinkkiä, ennen kuin alkoi. Mutta jos syön samalla, kun otan, niin ei tule läheskään niin paha olo. -7
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:35"]Mulla oli just samaa. Selvis että johtuu sinkkitableteista, joita olin syönyt jonkin aikaa. Aika monet yhden aineen ravintolisät voivat vissiin aiheuttaa pahoinvointia, syötkö jotain sellaista?
[/quote]
Oon syönyt joku puoli vuotta niitä oriflamen wellness ravintolisä juttuja. http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=22791
Mutta voisiko olla pahoinvointia vasta nyt? Jos en syö noita niin sairastelen jatkuvasti flunssaa:/
Onko mitään muuta kuin pahoinvointi? Kipua muualla, jos niin missä? Vaikuttaako asento pahoinvointiin?
Helteet, onko suola arvot kontrolloitu, onko muita oireita? onko kilpirauhasen vajaatoimintaa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:06"]Onko mitään muuta kuin pahoinvointi? Kipua muualla, jos niin missä? Vaikuttaako asento pahoinvointiin?
[/quote
Ei ole mitään kipuja, seisaalta ja istuessa tuntuu ehkä huonoimmalta. -ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:10"]Helteet, onko suola arvot kontrolloitu, onko muita oireita? onko kilpirauhasen vajaatoimintaa?
[/quote]
On ollut muutenkin kuin helteellä tätä pahoinvointia. Kilpirauhasesta en osaa sanoa. -ap
Mulla oli just samaa. Selvis että johtuu sinkkitableteista, joita olin syönyt jonkin aikaa. Aika monet yhden aineen ravintolisät voivat vissiin aiheuttaa pahoinvointia, syötkö jotain sellaista?
?? Ap