Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te kaksosten äidit: Kuinka aikaisin alkoi pahoinvointi?

Vierailija
22.07.2014 |

Mulla hieman pelottaa että kaksoset voisi olla tulossa, on niin aiemmin alkanut pahoinvointi kuin edellisissä raskauksissa (2 kpl) ja mulla on todella turvonnut olo, rinnat jo nyt ihan kovina ym. outoa, jota en muista aiemmista kerroista. Viikkoja 5+4, joten alussa mennään.

Sekä minun että mieheni suvussa on useammat kaksoset, joten sinänsäkin riski on olemassa. Kuinka aikaisessa vaiheessa on ylipäätään ultrassa mahdollisuus nähdä onko yksi vai useampi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahoinvointi alkoi suunnilleen samaan aikaan, ku yksösraskaudessakin, mutta oli vaan voimakkaampaa ja kesti pidempään. Alussa ei itsellä kyllä oireiden takia ollut mitään hajua, että kaksosia ootin ennen ku varhaisultrassa todettiin, että kaksi vauvaahan siellä. Mut on varmaan yksilöllistä. 

Vierailija
2/4 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kans suunnilleen jollain 5. viikolla ja oli tosi rajuakin pahoinvointia välillä. Kyseessä oli ensimmäinen raskauteni joten en tajunnut että tuo olisi ollut jotenkin poikkeavaa. En käynyt ultrassakaan aikaisemmin kuin kutsu kävi joten siellä se vasta selvisis että kaksoset oli tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä ultraan tällä viikolla, selviää onko siellä yksi vai useampi.

Yksityiselle aikaa varaamaan.

Onnea odotukseesi

Vierailija
4/4 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne. Taidankin heti huomenna varata ultraa yksityiselle. Niin on kummallisen turpea olo ja tämä pahoinvointi ja yökötys melkeimpä jatkuvaa. T. AP